این دو فاکتور در کنار هم به محتوای شما کمک میکنند تا برای جستجوهای مرتبط رتبه بالاتری داشته باشد و کلیکهای بیشتری از کاربران موتورهای جستجو دریافت کند.
2. شامل کلمات کلیدی ثانویه
استفاده از کلمات کلیدی ثانویه در عنصر تگ عنوان HTML باعث میشود که صفحه در جستجوهای مرتبطی که لزوماً عبارت کلیدی اصلی را شامل نمیشوند بیشتر دیده شود. افزودن کلمات کلیدی ثانویه برای سئو همچنین باعث می شود که برچسب عنوان برای کاربر آموزنده تر و قابل کلیک تر باشد.
این به این دلیل اتفاق می افتد که عناوین طولانی تر معمولاً برای صفحه نمایش کاربر که نتایج در آن نمایش داده می شود بسیار بزرگ هستند و توسط موتورهای جستجو مانند Google، Yahoo و Bing کوتاه می شوند.
لینک های زیر بیشتر در مورد برچسب های عنوان و نحوه استفاده صحیح از آنها برای بهینه سازی بهتر موتورهای جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.
بهینه سازی برچسب عنوان در SEO خلاصه بهترین روش ها
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتوانید ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.