چگونه محتوای متوسط \u200b\u200bخود را تبلیغ کنید (5 روشی که کار می کند)
انتشار: خرداد 24، 1402
بروزرسانی:
04 تیر 1404
چگونه محتوای متوسط \u200b\u200bخود را تبلیغ کنید (5 روشی که کار می کند)
برای تبلیغ مقاله Medium خود در گوگل، باید مقاله خود را برای موتورهای جستجو با استفاده از کلمات کلیدی، عناوین بهینه شده و تصاویر بهینه کنید. همچنین باید با به اشتراک گذاری آن در پلتفرم ها یا وب سایت های دیگری که دارای اعتبار و ارتباط بالایی هستند، به مقاله خود بک لینک بسازید.
تبلیغ محتوای متوسط \u200b\u200bشما مهم است زیرا می تواند به شما کمک کند:
بازدید و درآمد خود را افزایش دهید.
مخاطبان و فالوورهای خود را افزایش دهید.
شهرت و نام تجاری خود را بسازید.
شبکه و فرصت های خود را گسترش دهید.
بهترین راه برای ویروسی شدن یک پست متوسط \u200b\u200bاین است که آنچه را که در Medium خوب عمل می کند مطالعه کنید و از همان شیوه هایی که نویسنده استفاده می کند پیروی کنید. برخی از روش های برتر برای افزایش ویروسی بودن یک پست متوسط \u200b\u200bعبارتند از:
نوشتن درباره موضوعات مرتبط، پرطرفدار یا همیشه سبز در Medium. از موضوعات و برچسب های Medium استفاده کنید تا بفهمید مردم به چه چیزهایی علاقه دارند و به دنبال آن هستند.
نوشتن با لحن محاوره ای و دوستانه که با خوانندگان شما ارتباط برقرار می کند. از داستان ها، حکایات، آمار، نقل قول ها یا سوالات برای جذب خوانندگان استفاده کنید.
از سرفصل ها، زیرعنوان ها، نقاط گلوله، فهرست ها، نقل قول ها، تصاویر، ویدیوها یا رسانه های دیگر برای شکستن متن خود و آسان کردن اسکن آن استفاده کنید.
به خوانندگان بگویید که در پایان مقاله Medium چه کاری انجام دهند، مانند اشتراک گذاری محتوای خود، دنبال کردن شما، گذاشتن نظر یا ثبت نام در خبرنامه.
انتشار مداوم و مکرر برای ایجاد اعتماد و وفاداری با خوانندگان خود. در صورت امکان حداقل یک داستان در هفته یا بیشتر را هدف قرار دهید.
انتشار در نشریات پرمخاطب و مرتبط که مخاطبان زیادی از اعضای Medium دارند.
تبلیغ محتوای خود در پلتفرم ها و کانال های دیگری که مخاطبان زیادی از اعضای بالقوه متوسط \u200b\u200bدارند. محتوای خود را در رسانه های اجتماعی، انجمن ها، وب سایت ها، خبرنامه ها، پادکست ها یا سایر کانال هایی که مخاطبان هدف شما در آن حضور دارند به اشتراک بگذارید.
تعامل با خوانندگان خود و سایر نویسندگان در Medium که پست های ویروسی داشته اند.
چگونه یک استوری متوسط \u200b\u200bرا در اینستاگرام تبلیغ می کنید؟
سایر نویسندگان یا نشریات در جایگاه شما نیز منابع خوبی برای نمایش و توزیع محتوای شما هستند.
ارائه بهترین نکات سئو ...
چگونه محتوای متوسط \u200b\u200bخود را تبلیغ کنیم
1. مقالات خود را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
یک تصویر یا ویدیوی چشم نواز و مرتبط ایجاد کنید که مقاله شما را به نمایش بگذارد.
یک کپشن جذاب و مختصر بنویسید که مقاله شما را خلاصه می کند و دنبال کنندگان شما را به خواندن بیشتر دعوت می کند.
یک پیوند به مقاله خود در عنوان یا بیو خود اضافه کنید یا از سرویسی مانند Bitly برای کوتاه کردن و ردیابی پیوند خود استفاده کنید.
از هشتگ ها، منشن ها یا برچسب هایی استفاده کنید که به محتوا و جایگاه شما مربوط می شوند و می توانند به شما کمک کنند به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید.
در زمان ها و فرکانس های بهینه برای هر پلتفرم پست کنید و تحلیل های خود را زیر نظر بگیرید تا ببینید چه چیزی بهترین کار را دارد.
2. لینک های داستان خود را در وب سایت های دیگر به اشتراک بگذارید
در زیر روش های مختلفی برای تبلیغ محتوای خود را مشاهده می کنید تا کاربران متوسط \u200b\u200bبیشتری بتوانند آن را بیابند و بخوانند.
در این دو راهنما می توانید جزئیات کاملی در مورد نحوه تبلیغ مقالات Medium خود در گوگل با استفاده از استراتژی های سئو و لینک بیلدینگ اثبات شده دریافت کنید: استراتژی سئوی متوسط \u200b\u200bو بک لینک های متوسط \u200b\u200bبرای لینک سازی.
خلاصه محتوای متوسط \u200b\u200bخود را تبلیغ کنید
لیست ایمیل یا مشترکان خبرنامه شما یکی از با ارزش ترین دارایی ها برای حرفه نویسندگی شما است. آنها افرادی هستند که به محتوای شما علاقه نشان داده اند و به شما اجازه داده اند با آنها تماس بگیرید.
در اینجا چند نکته در مورد نحوه استفاده از تجزیه و تحلیل و بینش Medium برای سنجش عملکرد و بهبود استراتژی ارتقای محتوای خود آورده شده است:
صفحه آمار خود را مرتباً بررسی کنید تا ببینید داستان های شما از نظر بازدید، خواندن، طرفداران، کف زدن، درآمد و غیره چگونه عمل می کنند.
صفحه توزیع خود را بررسی کنید تا ببینید داستان های شما چگونه توسط Medium از نظر موضوعات، برچسب ها، انتشارات و غیره توزیع می شوند.
اعلان های ایمیل خود را بررسی کنید تا ببینید که چگونه داستان های شما توسط Medium از نظر خبرنامه ها، خلاصه ها، توصیه ها و غیره نمایش داده می شوند.
صفحه بازخورد خود را بررسی کنید تا ببینید داستان های شما چگونه توسط خوانندگان شما از نظر نظرات، پیام ها، نکات و غیره دریافت می شود.
چگونه می توان یک پست متوسط \u200b\u200bرا ویروسی کرد؟
این راهنما نحوه تبلیغ محتوای متوسط \u200b\u200bخود را توضیح می دهد.
برای تبلیغ مقاله Medium خود در اینستاگرام، باید یک تصویر یا ویدیوی چشم نواز و مرتبط ایجاد کنید که مقاله شما را به نمایش بگذارد. همچنین باید یک کپشن جذاب و مختصر بنویسید که مقاله شما را خلاصه می کند و از فالوورهای شما دعوت می کند تا با کلیک بر روی لینکی که در پروفایل اینستاگرام خود به استوری Medium منتهی می شود، بیشتر بخوانید.
چگونه یک مقاله متوسط \u200b\u200bرا در گوگل تبلیغ می کنید؟
برای به اشتراک گذاشتن محتوای خود با لیست ایمیل یا مشترکین خبرنامه، باید:
یک موضوع جذاب و مرتبط ایجاد کنید که توجه و کنجکاوی را به خود جلب کند. شما همچنین باید یک تبریک شخصی و دوستانه بنویسید که مشترکین خود را با نام یا بخش مورد خطاب قرار دهد.
یک مقدمه جذاب و مختصر بنویسید که مشترکین شما را جذب کند و آنها را به خواندن مطالب بیشتر وادار کند. همچنین باید یک فراخوان واضح و قانع کننده بنویسید که از آنها دعوت می کند روی لینک محتوای شما کلیک کنند.
در مقدمه یا دعوت به عمل، پیوندی به محتوای خود اضافه کنید یا از سرویسی مانند Bitly برای کوتاه کردن و ردیابی پیوند خود استفاده کنید.
از تصاویر، ویدیوها یا رسانه های دیگر با کیفیت و مرتبط استفاده کنید تا محتوای ایمیل خود را ارتقا دهید و توجه را به خود جلب کنید.
از قالب بندی، املا، دستور زبان، نقطه گذاری و سبک مناسب استفاده کنید تا محتوای ایمیل خود را به راحتی خوانده و درک کنید.
ایمیل خود را در زمان ها و فرکانس های بهینه برای هر بخش از مشترکین ارسال کنید. شما همچنین باید بر تجزیه و تحلیل خود نظارت داشته باشید تا ببینید چه چیزی بهترین کار را انجام می دهد.
4. مقالات خود را با سایر نویسندگان و انتشارات در طاقچه خود به اشتراک بگذارید
برای به اشتراک گذاشتن مقالات خود با سایر نویسندگان یا نشریات در جایگاه خود، باید:
نویسندگان یا نشریات دیگری را در جایگاه خود پیدا کنید که علایق یا ارزش های مشابهی دارند. می توانید بر اساس موضوع یا برچسب، رسانه را مرور یا جستجو کنید. همچنین می توانید پروفایل های نویسندگان دیگر را بررسی کنید و ببینید برای چه انتشاراتی می نویسند.
برای افزایش آگاهی برای نمایه متوسط \u200b\u200bخود، در مورد سایر داستان های مرتبط با موضوع یا جایگاه شما نظر دهید.
برای داستان های دیگری که دوست دارید یا قدردانی می کنید دست بزنید. شما می توانید تا 50 بار در هر پست یا لیست دست بزنید و می توانید از آن برای نشان دادن میزان دوست داشتن خود به نویسنده استفاده کنید.
از طریق ایمیل یا رسانه های اجتماعی با سایر نویسندگان یا انتشارات موجود در حوزه خود تماس بگیرید. شما باید خود را معرفی کنید، محتوای خود را توضیح دهید و نشان دهید که چرا برای آنها یا مخاطبانشان مرتبط و ارزشمند است. همچنین باید مودبانه از آنها بپرسید که آیا علاقه مند به خواندن یا اشتراک گذاری مطالب شما هستند یا خیر.
5. از تجزیه و تحلیل و بینش رسانه برای یافتن بهترین محتوا برای تبلیغ استفاده کنید
برای وایرال شدن یک پست متوسط، باید یک داستان الهام بخش و ارزشمند بنویسید که احساسات را برانگیزد و دیدگاهی منحصر به فرد ارائه دهد. همچنین باید یک تیتر جذاب و کوتاه بنویسید که توجه را جلب کند.
به ناچار، برخی از محتوای شما در رسانه و در سراسر وب عملکرد بسیار بهتری خواهند داشت، که تبلیغ آن را آسان تر می کند. سپس می توانید روی تبلیغ محتوایی کار کنید که تعداد بازدیدها، زمان مطالعه و درآمد را افزایش می دهد و همچنین محتوای بیشتری را در مورد موضوعاتی ایجاد می کند که نشان می دهد سودمند هستند.
امیدواریم از این راهنمای نحوه تبلیغ محتوای متوسط \u200b\u200bلذت برده باشید.
ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.
همانطور که متوجه شدید، راه های مختلفی برای تبلیغ محتوای Medium برای افزایش بازدید، درآمد و اندازه مخاطبان وجود دارد. فقط کافی است روشی را که بیشتر دوست دارید (یا از همه آنها استفاده کنید) از این لیست انتخاب کرده و انتخاب کنید تا بتوانید تبلیغ مقالات Medium خود را در پلتفرم و در سراسر وب افزایش دهید.
برای عمیق تر شدن موضوع تبدیل شدن به یک نویسنده رسانه بهتر که تبلیغ محتوای آن آسان تر است، پس از پایان خواندن این صفحه، از راهنمای عمیق ما در مورد موضوع نوشتن در رسانه دیدن کنید.