این راهنما تبلیغات نمایشگر بینگ را توضیح می دهد.
در زیر، آگهیهای نمایشی بینگ، نحوه عملکرد، انواع تبلیغات چندرسانهای که میتوانید استفاده کنید، مشخصات خلاقانه و موارد دیگر را خواهید یافت.
این را راهنمای نهایی خود برای درک و استفاده از تبلیغات نمایشی در Bing برای دستیابی به مخاطبان هدف از طریق خواص مصرف کننده مایکروسافت با تبلیغات آنلاین در نظر بگیرید.
تبلیغات نمایشی بینگ چیست؟
تبلیغات نمایشی بینگ تبلیغاتی هستند که در شبکه تبلیغاتی مایکروسافت نشان داده می شوند. تبلیغات نمایشی در Bing را می توان در مقالات، ویدیوها یا وب سایت هایی که مصرف کنندگان مرور می کنند، نمایش داد.
تبلیغات نمایشی بینگ چگونه کار می کنند؟
آگهیهای نمایشی Bing با هدف قرار دادن ویژگیهای مصرفکننده مایکروسافت کار میکنند تا مکانهایی را که آگهیهای نمایشی برای مخاطبان ایدهآل شما بر اساس علایق شخصی، سن، جنسیت و مکان نشان داده میشوند، تعیین کنند. تبلیغات نمایشی بینگ متن، تصاویر و URL را ترکیب میکند که به وبسایتی پیوند میدهد که مشتریان میتوانند در مورد محصولات شما اطلاعات کسب کنند.
انواع تبلیغات نمایشی بینگ
- تبلیغات نمایشی استاندارد: این تبلیغات به گونه ای طراحی شده اند که شبیه بنرهایی هستند که از محتوای اطراف متمایز هستند تا توجه کاربران را به خود جلب کنند.
- تبلیغات بومی: اینها نوعی از تبلیغات نمایشی هستند که به گونه ای طراحی شده اند که به طور یکپارچه با محتوای یک وب سایت ترکیب شوند. تبلیغات بومی با فرم و عملکرد پلتفرم مطابقت دارد تا شبیه یک تبلیغ باشد.
- تبلیغات ویدیویی: اینها تبلیغات نمایشی به شکل محتوای ویدیویی هستند که قبل، حین یا بعد از پخش محتوا پخش می شوند.
تبلیغات Bing کجا نمایش داده می شود؟
تبلیغات بینگ در سراسر شبکه تبلیغاتی مایکروسافت نمایش داده می شود که شامل ویژگی های مصرف کننده مانند Xbox، Microsoft Start، MSN، Microsoft Edge، Outlook، AOL، Yahoo، و در دامنه هایی است که محتوای مربوط به کشورها یا مناطق خاص را به زبانی خاص نشان می دهد.
- ایکس باکس: تبلیغات در کنسول ایکس باکس و در بازی ها نمایش داده می شود.
- Microsoft Start: تبلیغات در یک برنامه تلفن همراه که دارای عناوین اخبار و مقالات است نشان داده می شود.
- MSN: تبلیغات در سراسر شبکه مایکروسافت (MSN) که مجموعه ای از برنامه های کاربردی وب و خدمات محتوای آنلاین است نمایش داده می شود.
- مایکروسافت اج: تبلیغات در مرورگر وب اختصاصی مایکروسافت نشان داده می شود.
- چشم انداز: تبلیغات در Outlook.com و برنامه تلفن همراه برای کاربران رایگان این پلت فرم ایمیل نمایش داده می شود.
- AOL: تبلیغات در سراسر وب سایت ها و برنامه های AOL نشان داده می شود.
- یاهو: تبلیغات در وب سایت ها و برنامه های یاهو نمایش داده می شود.
- دامنه ها: تبلیغات در دامنه هایی با ناشران مورد اعتماد که بخشی از شبکه تبلیغاتی مایکروسافت هستند نشان داده می شود.
توجه: تبلیغات نمایشی بینگ یکی از بهترین گزینههای تبلیغاتی گوگل به دلیل شبکه مخاطبان زیاد مایکروسافت است.
مشخصات خلاقانه برای تبلیغات نمایشی Bing
قالب | مشخصات | حداکثر اندازه فایل |
---|---|---|
GIF، JPEG (تصویر) | 300×250 728×90 300×600 970×250 (970×70) 320×50 |
150 کیلوبایت 100 کیلوبایت 250 کیلوبایت 250 کیلوبایت 50 کیلوبایت |
MP4 (ویدیو آغاز شده میزبان) | 16:9 تا 9:16 15 ثانیه |
1.1 مگابایت |
MP4 (ویدیو شروع شده توسط کاربر) | 16:9 تا 9:16 30 ثانیه |
Progressive: 2.2MB پخش جریانی: بدون محدودیت |
توجه: همه تبلیغات نمایشی Bing باید با خطمشیهای تبلیغاتی مایکروسافت و دستورالعملهای دفتر تبلیغات تعاملی (IAB) مطابقت داشته باشند. تبلیغاتی که از این استانداردهای عملکردی پیروی نمی کنند، از نمایش در ویژگی های آنلاین مایکروسافت منع می شوند.
مزایای تبلیغات نمایشی بینگ
- بازاریابی همهکانالی
- بازار برنامهای ممتاز
- شراکت در سطح جهانی
- پیشنهادات معاملات مستقیم
- تبلیغات با قابلیت مشاهده بالا در یک محیط قابل اعتماد
- پلتفرم های ایمن برای برند
- در بیش از 50 بازار موجود است
- در بیش از 30 زبان موجود است
- خواص مصرف کننده متنوع
شروع به کار با تبلیغات نمایشی Bing
با مراجعه به سایت می توانید با تبلیغات نمایشی Bing شروع به کار کنید تبلیغات نمایشی مایکروسافت برای بازاریابی آنلاین صفحه در آنجا، در مورد فرآیند استفاده از تبلیغات نمایشی برای ارتباط با مشتریان از طریق پیشنهادات چند کاناله و امکان ثبت نام در شبکه تبلیغاتی مایکروسافت بیشتر خواهید آموخت.
خلاصه تبلیغات نمایشی بینگ
امیدوارم از این راهنما در مورد تبلیغات نمایشی بینگ لذت برده باشید.
همانطور که متوجه شدید، تبلیغات نمایشی Bing تبلیغاتی هستند که در شبکه تبلیغاتی مایکروسافت نشان داده می شوند. و تبلیغات نمایشی در Bing میتواند در مقالات، ویدیوها یا وبسایتهایی که بخشی از ویژگیهای مصرفکننده مایکروسافت هستند مانند Xbox، Microsoft Start، MSN، Microsoft Edge، Outlook، AOL، Yahoo، و در دامنههای شریک مورد اعتماد ظاهر شوند.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتوانید ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.
منبع: https://seochatter.com/bing-display-ads/