همانطور که می بینید، این بخش یک لیست مفید از عبارات کلیدی مرتبط با مفهومی را ارائه می دهد که می توانید در محتوای خود استفاده کنید یا ایده هایی را برای مقالات جدید ایجاد کنید که می توانند با هم جمع شوند تا یک ساختار سیلو SEO برای تقویت قدرت موضوعی ایجاد کنند.
ارائه بهترین نکات سئو …
Google Trends همچنین به شما کمک می کند تا محتوای خود را برای جستجو بهتر بهینه کنید و محتوایی را ایجاد کنید که افراد مفید و مرتبط بدانند. این به بهبود سیگنالهای سئوی کلی وبسایت شما کمک میکند، فرصتهای غنی برای محتوای جدید (و بسیاری از گزینههای پیوند داخلی) به شما میدهد و حتی قدرت موضوعی شما را بهبود میبخشد و سایت شما را به عنوان منبعی از دانش در جایگاه شما قرار میدهد.
8. جستجوگرها
این ابزار راهی عالی و رایگان برای ایدههای ایدهآل برای بهبود ارتباط موضوعی محتوای شماست. به علاوه، شما یک تفکیک از اصطلاحات مرتب شده بر اساس نوع دریافت می کنید: گسترده، باریک، مرتبط، تداعی ها، و مترادف ها.
7. Google Trends
اگر به دنبال بهترین ابزارهای سئو معنایی هستید که برجسته ترین و در دسترس ترین داده ها را ارائه می دهد تا به شما در ایجاد محتوای غنی معنایی برای افزایش ارتباط موضوعی کمک کند، پس LSIGraph یکی از مواردی است که باید در اینجا امتحان کنید.
3. ابزار جادویی کلمه کلیدی Semrush
وقتی نوبت به یافتن بهترین ابزارهای سئوی معنایی برای بهینه سازی محتوا می رسد، گوگل مکانی عالی برای شروع است. تایپ یک کلمه یا عبارت کلیدی در این موتور جستجو، نتایج جستجوی معمول و دو بخش ضروری را که میتوان برای سئوی معنایی استفاده کرد، به دست میآورد.
لینک های زیر بیشتر در مورد سئوی معنایی و نحوه استفاده از آن برای بهبود رتبه بندی کلمات کلیدی توضیح می دهند. از این منابع برای تقویت دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.
خلاصه ابزارها و نرم افزارهای سئو معنایی
همانطور که شروع به نوشتن مقاله خود می کنید، سئوی Surfer همچنین می تواند به ایجاد یک طرح کلی برای شما با کلمات و عبارات مرتبط با معنایی کمک کند و حتی پیشنهادات محتوایی را ارائه دهد که به افزایش رتبه شما کمک می کند.
این راهنما شامل لیستی از بهترین ابزارهای سئو معنایی است که به بهینه سازی محتوای شما برای موتورهای جستجو کمک می کند.
همچنین میتوانید برای یافتن ابزارهای ارزشمند برای تحقیقات سئوی معنایی به پایین بروید. بخشهای «موضوعات مرتبط» و «پرسشهای مرتبط» به شما کمک میکنند تا بینش عمیقتری نسبت به آنچه افراد در هنگام استفاده از یک عبارت جستجوی خاص به آن علاقه دارند، به دست آورید. بهعلاوه، میتوانید به سرعت نتایج پرطرفدار موضوعات مرتبط را نیز بررسی کنید، به این معنی که به سرعت میتوانید ببینید که آیا مردم به این ایدهها علاقه دارند یا خیر.
ابزارها و نرمافزارهای زیر محبوبترین منابع برای جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با معنایی هستند که بسیاری از آنها ابزارهای سئوی معنایی کاملاً رایگانی هستند که نیازی به پرداخت هزینه ندارید.
اولین قسمتی که باید در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) نگاه کرد، بخش «مردم نیز میپرسند» است که عبارات جستجوی مشابهی را که کاربران ممکن است به دنبال آن باشند را نشان میدهد. در تصویر مثال زیر، موارد مرتبط با معنایی افراد همچنین سؤالاتی را برای عبارت جستجو «آموزشهای هنری» میپرسند، مشاهده میکنید.
LSIGgraph یکی از محبوبترین ابزارهای سئوی معنایی در بازار است، زیرا با سرعت فوقالعادهای در نشان دادن امتیاز عبارات مرتبط معنایی مرتبط با کلیدواژه اصلی شما برای سئو کار میکند.
با ویژگی ممیزی، میدانید که چه چیزی در برنامه محتوا، وبسایت و صفحات وب خاص خود کم است، بنابراین میتوانید بیشتر دیده شوید و رتبه بهتری کسب کنید. ویژگی تحقیق کلمات کلیدی به شما امکان می دهد کلمات کلیدی مناسب، سوالات متداول، سرفصل ها و تعداد کلماتی را که باید در محتوای خود در ویرایشگر محتوا استفاده کنید، پیدا کنید.
این به شما ایده ای از آنچه مردم به دنبال آن هستند می دهد، که اگر می خواهید تصویر واضح تری از هدف کاربر داشته باشید مفید است. و ایده های خوبی برای بخش های مرتبط با موضوع در محتوای خود به عنوان زیرعنوان H2 به شما می دهد.
این Moz Keyword Explorer شبیه ابزار سحر و جادو کلمه کلیدی Semrush است. با تایپ یک کلمه کلیدی، نتایج جستجوی معمول کلمات کلیدی را همانطور که در زیر مشاهده می کنید، نشان می دهد.
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید