این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نحوه ساخت یک ساختار سیلو SEO را توضیح می دهد.
اینجاست که وقت گذاشتن برای انجام تحقیقات موثر کلمات کلیدی مفید خواهد بود.
اینجاست که کار واقعی وارد میشود، و پستهایی در مورد همه موضوعات فردی در سیلو شما ایجاد میکند. به یاد داشته باشید، برای بهره مندی بیشتر از سیلوها، محتوای شما باید تا حد امکان قوی باشد. راهنمای ما برای بهینه سازی محتوا می تواند به این مرحله کمک کند.
9. لینک های داخلی خود را مدیریت کنید
پیروی از این دستورالعملها میتواند به شما کمک کند تا از بزرگترین پاداشهای معماری سیلو وبسایت، از جمله بهبود دید جستجو، ایجاد وبسایت خود به عنوان یک منبع معتبر و جذب بازدیدکنندگان بیشتر به محتوای خود، بهره ببرید.
برای اطمینان از تجربه کاربری بهینه، باید منوهای ناوبری خود را به روز کنید تا سیلوهای خود را در خود جای دهند، با ساختار منو و آیتم های زیر منوی شما از همان قالبی که در نقشه محتوای شما نشان داده شده است.
درباره ساختار سیلو محتوا بیشتر بیاموزید
به این ترتیب، اگر آنها را حول موضوعاتی بسازید که می خواهید کسب و کار، نام تجاری یا وبلاگ شما به آنها معروف شود، بیشترین بهره را از سیلوهای خود خواهید برد.
اکنون که میدانید روی چه موضوعاتی باید تمرکز کنید، زمان آن است که تمام موضوعات ممکن را که به طور بالقوه میتوانند در آن قرار بگیرند، فهرست کنید.
با پیروی از طرحی که در نقشه محتوای شما تعیین شده است، زمان آن رسیده است که دسته بندی های اصلی را در ساختار وب سایت خود ایجاد کنید.
دو راه برای انجام این کار وجود دارد.
از آنجا، فهرستی از فعالیتهای رایگانی که میتوانید درباره آنها وبلاگنویسی کنید، و همچنین برای فعالیتهای دوستدار کودک، به دست میآورید.
3. یک حسابرسی محتوا انجام دهید
همانطور که متوجه شدید، برای ایجاد یک ساختار سیلو SEO که به شما در دستیابی به اهداف سئوی خود کمک می کند، باید چندین قدم بردارید، از مشخص کردن موضوعات کلیدی سیلو خود و سازماندهی محتوای موجود خود شروع کنید و با به روز رسانی ناوبری خود پایان دهید.
اولین اولویت برای ساخت سیلوهای شما این است که مشخص کنید چه موضوعاتی را پوشش خواهند داد. در حالت ایده آل، این سوژه ها در نقطه تلاقی تخصص و نیاز مخاطب قرار می گیرند.
نمونه ای از نقشه محتوای در حال انجام کار را در تصویر بالا مشاهده می کنید. این نقشه محتوا به عنوان یک طرح اولیه عمل می کند که با توسعه معماری سیلو وب سایت خود بسیار ارزشمند خواهد بود.
5. ساختار دسته و زیر مجموعه خود را ایجاد کنید
برای مثال دیگر، فرض کنید یک وبلاگ غذایی درباره غذاهای منطقه ای راه اندازی می کنید. ممکن است متوجه شوید که پستهای شما در مورد غذاهای هندی و آمریکای لاتین بیشترین ترافیک شما را ایجاد میکند، در حالی که محتوای غذاهای ایتالیایی و بریتانیایی شما هیچ علاقهای به آن ندارند.
در زیر، راهنمای گام به گامی را پیدا خواهید کرد که به شما نشان می دهد چگونه یک ساختار سیلو SEO ایجاد کنید که به شما کمک می کند رتبه بندی صفحه وب خود را افزایش دهید، قابلیت استفاده را بهبود بخشید و ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید.
اطمینان حاصل کنید که از متن لنگر بهینه شده با کلمه کلیدی برای پیوندهای داخلی استفاده می کنید تا سیگنال های سئوی سایت را برای کلمات کلیدی هدفی که می خواهید هر صفحه در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ رتبه بندی کند، ارسال کنید.
10. ناوبری وب سایت خود را به روز کنید
ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.