چرا کلمات کلیدی معنایی برای سئو مهم هستند؟ (6 مزیت برتر)

امیدواریم از این راهنما در پاسخ به این سوال که چرا کلمات کلیدی معنایی برای سئو مهم هستند لذت برده باشید.

در واقع، گوگل یک سیستم یادگیری ماشینی کامل به نام RankBrain دارد که بر رتبه‌بندی محتوا بر اساس «چیزها» (یا موضوعات) و نه «رشته‌ها» (استفاده از کلمه کلیدی صرفاً مطابقت دقیق) متمرکز است. بنابراین، هرچه بتوانید از کلمات کلیدی معنایی بیشتری در محتوای خود استفاده کنید، بیشتر به سیستم RankBrain نشان می‌دهید که مقاله شما با موضوع مرتبط است و نه صرفاً از روش منسوخ شده پر کردن کلمات کلیدی.

درباره کلمات کلیدی معنایی بیشتر بدانید

کلمات کلیدی معنایی نقش مهمی در فرآیند رتبه بندی دارند. هرچه کلمات کلیدی مرتبط بیشتری را در صفحه وارد کنید، برای گوگل مشخص می شود که صفحه شما کدام عبارت جستجو برای رتبه بندی کاربرانش مرتبط است.

این راهنما به این سوال پاسخ می دهد که “چرا کلمات کلیدی معنایی برای سئو مهم هستند؟”

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید

چرا کلمات کلیدی معنایی برای سئو مهم هستند؟

چرا؟

علاوه بر این، دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت جستجوی Google دارای مجموعه‌ای از استانداردهای ارزیابی وب‌سایت به نام EEAT است که مخفف عبارت‌های Experience، Expertise، Autoritativeness و Trust است. و یکی از راه‌های اندازه‌گیری این سیگنال‌های رتبه‌بندی در صفحه، اسکن کلمات کلیدی معنایی است.

در زیر، مزایای کلمات کلیدی معنایی برای رتبه بندی یک وب سایت در موتورهای جستجو را مشاهده خواهید کرد. شما همچنین خواهید فهمید که چرا کلمات کلیدی معنایی اهمیت دارند، هم نتایج جستجو و تجربه سایت را برای کاربران بهبود می بخشد و هم اعتبار موضوعی سایت شما و رتبه بندی گوگل را افزایش می دهد.

کلمات کلیدی معنایی برای سئو مهم هستند زیرا با کلمه کلیدی اصلی که کاربر جستجو می کند مرتبط هستند. به عنوان مثال، اگر کاربری برای “کوله پشتی کمپینگ” جستجو کند، کلمات کلیدی مرتبط با معنایی عبارتند از “کوله پشتی پیاده روی”، “کوله پشتی پیاده روی”، و “کوله پشتی با قاب داخلی”.

ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.


منبع: https://seochatter.com/why-are-semantic-keywords-important-for-seo/

تصور کنید که یک عبارت جستجوی ساده را تایپ کنید (مثلاً «تعطیلات سگ») و دو صفحه پیدا کنید. یک صفحه فهرست ساده ای از خوراکی های سگ با پیوندهایی به محصولات دارد. دیگری دارای محتوای ارزشمند، هدفمند و مرتبط در کنار فهرست خوراکی‌های سگ است و اطلاعات خاصی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که برای تصمیم‌گیری در مورد خرید سگ برای او مفید است.

کلمات کلیدی معنایی مهارت را به کاربران نشان می دهند در حالی که نویسنده (یا کسب و کار) را به عنوان یک مرجع در آن حوزه قرار می دهند. این برای ایجاد اعتماد با بازدیدکنندگان مهم است و احتمال بازگشت آنها را در آینده افزایش می دهد.

همانطور که متوجه شدید، مزایای بسیاری از کلمات کلیدی معنایی برای بهبود استراتژی بهینه سازی موتور جستجو وجود دارد. از نتایج جستجوی بهبود یافته و تجارب مرور برای کاربران گرفته تا ارائه رتبه‌بندی بهتر SEO و فرصت‌های پیوند داخلی طبیعی، دلایل خوبی وجود دارد که چرا کلمات کلیدی معنایی اهمیت دارند، به خصوص اگر می‌خواهید محتوای با کیفیت بالا و مرتبط ایجاد کنید که در جستجوی گوگل رتبه بالایی داشته باشد. موتور