این راهنما کمپین های نمایش هوشمند را توضیح می دهد.
در زیر، همه چیزهایی را که باید در مورد تبلیغات نمایشگر هوشمند Google بدانید، از جمله چیستی، نحوه عملکرد، مزایا، و ویژگیهای تبلیغاتی که باید هنگام استفاده از تبلیغات نمایشگر هوشمند Google برای بازاریابی آنلاین کسب و کار خود از دست بدهید، خواهید یافت. .
همانطور که متوجه خواهید شد، کمپین های نمایش هوشمند در تبلیغات گوگل (ادوردز سابق) یک استراتژی بازاریابی دیجیتال خوب برای استفاده از اتوماسیون تبلیغات نمایشی، بازاریابی مجدد و مناقصه هوشمند است که می تواند منجر به تبدیل بیشتر شود.
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید
کمپین های نمایش هوشمند چیست؟
کمپینهای نمایش هوشمند، هدفگیری، قیمتگذاری و تبلیغات کمپین را برای شبکه نمایش Google خودکار و بهینه میکنند. کمپین نمایش هوشمند روشی مؤثر برای مدیریت متغیرهای پیچیده تبلیغات نمایشی برای دستیابی به مخاطبان در میلیونها سایت و برنامه برای افزایش آگاهی و تبدیل برند است.
تبلیغات نمایشگر هوشمند گوگل چگونه کار می کنند
تبلیغات نمایشگر هوشمند Google با استفاده از هدفگیری خودکار، پیشنهاد قیمت و ایجاد آگهی برای بهینهسازی بهترین تبلیغات نمایشی برای کمپینهای هوشمند Google شما کار میکند. فرآیند یادگیری ماشینی Google Smart Display Ads بهطور خودکار مشتریان را پیدا میکند، پیشنهادات مناسبی را تنظیم میکند و تبلیغات واکنشگرا را برای جذب افراد به کسبوکار شما ایجاد میکند.
- هدف گیری خودکار: هدفگیری مشتری در طول کمپین نمایش هوشمند شما به بهینهسازی ادامه میدهد تا تبلیغات شما بیشتر در سایتها و برنامههایی که احتمال تبدیل آنها بیشتر است و در ویژگیهای غیرقابل تبدیل کمتر نشان داده شود.
- مناقصه خودکار: استفاده از هزینه به ازای هر اقدام (CPA) و بازگشت هزینه تبلیغات (ROAS) به عنوان مبنایی برای بودجه شما. Google Smart Display Ads سپس از مناقصه هوشمند استفاده می کند تا با تنظیم قیمت پیشنهادی شما برای هر حراج تبلیغاتی بر اساس امکان تبدیل، بهترین ارزش را برای بودجه شما به شما ارائه دهد.
- ایجاد خودکار تبلیغات: تبلیغات نمایشی بهطور خودکار از سرفصلها، توضیحات، نشانوارهها و تصاویری که ارائه میدهید برای شما ایجاد میشوند تا بهصورت واکنشگرا در سراسر شبکه نمایش Google مطابقت داشته باشند.
مزایای کمپین های نمایش هوشمند
پنج مزیت کلیدی استفاده از کمپین های نمایش هوشمند وجود دارد:
- حداقل ورودی برای ایجاد یک کمپین تبلیغات نمایشی موثر مورد نیاز است.
- هدفگذاری و پیشنهاد خودکار بازدهی بالاتری در هزینه تبلیغات (ROAS) ارائه میکند.
- تبلیغات نمایشی با بهترین عملکرد را می توان در عرض چند دقیقه ایجاد کرد. نه ساعت
- کمپینهای نمایش هوشمند به افرادی دسترسی پیدا میکنند که به احتمال زیاد تبدیل میشوند.
- بازاریابی مجدد خودکار برای هدف قرار دادن هر کسی که قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده است در دسترس است.
- شما می توانید پایگاه مشتریان خود را بدون نیاز به تنظیم دستی جزئیات هدف در تبلیغات گوگل خود گسترش دهید.
- شما می توانید آگاهی از برند را در تمام مراحل چرخه خرید با افرادی که به احتمال زیاد تبدیل می شوند افزایش دهید.
- می توانید از ردیابی تبدیل استفاده کنید تا بفهمید پس از تعامل مشتری با تبلیغات نمایشگر هوشمند شما چه اتفاقی می افتد.
- میتوانید چندین خلاقیت تبلیغاتی را به هوشمندانهترین و مقرون به صرفهترین روش آزمایش کنید تا مشخص کنید کدام ترکیب از داراییها بالاترین ROAS را ایجاد میکند.
معایب تبلیغات نمایشی هوشمند
- شما نمی توانید هدف گذاری تبلیغات دستی را تنظیم کنید.
- شما نمی توانید پیشنهادات دستی تنظیم کنید.
- نمیتوانید تنظیمات تبلیغات نمایشی مانند روش تحویل یا دستگاه را تغییر دهید.
- در کمپین های نمایش هوشمند نمی توانید فقط دستگاه های دسکتاپ یا تلفن همراه را هدف قرار دهید.
- شما نمی توانید به صورت دستی یک تبلیغ نمایشی ایجاد کنید. به طور خودکار برای شما انجام می شود.
- شما نمی توانید یک کمپین نمایش هوشمند را به نوع دیگری از کمپین تغییر دهید. یک کمپین جدید باید ایجاد شود.
بهینه سازی کمپین های نمایش هوشمند گوگل
اضافه کردن 15 تصویر تبلیغاتی نمایشی
اولین راه برای بهینه سازی کمپین های نمایش هوشمند گوگل اضافه کردن 15 تصویر برای الگوریتم گوگل برای تست تبلیغات شما است که حداکثر محدودیت است. می توانید یک تصویر را به فرمت افقی (1.91:1) و فرمت مربع (1:1) برش دهید یا از تصاویر جداگانه برای هر نسبت ابعاد استفاده کنید. همچنین از قرار دادن متن روی تصاویر خود اجتناب کنید. نسخه فروش باید در عناوین و توضیحات تبلیغات نمایشی (که در ادامه ذکر می شود) درج شود.
شامل 5 عنوان کوتاه
گوگل توصیه می کند که حداکثر 5 عنوان کوتاه را برای آزمایش کمپین های نمایش هوشمند پاسخگو خود اضافه کنید. عنوان کوتاه به عنوان اولین خط تبلیغ نمایشی شما در مکانهایی که تیتر بلند نمیتواند در آن جا بیفتد ظاهر میشود.
شامل 5 توضیحات
گوگل همچنین توصیه می کند که حداکثر 5 توصیف را برای اهداف آزمایشی اضافه کنید. توضیحات زمینه را به عنوان اضافه می کند و باید افراد را تشویق کند تا با کلیک روی تبلیغ نمایش هوشمند شما اقدام کنند.
از گزینه Advanced URL Option استفاده کنید
فیلد URL پیشرفته به شما امکان می دهد پارامترهای ردیابی یا سفارشی را به URL خود اضافه کنید. این به شما کمک میکند موفقیت تبلیغات Google خود را با ردیابی سفر مشتری از کلیک روی آگهی تا تبدیل نهایی اندازهگیری کنید.
به الگوریتم زمان بدهید تا کار کند
کمپینهای نمایش هوشمند از یک الگوریتم یادگیری ماشینی برای آزمایش و شناسایی انواع تبلیغات استفاده میکنند که بهترین نتایج را برای کسب و کار شما ایجاد میکنند. و این فرآیند یادگیری در طول کمپین تبلیغاتی نمایشی مستمر است. بنابراین، قبل از ایجاد هرگونه تغییر، باید حداقل 14 روز به کمپین های خود فرصت دهید تا اطلاعات کاربر را جمع آوری کنند.
بررسی گزارش های دارایی
پس از اینکه به کمپینهای خود زمان کافی برای جمعآوری دادهها دادید، میتوانید با کلیک بر روی پیوند «مشاهده جزئیات دارایی» و مشاهده ستون عملکرد، تبلیغات نمایشی خود را بیشتر بهینه کنید. Google Ads به شما نشان می دهد که هر عنصر از تبلیغات نمایشگر هوشمند شما چگونه عمل می کند (به عنوان مثال، عنوان، توضیحات و تصویر). اگر هر عنصری رتبه عملکرد پایینی دارد، باید آن را با چیز دیگری برای آزمایش جایگزین کنید. هدف از بین بردن هر گونه دارایی است که نتایج خوبی برای کسب و کار شما ارائه نمی دهد، بنابراین فقط بهترین محتوای تبلیغاتی برای کمپین های نمایشی شما آزمایش می شود.
منابع بیشتر در مورد تبلیغات
خلاصه کمپین های نمایش هوشمند
امیدوارم از این راهنما در مورد کمپین های نمایش هوشمند لذت برده باشید.
همانطور که متوجه شدید، تبلیغات نمایش هوشمند گوگل، هدف گذاری، پیشنهاد قیمت و تنظیم تبلیغات برای شبکه نمایش گوگل را خودکار و بهینه می کند. و یک کمپین نمایش هوشمند روشی مؤثر برای مدیریت متغیرهای پیچیده تبلیغات نمایشی برای دستیابی به مخاطبانی در میلیونها سایت و برنامه است که احتمال تبدیل آنها برای بازدهی بیشتر در هزینه تبلیغات است.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتوانید ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.
منبع: https://seochatter.com/smart-display-campaigns-google/