این راهنما برنامه وابسته Ahrefs را توضیح می دهد.
در زیر، خواهید فهمید که برنامه بازاریابی وابسته Ahrefs چیست، چگونه کار می کند و آیا هنوز وجود دارد یا خیر. همچنین فهرستی از جایگزین های خوب برای برنامه ارجاع Ahrefs، از جمله نرخ کمیسیون وابسته، دریافت خواهید کرد.
این راهنمای کامل خود را برای Ahrefs و برنامه بازاریابی وابسته آن در نظر بگیرید.
برنامه وابسته Ahrefs چیست؟
برنامه وابسته Ahrefs یک برنامه ارجاع برای بازاریابان وابسته است که در سال 2011 آغاز شد. هدف از برنامه وابسته Ahrefs کمک به تبلیغ محصول SEO خود برای به دست آوردن مشترکین جدید بود.
آیا Ahrefs یک برنامه وابسته دارد؟
Ahrefs در حال حاضر برنامه وابسته ندارد. برنامه وابسته Ahrefs در سال 2015 بدون هیچ برنامه ای برای بازگرداندن برنامه ارجاع برای بازاریابی وابسته به پایان رسید.
در سال 2019، تیم سولو، مدیر ارشد بازاریابی و مشاور محصول در Ahrefs، توسط کیت تون، میزبان پادکست Recipe for SEO Success، این سوال خاص پرسیده شد:
“چرا Ahrefs یک برنامه وابسته ندارد؟”
Ahrefs یک برنامه وابسته ندارد زیرا این شرکت سقف 50 کارمند را برای تیم تعیین کرده است. این محدودیت به Ahrefs اجازه می دهد تا کوچک بماند و برای رسیدن به اهداف تجاری خود متمایل شود.
تیم گفت که اگر برنامه وابسته دوباره برقرار شود، سقف کارمندان پایدار نخواهد بود زیرا برنامههای ارجاع به کارکنان بیشتری برای حمایت از آن نیاز دارند. چندین نفر باید برای ایجاد مواد آموزشی برای شرکت های وابسته و ارائه پشتیبانی برای سوالات و مسائل برنامه استخدام شوند.
Ahrefs تصمیمی استراتژیک گرفته است تا از بازاریابی محتوا به عنوان استراتژی رشد خود به جای برنامه بازاریابی وابسته استفاده کند. شما می توانید این سوال و پاسخ را در ساعت 15:00 بشنوید پادکست قسمت 2.
توجه داشته باشید: زمانی که برنامه بازاریابی ارجاعی Ahrefs برای عموم آزاد بود، به شرکت های وابسته کمیسیون مادام العمر 20 درصد در هر فروش و اشتراک های مکرر را ارائه می داد.
جایگزین های برنامه وابسته Ahrefs
اگر به دنبال یک جایگزین خوب برای برنامه وابسته Ahrefs هستید، اینها بهترین گزینه های شما برای بازاریابی وابسته با نرم افزار سئو هستند. (افشای: اینها پیوندهای وابسته برای سئو Chatter هستند.)
- سمروش: این رقیب مستقیم Ahrefs است که یک برنامه وابسته خوب دارد. هر کاری که Ahrefs می تواند انجام دهد و همچنین کارهای بیشتری را انجام می دهد. نرخ کمیسیون وابسته شامل 200 دلار برای هر فروش اشتراک جدید، 10 دلار برای هر سرنخ جدید و 0.01 دلار برای ثبت نام جدید است.
- جستجوی کلید: این یک ابزار سئو مقرون به صرفه با تحقیق کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل رقابت، ردیابی رتبه و موارد دیگر است. کمیسیون های تکراری بسته به اشتراک فروخته شده بین 20 تا 30 درصد است.
- Longtail Pro: این یک ابزار سئو قدرتمند برای تحقیقات کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل SERP، ردیابی رتبه، تجزیه و تحلیل بک لینک و ممیزی سایت است. کمیسیون های وابسته 30٪ برای اشتراک های تکراری است.
- منگول ها: این مجموعه ای از ابزارهای SEO است که شامل تحقیق کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل SERP، ردیابی رتبه، تجزیه و تحلیل بک لینک و پروفایل سایت می باشد. کمیسیون های مکرر برای همه اشتراک ها 30٪ است.
خلاصه برنامه Ahrefs Affiliate
امیدوارم از این راهنما در برنامه وابسته Ahrefs لذت برده باشید.
همانطور که متوجه شدید، برنامه بازاریابی وابسته Ahrefs در سال 2011 به عنوان راهی برای ارتقاء محصول SEO آغاز شد. با این حال، در سال 2015 بسته شد زیرا شرکت استراتژی بازاریابی آنلاین خود را تغییر داد. خوشبختانه برنامه ارجاع Ahrefs چندین جایگزین خوب دارد که می توانید از آنها برای کسب کمیسیون در محصولات سئو استفاده کنید.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتوانید ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.
منبع: https://seochatter.com/ahrefs-affiliate-program/