کدام صفحه بیشتر احتمال دارد اعتماد خواننده را جلب کند؟ و کدام وب سایت این تصور را ایجاد می کند که دارای تخصص و اقتدار در موضوع است؟ البته صفحه دوم
لینک های زیر بیشتر در مورد کلمات کلیدی معنایی و نحوه استفاده موثر از آنها برای بهینه سازی موتور جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.
کلمات کلیدی معنایی برای خلاصه SEO مهم هستند
همانطور که می بینید، این کلمات کلیدی مترادف نیستند، اما از نظر مفهومی با عبارت کلیدواژه مورد نظر مرتبط هستند. این منطقی است زیرا افراد هنگام جستجوی یک چیز آنلاین از کلمات یا عبارات مختلفی استفاده می کنند. و از آنجایی که گوگل یک موتور جستجوی معنایی است، هر کلمه کلیدی اضافی که می توانید برای افزایش روابط معنایی به محتوا اضافه کنید، می تواند به سیستم های الگوریتم کمک کند تا محتوای شما را در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) به درستی فهرست و رتبه بندی کنند.
مزایای کلمات کلیدی معنایی در سئو
1. نتایج جستجوی بهبود یافته برای کاربران
در پایان این راهنما، شما ایده خوبی از اینکه کلمات کلیدی معنایی چیست و چرا برای بهینه سازی موتورهای جستجو بسیار مهم هستند، خواهید داشت.
منبع: https://seochatter.com/why-are-semantic-keywords-important-for-seo/
در واقع، گوگل یک سیستم یادگیری ماشینی کامل به نام RankBrain دارد که بر رتبهبندی محتوا بر اساس «چیزها» (یا موضوعات) و نه «رشتهها» (استفاده از کلمه کلیدی صرفاً مطابقت دقیق) متمرکز است. بنابراین، هرچه بتوانید از کلمات کلیدی معنایی بیشتری در محتوای خود استفاده کنید، بیشتر به سیستم RankBrain نشان میدهید که مقاله شما با موضوع مرتبط است و نه صرفاً از روش منسوخ شده پر کردن کلمات کلیدی.
درباره کلمات کلیدی معنایی بیشتر بدانید
این راهنما به این سوال پاسخ می دهد که “چرا کلمات کلیدی معنایی برای سئو مهم هستند؟”
کلمات کلیدی معنایی نقش مهمی در فرآیند رتبه بندی دارند. هرچه کلمات کلیدی مرتبط بیشتری را در صفحه وارد کنید، برای گوگل مشخص می شود که صفحه شما کدام عبارت جستجو برای رتبه بندی کاربرانش مرتبط است.
ارائه بهترین نکات سئو …