تعریف و معنی پانل دانش گوگل

پنل دانش گوگل چیست؟ Google Knowledge Panel جعبه اطلاعاتی است که در Google ظاهر می‌شود، زمانی که کاربر به دنبال نهادهایی (افراد، مکان‌ها، سازمان‌ها، چیزها) می‌گردد که حاوی اطلاعات ذخیره‌شده در Graph دانش هستند. پانل‌های دانش Google به‌طور خودکار تولید می‌شوند و اطلاعاتی که در این جعبه‌های اطلاعاتی نمایش داده می‌شوند، از داده‌هایی می‌آیند که… ادامه خواندن تعریف و معنی پانل دانش گوگل

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار

تعریف و معنی نمودار دانش گوگل

نمودار دانش گوگل چیست؟ Google Knowledge Graph پایگاه داده گوگل از میلیاردها حقایقی است که درباره نهادها (افراد، مکان‌ها، سازمان‌ها و چیزها) جمع‌آوری کرده است و از آنها برای ارائه اطلاعات مرتبط در یک جعبه اطلاعات (پانل دانش) در کنار نتایج جستجو استفاده می‌کند. نمودار دانش گوگل به موتور جستجوی گوگل اجازه می دهد تا… ادامه خواندن تعریف و معنی نمودار دانش گوگل

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار

تعریف و معنی نمایه کسب و کار Google

نمایه کسب و کار گوگل چیست؟ نمایه کسب‌وکار Google یک سرویس فهرست‌بندی کسب‌وکار است که توسط Google ارائه می‌شود که به کسب‌وکارهای محلی امکان می‌دهد نحوه نمایش اطلاعات خود را در محصولات Google، مانند Maps و جستجو، مدیریت کنند. نمایه کسب و کار Google قبلاً با نام Google My Business یا به اختصار GMB شناخته… ادامه خواندن تعریف و معنی نمایه کسب و کار Google

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار

سئو سایت و سئو وب سایت و افزایش رتبه سئو سایت با شرکت سئو ایران | گلدلینک

سئو سایت و سئو وب سایت و افزایش رتبه سئو سایت با شرکت سئو ایران | گلدلینک برای یلدا یه سری محصول داشتیم که براشون یه دسته بندی جدید سئو درست کرده بودم. زمانی‌که دانش و تجربه نسبی در زمینه سئو را کسب کردید دیگر صرف زمان برای یادگیری شخصی و مطالعه مقاله منطقی نیست.… ادامه خواندن سئو سایت و سئو وب سایت و افزایش رتبه سئو سایت با شرکت سئو ایران | گلدلینک

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار

خرید رپورتاژ آگهی در 8 وبلاگ فارسی با اتوریتی بالا پلن شماره 3 | گلدلینک

خرید رپورتاژ آگهی در 8 وبلاگ فارسی با اتوریتی بالا پلن شماره 3 | گلدلینک تحقیق کلمات کلیدی در صورتیکه در انتخاب کلمه کلیدی برای رپورتاژ آگهی خود مردد هستید، پس از ثبت سفارش، با ارسال تیکت، از تیم پشتیبانی سئوسل جهت انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای رپورتاژ مشاوره های لازم را دریافت نمائید. محاسبه… ادامه خواندن خرید رپورتاژ آگهی در 8 وبلاگ فارسی با اتوریتی بالا پلن شماره 3 | گلدلینک

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار

خرید بک لینک دائمی باکیفیت رتبه 1 گوگل شوید از 50 هزار تومان | گلدلینک

خرید بک لینک دائمی باکیفیت رتبه 1 گوگل شوید از 50 هزار تومان | گلدلینک سایت سئو روز رو دیدم روی سایتهایی که نمونه کار داده بود رو از خیلی از ابزارهای زیر خرید می کرد. البته مواردی از پلن ها هم میتونید داخل خود سایت farin.agency/backlink هم خودتون بررسی بکنید. همانطور که قبلا گفته… ادامه خواندن خرید بک لینک دائمی باکیفیت رتبه 1 گوگل شوید از 50 هزار تومان | گلدلینک

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار

تعریف و معنی گوگل آنالیتیکس

گوگل آنالیتیکس چیست؟ Google Analytics یک سرویس تجزیه و تحلیل وب ارائه شده توسط گوگل است که به کاربران اجازه می دهد معیارهای عملکرد وب سایت ها و برنامه ها را ردیابی و تجزیه و تحلیل کنند. سرویس گوگل آنالیتیکس بخشی از پلتفرم بازاریابی گوگل است و به صورت رایگان برای هر کسی که حساب… ادامه خواندن تعریف و معنی گوگل آنالیتیکس

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار

تطابق دقیق تعریف و معنی کلمه کلیدی

کلمه کلیدی تطبیق دقیق چیست؟ کلمه کلیدی تطبیق دقیق اصطلاحی است که هم برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و هم برای تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) کاربرد دارد. کلمات کلیدی مطابقت دقیق نشان می دهد که صفحه وب یا تبلیغ شما دقیقاً با یک عبارت جستجو بدون نوع تطابق گسترده یا جزئی مطابقت… ادامه خواندن تطابق دقیق تعریف و معنی کلمه کلیدی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار

تعریف و معنی EEAT – سئو چتر

EAT چیست؟ EEAT مخفف عبارت Experience, Expertise, Authoritativeness, and Trust است که مجموعه ای از استانداردهای ارزیابی وب سایت است که از دستورالعمل های ارزیابی کیفیت جستجوی Google آمده است. EEAT نیز بخشی از سیستم های الگوریتم رتبه بندی است. اولین E که به آن Double-EAT نیز می‌گویند، در دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت جستجوی گوگل جدید… ادامه خواندن تعریف و معنی EEAT – سئو چتر

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار

تعریف و معنی EAT – سئو چتر

EAT چیست؟ EAT مخفف عبارت Expertise, Authoritativeness, and Trust است که مجموعه ای از استانداردهای ارزیابی وب سایت است که از دستورالعمل های ارزیابی کیفیت جستجوی Google آمده است. EAT نیز بخشی از سیستم های الگوریتم رتبه بندی است. E به تخصص سازنده محتوا به عنوان داشتن دانش یا مهارت لازم برای موضوع اشاره دارد.… ادامه خواندن تعریف و معنی EAT – سئو چتر

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار