این راهنما شامل فهرستی از سایت های فهرست کسب و کار است.
در مجموع، شما 50 وبسایت فهرستبندی کسبوکار را پیدا خواهید کرد که میتوانید از آنها برای بازاریابی دیجیتال برای ایجاد بک لینکهای باکیفیت برای بهینهسازی موتورهای جستجوی محلی (SEO) استفاده کنید و ترافیک وب سایت هدفمند بیشتری را به سمت کسب و کار خود هدایت کنید.
این صفحه به دو بخش تقسیم میشود: بخش اول شامل 25 فهرست اصلی کسبوکار محلی بر اساس Domain Authority، اعتماد، و دسترسی مخاطبان است، و بخش دوم فهرستی از 25 سایت رایگان فهرست کسبوکار را که میتوانید برای کمپینهای بازاریابی دیجیتال و سئوی خود استفاده کنید، فهرست میکند. ; ساختن 50 وب سایت در کل در این فهرست فهرست کسب و کار.
فهرست کسب و کار چیست؟
فهرست کسب و کار یک خلاصه آنلاین از یک کسب و کار است که حاوی اطلاعات مهمی مانند نام شرکت، آدرس، شماره تلفن، آدرس وب سایت، فهرست نقشه، ساعات کار و غیره است. ، مکان یا دسته بندی
یکی دیگر از جنبه های مهم لیست های کسب و کار این است که پروفایل های آنلاین خود می توانند در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ برای کلمات کلیدی SEO محلی رتبه بندی شوند. این به بهبود آگاهی از برند کسب و کار شما، کنترل املاک و مستغلات بیشتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) و دریافت ترافیک وب سایت بیشتر از کاربرانی که به محصولات و خدمات شما علاقه مند هستند کمک می کند.
سایت های لیست کسب و کار
راهنماهای تجاری رایگان بیشتر
در اینجا فهرستی از سایتهای رایگان فهرست کسبوکار وجود دارد که میتوانید از آنها برای افزودن اطلاعات شرکت به وبسایتهای شخص ثالث برای آگاهی مشتری، سئوی محلی و برای به دست آوردن ترافیک بیشتر برای وبسایت خود استفاده کنید:
- botw.org
- callupcontact.com
- n49.com
- directory.justlanded.com
- citylocalpro.com
- fyple.com
- myhuckleberry.com
- usdirectory.com
- business.instagram.com
- lacartes.com/business
- tuugo.us/AddYourBusiness
- dandb.com/businessdirectory/
- speak.com/companies/new
- facebook.com/business/pages
- neustarlocaleze.biz/directory/us/
- ibegin.com/business-center/submit/
- ebusinesspages.com/AddCompany.aspx
- golocal247.com/claim/business/free
- hub.biz/business_registration/
- cybo.com/add-business/
- service.opendi.us/listings
- yellow.place/en/submit
- bizhwy.com/addlisting.php
- finduslocal.com/profile/addbusiness/
- expressbusinessdirectory.com/AddYourBusiness.aspx
بهترین وب سایت لیست کسب و کار چیست؟
بهترین وب سایت فهرست کسب و کار Crunchbase است و پس از آن Google Business و Bing Places قرار دارند. این وبسایتهای فهرستبندی کسبوکار دارای تأیید فوری، اعتبار دامنه بالا و مخاطبان زیادی برای ارسال مشتریان به کسبوکار شما هستند.
در زیر یک نمای کلی از 10 دایرکتوری تجاری رایگان وجود دارد که می توانید برای ارسال اطلاعات شرکت خود از آنها استفاده کنید. اگر میخواهید درباره 15 بهترین سایت فهرست کسبوکار دیگر که در جدول بالا فهرست شدهاند اطلاعات بیشتری کسب کنید، سپس به بالا بروید و روی آن پیوندها کلیک کنید. در مجموع 50 وب سایت در این صفحه فهرست شده است که می توانید از آنها برای استناد به مشاغل محلی، ایجاد پیوند برای SEO و ایجاد ترافیک بیشتر به وب سایت خود استفاده کنید.
1. Crunchbase
کرانچس برترین سایت های فهرست کسب و کار است که می توانید به صورت رایگان برای بازاریابی و تبلیغ شرکت خود به صورت آنلاین استفاده کنید. این مقصد پیشرو برای بینش شرکت ها در مورد مشاغل در هر اندازه است: استارت آپ ها، کسب و کارهای کوچک و شرکت ها. علاوه بر URL وب سایت خود، می توانید اطلاعات بنیانگذار، اعضای هیئت مدیره، رویدادها، مطبوعات و موارد دیگر را اضافه کنید.
2. Google Business
Google Business بهترین وب سایت های لیست کسب و کار بعدی است که می توانید برای اهداف سئو و جذب مشتریان محلی استفاده کنید. برای اتصال به نمایه کسب و کار Google خود به یک آدرس فیزیکی نیاز دارید که می تواند آدرس خانه یا محل کار باشد. پس از راهاندازی یک حساب کاربری رایگان، یک بک لینک با کیفیت بالا دریافت خواهید کرد و در عین حال دید سایت خود را در SERP برای عبارتهای جستجوی محلی مرتبط افزایش میدهید. برای نکاتی در مورد بهبود فهرست نمایه کسبوکارتان برای سئو، این فهرست بررسی بهینهسازی کسب و کار من در Google را ببینید.
3. مکان های بینگ
بعدی در این فهرست راهنماهای کسب و کار است مکان های بینگ که مشابه Google Business است. با این حال، فهرست شما در موتور جستجوی مایکروسافت بینگ خواهد بود. Bing Places یک فهرست آنلاین برای صاحبان مشاغل محلی است تا وب سایت و لیست جزئیات مکان خود را به صورت رایگان در اینترنت دریافت کنند.
4. لینکدین
لینکدین به شما این امکان را می دهد که یک صفحه شرکت ایجاد کنید که می تواند ایندکس شود و در موتورهای جستجو برای پرس و جوهای مرتبط رتبه بندی شود. این باعث می شود که این فهرست راهنمای خوبی برای کسب و کارهای محلی، ملی و جهانی باشد که می خواهند مشتریان جدیدی از طریق جستجوی ارگانیک در اینترنت به دست آورند. همچنین با فعال نگه داشتن صفحه شرکت لینکدین، می توانید افراد حرفه ای را از شبکه لینکدین به کسب و کار خود جذب کنید. برای یادگیری نحوه استفاده کامل از این پلتفرم، این راهنماهای مرتبط در سئوی لینکدین و ساخت بک لینک لینکدین را ببینید.
5. دایرکتوری HubSpot
دایرکتوری HubSpot یکی دیگر از فهرست راهنمای کسب و کار رایگان خوب برای استفاده برای بازاریابی و تبلیغات آنلاین است. با این حال، فهرست کسبوکار شما باید مرتبط با بازاریابی باشد، مانند یک آژانس، مشاور فروش آنلاین، ارائهدهنده خدمات دیجیتال و غیره. HubSpot بیش از 44000 مشتری در بیش از 100 کشور جهان دارد که آن را به یکی از بهترین فهرستهای آنلاین برای کارشناسان بازاریابی دیجیتال تبدیل میکند.
6. فریاد زدن
فریاد زدن به عنوان یکی از محبوبترین فهرستهای تجاری محلی برای یافتن شرکتهای محلی از کافهها تا رستورانها، کافهها، آرایشگاهها، تعمیر خودرو، پزشکان و غیره در نظر گرفته میشود. لیست های Yelp یک راه عالی برای به اشتراک گذاشتن مهم ترین اطلاعات در مورد کسب و کار شما و در عین حال استفاده از آن برای اهداف سئوی خارج از صفحه است. این وبسایت فهرستبندی کسبوکار دارای اعتبار دامنه بالایی است و در موتورهای جستجو برای میلیونها کلمه کلیدی محلی، ملی و جهانی SEO رتبه بالایی دارد. و اگر سایت شما فهرست شده باشد، به طور بالقوه می توانید بخشی از آن ترافیک رایگان موتور جستجو را دریافت کنید.
7. MerchantCircle
MerchantCircle بهترین فهرست فهرست محلی در نوع خود است. به جای اینکه فقط مکانی برای فهرست کردن نام، آدرس، مکان، آدرس وب سایت و غیره کسب و کار خود باشید، می توانید با 2 میلیون صاحب کسب و کار دیگر نیز تعامل داشته باشید زیرا این یک شبکه اجتماعی برای صاحبان مشاغل است. همچنین، سالانه بیش از 100 میلیون مشتری از MerchantCircle بازدید میکنند که آن را به یک سایت مهم برای فهرست کردن کسب و کار شما تبدیل میکند.
8. دفتر تجارت بهتر
دفتر تجارت بهتر به عنوان بهترین وب سایت فهرست کسب و کار در اینترنت برای پیشبرد اعتماد بازار شناخته می شود. این سازمان غیرانتفاعی به شرکتها بر اساس نظرات و شهرت مصرفکننده کمک میکند. ادعای یک لیست رایگان کسب و کار در وب سایت BBB، یک لایه اعتبار اضافی برای شرکت شما اضافه می کند و در عین حال یک بک لینک با کیفیت بالا برای سایت خود برای بهینه سازی موتور جستجوی خارج از صفحه دریافت می کند.
9. هات قورباغه
هات قورباغه یک وب سایت رایگان فهرست کسب و کار است که می تواند به شما کمک کند سرنخ ها و ترافیک بیشتری از مشتریان بالقوه دریافت کنید. استفاده از این پلت فرم بازاریابی آنلاین سریع و آسان است. بعلاوه، شما یک بک لینک dofollow دریافت می کنید که بیشترین ارزش صفحه رنک را برای سئو کسب می کند.
10. Local.com
همانطور که از نامش پیداست، Local.com فهرستی از سایتهای فهرستبندی محلی را ارائه میکند تا به جستجوگران کمک کند تا انواع خاصی از مشاغل را در منطقه محلی خود پیدا کنند. می توانید با ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید، لیست خود را درخواست کنید و سپس یک بک لینک dofollow با کیفیت بالا در صفحه نمایه شرکت خود دریافت کنید.
اکنون، اگر می خواهید مطمئن شوید که وب سایت کسب و کار شما به درستی خزیده شده و در موتورهای جستجو فهرست شده است، به این لیست سایت های ارسال رایگان وب دیگر نگاهی بیندازید. این شامل بهترین فرم های ارسال وب سایت است که می توانید برای ارتقاء آنلاین استفاده کنید. همچنین میتوانید از این صفحه سایتهای ارسال دایرکتوری عمومی برای فهرستهای رایگان بیشتر برای افزودن وبسایت تجاری خود دیدن کنید.
علاوه بر فهرست کردن اطلاعات شرکت خود در فهرست های کسب و کار برای سئو، می توانید از این لیست های دیگر نیز برای بازاریابی و تبلیغ شرکت خود به صورت آنلاین استفاده کنید:
چک لیست بهینه سازی دایرکتوری های تجاری
چک لیست زیر می تواند به شما کمک کند بیشترین سود را از فهرست کسب و کار خود در فهرست راهنماها و وب سایت های استنادی محلی داشته باشید. با پیروی از این دستورالعمل ها، می توانید بهینه سازی جستجوی محلی کسب و کار خود را بهبود بخشید تا وب سایت در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشد و
- از یک NAP ثابت استفاده کنید: اطمینان حاصل کنید که دقیقاً از نام تجاری، آدرس و شماره تلفن (NAP) در هر فهرست و دایرکتوری استفاده میکنید.
- شامل یک لینک وب سایت: بک لینک ها به صفحه اصلی سایت شما برای هدایت ترافیک به سمت کسب و کار شما و برای بهبود امتیاز Domain Authority (یا رتبه بندی دامنه) برای وب سایت شما برای رتبه بندی SEO محلی ضروری هستند.
- یک توضیح بهینه شده برای کلمه کلیدی اضافه کنید: علاوه بر به اشتراک گذاشتن ماموریت، فرهنگ و ارزش های سازمان خود، باید کلمات کلیدی مرتبط را نیز به نسخه اضافه کنید تا به بهبود سیگنال های مربوط به جستجوهای محلی کمک کنید. برای ایدههایی در مورد نحوه انجام این کار در هر دایرکتوری، به این راهنمای مرتبط در مورد نحوه افزودن کلمات کلیدی به Google My Business مراجعه کنید.
- آپلود عکس و فیلم: فهرستهای کسبوکار با رسانههای بصری برای مشتریان جذابتر هستند و معمولاً نرخ تبدیل بالاتری دارند. از تصاویر و ویدئوها استفاده کنید تا به مردم حسی از دفتر، کارمندان و عملیات روزانه خود بدهید.
- تشویق نظرات مشتریان: پروفایل های کسب و کار با بررسی های آنلاین معمولاً در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی محلی رتبه بالاتری دارند. بنابراین، شما باید مشتریان را تشویق کنید تا نظرات کسب و کار شما را در دایرکتوری های مختلف بگذارند و در عین حال به آن نظرات پاسخ دهند.
خلاصه سایت ها و فهرست راهنماهای کسب و کار
امیدوارم از این لیست از سایت های لیست کسب و کار لذت برده باشید.
همانطور که متوجه شدید، دایرکتوری های کسب و کار رایگان زیادی وجود دارد که می توانید برای شرکت خود از آنها استفاده کنید و به طور خاص چندین سایت به عنوان بهترین وب سایت ها برای استنادهای محلی و ساخت لینک SEO در نظر گرفته می شوند. فقط وبسایتهای فهرست کسبوکار را که بیشتر دوست دارید از این فهرست انتخاب کنید (یا از همه آنها استفاده کنید) تا به بهبود آگاهی از برند، کنترل بیشتر املاک SERP و دریافت ترافیک هدفمند SEO از موتورهای جستجو مانند Google، Yahoo و Bing کمک کنید.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتوانید ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.
منبع: https://seochatter.com/business-listing-sites-local-directories/