گارانتی Google (هزینه، تبلیغات و نشان برای خدمات محلی)


این راهنما ضمانت Google را توضیح می دهد.

در زیر، خواهید فهمید که گارانتی Google برای سرویس‌های محلی چیست، چگونه کار می‌کند، کسب‌وکارهایی که واجد شرایط این برنامه هستند، کل هزینه گارانتی Google که می‌توانید هر ماه برای نشان پرداخت کنید، و مبالغ بازپرداخت تخمینی برای مشتریان را خواهید یافت. که خدمات محلی را از طریق کسب و کارهای تضمین شده Google خریداری می کنند.

این راهنمای نهایی خود را در مورد نحوه دریافت ضمانت Google و اینکه چرا برای کسب و کارهایی که به مشتریان محلی خدمات ارائه می دهند، ارزش دارد، در نظر بگیرید.

گارانتی گوگل

گارانتی گوگل چیست؟

Google Guarantee یک برنامه خدمات محلی است که برای مشاغلی که از غربالگری و تأیید Google عبور می کنند در دسترس است. کسب‌وکاری که توسط گارانتی Google پشتیبانی می‌شود، رضایت مشتری را برای خدماتی که از طریق تبلیغات خدمات محلی رزرو شده‌اند، با ضمانت بازگشت وجه تضمین می‌کند.

گارانتی گوگل چگونه کار می کند؟

گارانتی Google با بازپرداخت وجه مشتریانی کار می کند که از کار یک کسب و کار راضی نیستند و تا مبلغ فاکتور خدمات اولیه با محدودیت مادام العمر پرداخت می شوند. بازپرداخت تضمین شده Google در اختیار مطلق و انحصاری Google است.

فرآیند درخواست گارانتی گوگل شامل دو مرحله است:

  • با ارائه دهنده خدمات تماس بگیرید: برای مشتریان مهم است که با کسب‌وکار تأیید شده در مورد کیفیت خدمات محلی نگرانی‌های خود را حل کنند. بسیاری از مشکلات را می توان قبل از ارائه یک ادعای تضمین شده Google حل کرد.
  • ارسال درخواست برای بازپرداخت: برای نگرانی های حل نشده، مشتریان باید درخواست بازپرداخت را از طریق ارسال کنند این فرم تماس. درخواست ها باید ظرف 30 روز از تاریخ تکمیل خدمات اولیه ارسال شوند. تیم تبلیغات سرویس محلی Google وضعیت را با تماس با هر دو طرف درگیر بررسی می‌کند و همچنین تأیید می‌کند که مشتریان از تبلیغات خدمات محلی برای تماس با کسب‌وکار با بررسی گزارش‌های تماس و پیام‌های مستقیم درون برنامه برای شناسایی تعامل با ارائه‌دهنده استفاده می‌کنند.

چه کسانی واجد شرایط Google Guaranteed هستند؟

همه کسب‌وکارها واجد شرایط دریافت گارانتی Google هستند و باید یک فرآیند غربالگری و تأیید Google را از طریق تبلیغات خدمات محلی یا شرکای آن انجام دهند. الزامات واجد شرایط بودن بر اساس طبقه بندی و مکان کسب و کار متفاوت است و ممکن است شامل بررسی پیشینه، فرم های ثبت کسب و کار، تأیید بیمه، و بررسی مجوز باشد.

برای شروع کار با یک برنامه گارانتی Google، ابتدا باید نمایه کسب و کار من در Google داشته باشید. این راهنمای مرتبط در مورد نحوه ایجاد حساب Google برای کسب و کار من را ببینید.

بررسی های پس زمینه تضمین شده توسط گوگل

برای دریافت تضمین Google، تبلیغات خدمات محلی ممکن است به بررسی پس‌زمینه موجودیت‌های زیر نیاز داشته باشد:

  • شرکت.
  • صاحب کسب و کار.
  • فهرست کارگران صحرایی، که شامل همه کارمندان، پیمانکاران، پیمانکاران فرعی و کارگرانی است که خدمات تجاری را در خانه، محل کار یا هر ملک دیگر مشتریان ارائه می کنند.

بررسی‌های پیشینه این شرکت شامل سابقه دعاوی مدنی است در حالی که صاحبان مشاغل و فهرست کارگران میدانی آنها شامل بررسی هویت و سابقه جنایی است. چک‌های اعتباری در غربالگری لحاظ نمی‌شوند و از کسب‌وکارها برای بررسی‌های پس‌زمینه تضمین‌شده Google هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

برگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنیدبرگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنید
هزینه گارانتی گوگل: برنامه ریزی بودجه

هزینه گارانتی گوگل

گارانتی Google 50 دلار در ماه برای هزینه سالانه 600 دلار به عنوان هزینه پایه برای صاحبان مشاغل تأیید شده هزینه دارد. همچنین برای هر سرنخ فروش که از طریق تبلیغات خدمات محلی ارائه می شود، هزینه ای دریافت می شود.

برخلاف تبلیغات استاندارد پرداخت به ازای کلیک (PPC) در Google Ads (که قبلا Adwords نامیده می شد)، که در آن شما برای هر کلیک تبلیغاتی پول می پردازید، کسب و کارهای تضمین شده Google فقط زمانی هزینه اضافی دریافت می کنند که مشتری محلی با شرکت شما تماس بگیرد یا با شرکت شما ارتباط برقرار کند تا خدمات رزرو کند. .

در مورد هزینه به ازای سرنخ (CPL)، این هزینه بر اساس عوامل مختلفی مانند محل کسب و کار، صنعت، خدمات و نوع سرنخ تعیین می شود. با این حال، هزینه متوسط ​​​​حدود 25 دلار است و برخی از مشاغل بیشتر یا کمتر به ازای هر سرنخ پرداخت می کنند.

توجه: یک کسب‌وکار در برنامه گارانتی Google می‌تواند با هزینه‌های سرنخ اضافی که قانونی نیستند مخالفت کند. برای مثال، اگر یک مشتری بالقوه خارج از منطقه خدمات ما باشد یا از گذاشتن اطلاعات تماس مناسب برای پیگیری غفلت کند، می‌توانید آن نوع هزینه‌های سرب را بازپرداخت کنید. همچنین، می‌توانید از طریق تبلیغات خدمات محلی، بودجه ماهانه‌ای برای سرنخ‌های کسب‌وکار واجد شرایط تضمین شده Google تعیین کنید. بودجه‌ای را بر اساس تعداد سرنخ‌های جدیدی که هر هفته می‌خواهید انتخاب کنید، و زمانی که رزرو کردید یا خارج شدید، تبلیغات خود را متوقف کنید.

تبلیغات گارانتی گوگل

تبلیغات Google Guarantee بخشی از تبلیغات خدمات محلی هستند و هنگامی که مشتریان خدمات محلی را جستجو می کنند در Google ظاهر می شوند. هدف گذاری بودجه و تبلیغات برای تبلیغات Google Guarantee جدا از Google Ads استاندارد انجام می شود.

در حالی که تبلیغات خدمات محلی و تبلیغات گوگل شباهت هایی با یکدیگر دارند، کسب و کارهایی که تحت ضمانت گوگل قرار می گیرند، هر نوع تبلیغات را جداگانه مدیریت می کنند. تبلیغات خدمات محلی از طریق یک برنامه اختصاصی مدیریت می‌شوند تا به شما امکان می‌دهند سرنخ‌ها را ردیابی کنید و تبلیغات را مستقل از Google Ads متوقف کنید. با این حال، می‌توانید با استفاده از یک حساب Google به هر دو سرویس وارد شوید و هزینه‌ها و اطلاعات صورت‌حساب هر دو محصول را با هم مشاهده کنید.

نشان گارانتی گوگل

نشان گارانتی گوگل

نشان تضمین شده Google به مشاغلی داده می‌شود که مراحل غربالگری و تأیید Google را پشت سر می‌گذارند و نماد Google Screened را در کنار فهرست‌های خدمات محلی آن‌ها نشان می‌دهد.

همانطور که در تصویر زیر می بینید، نشان تضمین شده Google شامل یک علامت تیک سبز رنگ در فهرست است تا به مشتریان نشان دهد که یک کسب و کار محلی تمام بررسی های پیشینه و مجوز را گذرانده است و مدرک بیمه را تأیید کرده است.

درباره کتاب کلید واژه شتاب دهنده بیشتر بدانید
تبلیغات گارانتی گوگل

توجه: ممکن است بخواهید این راهنمای مرتبط را در مورد نحوه تبلیغ کسب و کار خود در Google نیز بررسی کنید. راه‌های بیشتری برای بازاریابی کسب‌وکارتان در موتور جستجوی Google با استفاده از کمپین‌های جستجوی پولی و ارگانیک به شما نشان می‌دهد.

بازپرداخت های تجاری تضمین شده Google

اگر کسب‌وکاری تحت حمایت برنامه گارانتی Google باشد، Google می‌تواند به صلاحدید مطلق و انحصاری خود، به مشتریان واجد شرایط تا سقف مبلغ پرداختی برای خدمات اولیه بازپرداخت کند، مشروط به یک محدودیت مادام العمر برای هر کشور که در زیر فهرست شده است:

  • ایالات متحده: 2000 دلار
  • کانادا: 2000 دلار کانادا
  • بریتانیا: 1500 پوند پوند
  • ایرلند: 1500 یورو
  • اسپانیا: 1500 یورو
  • فرانسه: 1500 یورو
  • ایتالیا: 1500 یورو
  • آلمان: 1500 یورو
  • اتریش: 1500 یورو
  • بلژیک: 1500 یورو
  • سوئیس: 2000 ₣ CHF

آیا گارانتی گوگل ارزشش را دارد؟

گارانتی Google ارزشش را دارد زیرا نشان گارانتی Google اعتبار کسب و کار شما را به صورت آنلاین تقویت می کند و به مشتریان محلی آرامش خاطر می دهد که شرکت شما توسط Google بررسی و تأیید شده است.

برخی از مزایای برنامه گارانتی گوگل عبارتند از:

  • کسب و کار شما به عنوان بخشی از تبلیغات خدمات محلی در بالای نتایج موتور جستجوی Google نمایش داده می شود.
  • افزایش اعتماد در بین مشتریان محلی
  • مشتریان تضمین بیشتری برای دریافت خدمات با کیفیت دارند.
  • کسب و کارها سرنخ های واجد شرایط بیشتری دریافت می کنند.
  • گوگل مشتریان راضی را تشویق می کند تا نظرات تایید شده را برای خواندن دیگران بگذارند.
  • هزینه ماهانه کم برای نشان Google Guaranteed.
برنامه خدمات محلی تضمین Google: خلاصه

خلاصه Google Guarantee for Local Services

امیدوارم از این راهنما در گارانتی گوگل لذت برده باشید.

همانطور که متوجه شدید، برنامه گارانتی Google برای کسب و کارهایی که خدمات محلی ارائه می‌دهند و مراحل غربالگری و تأیید Google را پشت سر می‌گذارند، در دسترس است. کسب‌وکاری که نشان گارانتی Google را در کنار فهرست خود دارد، رضایت مشتری را برای خدمات رزرو شده از طریق تبلیغات خدمات محلی تضمین می‌کند، که همچنین برای بهبود کیفیت سرنخ‌ها برای کسب‌وکار تضمین‌شده Google کار می‌کند.




منبع: https://seochatter.com/google-guarantee/