بنابراین ترافیک برای سئو خوب است به این معنا که قرار گرفتن در معرض محتوا را افزایش می دهد، که می تواند منجر به رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی مورد نظر شود. اگر می خواهید درباره محتوای سئو اطلاعات بیشتری کسب کنید، راهنمای من در مورد محتوای سئو چیست را بخوانید.
در راهنمای من در مورد تفاوت بین پیوندهای داخلی و پیوندهای خارجی، می آموزید که چگونه پیوندهای داخل یک وب سایت روابط بین محتوا را نشان می دهند. و این لینک های داخلی ارزش و اهمیت سئو را بین صفحات انتقال می دهند.
در این پست به این سوال پاسخ خواهیم داد که “ترافیک سئو چیست؟”
اما دانستن اینکه بازدیدکنندگان هدف شما به طور فعال به دنبال کدام کلمات کلیدی ارگانیک در گوگل هستند، همانطور که در دلیل شماره 2 توضیح داده شد، برای افزایش ترافیک جستجوی ارگانیک شما مهم است.
برای یافتن سریع و آسان این عبارات، می توانید به گوگل بروید تا از ویژگی پیشنهاد خودکار آن که در موتور جستجو هنگام تایپ کلمات ظاهر می شود، ایده بگیرید. تصویر زیر و نحوه عملکرد این استراتژی را ببینید تا به من کمک کند تا ایده این مقاله ای را که در حال حاضر می خوانید پیدا کنم.
وبلاگ نویسی در وب سایت شما موثرترین راه برای افزایش ترافیک SEO است.
یک وبلاگ به شما امکان می دهد حجم بی پایانی محتوا ایجاد کنید تا ترافیک ارگانیک بیشتری را از موتورهای جستجو جذب کنید.
تست انجام شده توسط دانشمند سئو، کایل روف دریافت که “2-3 پیوند داخلی برابر با یک پیوند خارجی با همان مقدار است.” بنابراین می توانید قبل از اینکه حتی به فکر دریافت بک لینک به یک صفحه باشید، به همان اندازه قدرت رتبه بندی را از سایت خود استخراج کنید.
به عنوان مثال، اگر یک جستار تراکنشی را هدف قرار می دهید، نمی خواهید محتوایی را که در قالب پرسش و پاسخ است مانند این پست در اینجا بنویسید. انجام این کار باعث افزایش ترافیک SEO شما نمی شود.
نکته ای که در تصویر بالا باید به آن توجه کرد این است که به نظر می رسد نمره دشواری کلمه کلیدی بالا است. با این حال، پس از بررسی صفحات با رتبه برتر، متوجه شدم که در واقع کلمه کلیدی سختی برای رقابت نیست.
یک نقطه شروع خوب برای افزایش ترافیک سئو با پیوند داخلی، ایجاد پنج پیوند متنی از صفحات مرتبط با موضوع است که کلیدواژه هدف اصلی شما را به عنوان یک عبارت تطبیق دقیق در متن لنگر گنجانده است. سپس، برای جلوگیری از بهینه سازی بیش از حد، چند کلمه پرکننده را به دو تا از این پیوندهای داخلی اضافه کنید تا 100٪ با هم مطابقت نداشته باشند.
آیا ترافیک برای سئو خوب است؟
اگر می خواهید ترافیک ارگانیک خود را افزایش دهید، باید تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید. شما نمی توانید فقط یک محتوای جدید در مورد هر موضوعی که می خواهید بنویسید و انتظار دارید از آن به وب سایت خود ترافیک وارد کنید.
اگرچه این شرکت نمیتوانست 100% تأیید کند که افزایش ترافیک باعث افزایش رتبه آنها در گوگل شده است، اما گزارش داد که «به نظر میرسد به دست آوردن پیوندهایی که حجم بالایی از ارجاعها و دادههای کلیکی را ارائه میدهند، بر رتبهبندی جستجو در موتورهای جستجو تأثیر میگذارد».
ارائه بهترین نکات سئو …
در پست خود در مورد نوشتن محتوای سئو، توضیح میدهم که بدون تکنیکهای مناسب سئوی درون صفحه، محتوای شما برای کلمات کلیدی مورد نظر شما رتبه بالایی در گوگل نخواهد داشت.
نکته دیگری که در اینجا در رابطه با بهبود ترافیک سئو باید در نظر داشت این است که صفحات وب که ترافیک ارجاع بیشتری را از سایر وب سایت ها دریافت می کنند، بک لینک های طبیعی بیشتری نیز به دست می آورند. و بک لینک های با کیفیت بالا بخشی از الگوریتم رتبه بندی گوگل هستند.
دانستن در مورد این اهداف جستجوی مختلف به شما امکان می دهد محتوایی ایجاد کنید که نیازهای هر نوع کاربر را برآورده کند.
حتی بهترین محتوای نوشته شده نیز بدون بهینهسازی خوب در صفحه، آنچنان که شایسته است دیده نمیشود. اگر در مورد افزایش رتبه و ترافیک خود جدی هستید، به آن نگاهی بیندازید. هیچ کس دیگری این نکات پیشرفته را برای رشد سریع وب سایت آموزش نمی دهد.
امیدوارم از این راهنمای توضیح داده شده که ترافیک سئو چیست لذت برده باشید.
اگر می خواهید بیاموزید که چگونه یک استراتژی برای رشد بلندمدت ایجاد کنید، راهنمای سئو چیست.
خلاصه ترافیک SEO
در عوض، شما می خواهید محتوایی ایجاد کنید که بر یک محصول یا خدمات خاص تمرکز دارد و جزئیات کامل و گزینه های خرید را توضیح می دهد.
3. سئوی درون صفحه خود را بهبود بخشید
در تصویر زیر میتوانید نمونهای از نحوه نمایش دادههای ارزشمند سئو را مشاهده کنید.
امیدواریم قبلاً میدانید که مشتریان بالقوه شما به چه موضوعاتی علاقه دارند، بنابراین میتوانیم از توضیح شماره ۱ بالا صرف نظر کنیم.
فقط دو رقیب برتر دقیقا عبارت کلیدی را که من در این صفحه اینجا می نویسم را هدف قرار می دهند. 10 سایت دیگر به طور کلی در مورد موضوع سئو هستند. نه ترافیک سئو
یک مطالعه موردی SEO به طور خاص همبستگی قوی بین افزایش در ترافیک ارجاع و افزایش رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی فوق رقابتی را نشان داد.
همانطور که متوجه شدید، ترافیک سئو یک ترافیک ارگانیک است که از موتورهای جستجو میآید و به روشهای بهینهسازی موتور جستجو متکی است تا با رساندن آن به بالای SERP، بالاترین میزان ترافیک ممکن را به یک وبسایت برساند. بنابراین تمرکز بر افزایش ترافیک در سئو برای رشد یک وب سایت بسیار مهم است زیرا منجر به مشتریان و فروش بیشتر می شود.
یک استراتژی پیوند داخلی خوب همچنین میتواند رتبهبندی موتورهای جستجو را برای کلمات کلیدی هدف یک صفحه افزایش دهد، زیرا اعتبار موضوعی محتوا را بهبود میبخشد.
با توجه به CognitiveSEO، “در عرض 1 روز، ترافیک جستجوی ارگانیک در وبلاگ ما به 20000 بازدید رسید. ما برای چیزی که بدون شک یک عبارت بسیار رقابتی است (تصاویر گوگل) یک جهش واقعاً چشمگیر در رتبه بندی جستجو داشتیم که تنها در یک روز از رتبه 74 به رتبه هشتم در نتایج جستجوی گوگل رسیدیم!
ترافیک برای سئو خوب است زیرا هر چه سایت شما محبوب تر باشد، می تواند رتبه بهتری در موتورهای جستجو داشته باشد. مطالعات نشان می دهد که وب سایت هایی که ترافیک بیشتری دریافت می کنند معیارهای سئو را بهبود بخشیده اند. موتورهای جستجو مانند گوگل ترجیح می دهند محتوایی را که مردم دوست دارند بازدید کنند رتبه بندی کنند.
برای این مرحله، شما نیاز به دسترسی به ابزار تحقیق کلمات کلیدی مانند KWFinder توسط Mangools (رایگان امتحان کنید). این یکی از تنها ابزارهای SEO است که من به عنوان یک شرکت وابسته توصیه می کنم زیرا ارزان و در عین حال قدرتمند برای تحقیق کلمات کلیدی است.
در پست خود در مورد اینکه چرا وبلاگ ها برای سئو مهم هستند، مزایای زیر را از وبلاگ نویسی برای سئو به اشتراک می گذارم:
حجم سئوی ارگانیک را افزایش می دهد
محتوای تازه ایجاد می کند که پاداش می گیرد
فرصت های نامحدود سئو کلمات کلیدی را ارائه می دهد
برای پیوند سئو داخلی مهم است
اعتبار سایت را با بک لینک ها افزایش می دهد
رتبه محبوبیت را بهبود می بخشد
با تصاویر SEO ترافیک بیشتری به دست می آورد
برای کسب و کار شما اعتبار ایجاد می کند
5. از پیوند داخلی خوب استفاده کنید
شما یاد خواهید گرفت که چگونه فاکتورهای سئوی درون صفحه را بهینه کنید مانند:
عنوان متا
توضیحات متا
URL
برچسب های سربرگ
محتوای بدن
تصاویر
لینک های داخلی
منوی ناوبری
و بیشتر
4. برای ترافیک بیشتر سئو به طور منظم وبلاگ بنویسید
ترافیک SEO ترافیک ارگانیکی است که از موتورهای جستجو به دست می آید. ترافیک سئو به روش های بهینه سازی موتور جستجو متکی است تا با آوردن آن به بالای صفحات نتایج موتورهای جستجو، بیشترین میزان ترافیک ارگانیک ممکن را به یک وب سایت برساند.
چرا ترافیک سئو مهم است؟
همانطور که در زیر متوجه خواهید شد، بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) مهمترین عاملی است که می توانید برای دریافت ترافیک ارگانیک به وب سایت خود بر روی آن تمرکز کنید، بنابراین دانستن اینکه چگونه آن را به روش صحیح انجام دهید مفید است.
نکته: KWFinder همچنین ابزار خوبی برای انجام تحلیل سئو برای صفحات موجودی است که می خواهید در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشید. برای جزئیات بیشتر به راهنمای من در مورد نحوه انجام تجزیه و تحلیل سئو برای یک وب سایت مراجعه کنید.
2. محتوایی ایجاد کنید که با هدف جستجو مطابقت داشته باشد
اکنون که می دانید چگونه جستجوی کلمات کلیدی را انجام دهید و هدف جستجو را برای کاربر برآورده کنید، گام بعدی در به دست آوردن ترافیک سئو، بهبود سئوی درون صفحه شما است.
ترافیک سئو مهم است زیرا ترافیک سئو یک ترافیک ارگانیک رایگان است که دید وب سایت شما را در موتورهای جستجو افزایش می دهد. ترافیک هدفمند سئو می تواند برای هر کسب و کاری مفید باشد تا از موتورهای جست و جو که نیازی به پرداخت هزینه ای ندارند، سرنخ ها، مشتریان و فروش بیشتری کسب کند.
چگونه ترافیک SEO را بدست آوریم
1. کلمات کلیدی SEO مناسب برای ترافیک را انتخاب کنید
اما ما بیشتر از تعریف و معنای این اصطلاح را توضیح خواهیم داد. همچنین به اهمیت ترافیک در سئو و چگونگی کسب ترافیک بیشتر سئو برای کسب و کار خود خواهیم پرداخت.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف او به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.
منبع: https://seochatter.com/what-is-seo-traffic/
گام بعدی برای نحوه به دست آوردن ترافیک SEO، ایجاد محتوای با کیفیت بالا است که هدف جستجوی کاربر را برآورده می کند.
KWFinder به شما این امکان را می دهد که دو معیار مهم را برای هدف قرار دادن بهتر ترافیک SEO خود کشف کنید:
حجم جستجوی کلمه کلیدی: میانگین تعداد جستجوهایی که یک پرس و جو در ماه دریافت می کند.
مشکل کلمه کلیدی: برآوردی از سختی رتبه بندی در صفحه اول گوگل برای یک پرس و جو.
واقعیت این است که سؤالات خاصی وجود دارد که مردم به طور فعال در Google جستجو می کنند و مربوط به کسب و کار شما هستند و آنها می خواهند به آنها پاسخ دهند. به عنوان مثال، وب سایت من تماماً در مورد SEO است. و این پست این سوال را هدف قرار می دهد که “ترافیک SEO چیست؟”
من به سه دلیل این کلمه کلیدی را برای ترافیک سئوی ارگانیک هدف قرار دادم:
مستقیماً به تجارت من مربوط می شود.
مردم به طور فعال آن را در گوگل جستجو می کنند.
رقابت برای دریافت ترافیک رایگان کلمه کلیدی سختی نیست.
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید
ترافیک سئو چیست؟
در پست من در مورد اینکه SERP در SEO مخفف چیست، توضیح دادم که چگونه سه دسته اصلی برای پرس و جوهایی که در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) نشان داده می شوند وجود دارد.
سوالات اطلاعاتی: این موارد زمانی اتفاق میافتند که شخصی میخواهد در مورد موضوعی اطلاعات بیشتری کسب کند و وبسایت یا برند خاصی در ذهن ندارد. آنها معمولاً یک سؤال را در Google تایپ می کنند. مقاله ای که در اینجا می خوانید نمونه خوبی از صفحه ای است که نیازهای یک پرسش اطلاعاتی را برآورده می کند.
پرس و جوهای معاملاتی: اینها زمانی اتفاق میافتند که فرد در فکر خرید یک محصول یا خدمات است و برای خرید نیاز به راهنمایی دارد. آنها معمولاً یک نام کلی برای یک محصول یا خدمات تایپ می کنند یا به دنبال نظرات مشتریان در Google هستند.
سوالات ناوبری: اینها زمانی اتفاق میافتند که شخصی به دنبال وبسایت، محصول یا خدمات خاصی است، اما URL مستقیم شرکت را نمیداند. آنها معمولاً نام تجاری را در گوگل تایپ می کنند تا وب سایت رسمی را پیدا کنند.
اکنون که ایده بهتری در مورد چگونگی یافتن کلمات کلیدی مناسب برای هدف دارید، قدم بعدی این است که بفهمید رقابت برای آن جستجوها برای رتبه بندی در 10 موقعیت برتر در گوگل چقدر دشوار است.