وبسایتهای دیگری مانند Reddit، Quora، Hacker News و غیره نیز مکانهای عالی برای به اشتراک گذاشتن پیوندهای داستان شما و دستیابی به مخاطبان بزرگ و مرتبط هستند.
در اینجا چند نکته در مورد نحوه استفاده از تجزیه و تحلیل و بینش Medium برای سنجش عملکرد و بهبود استراتژی ارتقای محتوای خود آورده شده است:
- صفحه آمار خود را مرتباً بررسی کنید تا ببینید داستان های شما از نظر بازدید، خواندن، طرفداران، کف زدن، درآمد و غیره چگونه عمل می کنند.
- صفحه توزیع خود را بررسی کنید تا ببینید داستان های شما چگونه توسط Medium از نظر موضوعات، برچسب ها، انتشارات و غیره توزیع می شوند.
- اعلانهای ایمیل خود را بررسی کنید تا ببینید که چگونه داستانهای شما توسط Medium از نظر خبرنامهها، خلاصهها، توصیهها و غیره نمایش داده میشوند.
- صفحه بازخورد خود را بررسی کنید تا ببینید داستان های شما چگونه توسط خوانندگان شما از نظر نظرات، پیام ها، نکات و غیره دریافت می شود.
چگونه می توان یک پست متوسط را ویروسی کرد؟
برای تبلیغ مقاله Medium خود در گوگل، باید مقاله خود را برای موتورهای جستجو با استفاده از کلمات کلیدی، عناوین بهینه شده و تصاویر بهینه کنید. همچنین باید با به اشتراک گذاری آن در پلتفرم ها یا وب سایت های دیگری که دارای اعتبار و ارتباط بالایی هستند، به مقاله خود بک لینک بسازید.
برای به اشتراک گذاشتن پیوندهای داستان خود در سایر سیستم عامل ها، باید:
- انجمن ها یا انجمن های مناسب را پیدا کنید که با محتوا و جایگاه شما مطابقت دارد. شما می توانید این پلتفرم ها را بر اساس دسته بندی یا کلمه کلیدی مرور یا جستجو کنید.
- قوانین و دستورالعمل های هر انجمن یا انجمن را دنبال کنید. شما همچنین باید به فرهنگ و آداب هر پلت فرم احترام بگذارید.
- عنوان یا عنوانی جذاب و آموزنده بنویسید که توجه و کنجکاوی را جلب کند. همچنین باید یک شرح یا خلاصه مختصر و واضح بنویسید که توضیح دهد محتوای شما در مورد چیست و چرا برای جامعه یا انجمن ارزشمند یا جالب است.
- یک پیوند به محتوای خود در عنوان یا توضیحات خود اضافه کنید یا از سرویسی مانند Bitly برای کوتاه کردن و ردیابی پیوند خود استفاده کنید.
- با نظرات یا پاسخ هایی که از انجمن یا انجمن دریافت می کنید درگیر شوید. همچنین باید از آنها برای حمایت یا بازخوردشان تشکر کنید.
3. محتوای خود را با فهرست ایمیل یا مشترکین خبرنامه به اشتراک بگذارید
برای به اشتراک گذاشتن مقالات خود با سایر نویسندگان یا نشریات در جایگاه خود، باید:
- نویسندگان یا نشریات دیگری را در جایگاه خود پیدا کنید که علایق یا ارزش های مشابهی دارند. میتوانید بر اساس موضوع یا برچسب، رسانه را مرور یا جستجو کنید. همچنین میتوانید پروفایلهای نویسندگان دیگر را بررسی کنید و ببینید برای چه انتشاراتی مینویسند.
- برای افزایش آگاهی برای نمایه متوسط خود، در مورد سایر داستانهای مرتبط با موضوع یا جایگاه شما نظر دهید.
- برای داستان های دیگری که دوست دارید یا قدردانی می کنید دست بزنید. شما می توانید تا 50 بار در هر پست یا لیست دست بزنید و می توانید از آن برای نشان دادن میزان دوست داشتن خود به نویسنده استفاده کنید.
- از طریق ایمیل یا رسانه های اجتماعی با سایر نویسندگان یا انتشارات موجود در حوزه خود تماس بگیرید. شما باید خود را معرفی کنید، محتوای خود را توضیح دهید و نشان دهید که چرا برای آنها یا مخاطبانشان مرتبط و ارزشمند است. همچنین باید مودبانه از آنها بپرسید که آیا علاقه مند به خواندن یا اشتراک گذاری مطالب شما هستند یا خیر.
5. از تجزیه و تحلیل و بینش رسانه برای یافتن بهترین محتوا برای تبلیغ استفاده کنید
ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.