فراتر از آن، تکههایی مانند رتبهبندی ستارهها یا نظرات مشتریان، اثبات اجتماعی را نشان میدهند و نشان میدهند که کسبوکار شما محبوبیت بالایی دارد. با توجه به اینکه تقریباً 70٪ از مشتریان بیشتر با یک تجارت با نظرات مثبت برخورد می کنند، این به تنهایی نشان می دهد که چرا طرحواره برای هر وب سایتی که محصولات یا خدمات می فروشد ضروری است.
4. بهینه سازی جستجوی صوتی
نمونههای نشانهگذاری طرحواره مانند موارد ذکر شده در بالا، نتایج شما را برای کاربران موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ جذابتر و قابل کلیکتر میکند.
اضافه کردن برچسب OpeningHoursبه عنوان مثال، به شما کمک می کند تا برای عبارات جستجو مانند « رتبه بندی کنید[business type] الان باز کن.» همزمان، آدرس پستی نه تنها به مطابقت کمک می کندنزدیک منپرس و جو می کند، اما به همگام سازی محتوای شما با Google Maps کمک می کند، مشتریان را از مکانشان مستقیماً به سمت کسب و کار شما هدایت می کند و در نهایت به شما کمک می کند فروش بیشتری داشته باشید.
درباره Schema Markup بیشتر بیاموزید
اهمیت Schema Markup در سئو فراتر از نتایج جستجو است.
همچنین بخشی با منابع اضافی وجود دارد که اصول اولیه Schema Markup را توضیح می دهد تا به شما در ایجاد مؤثرترین استراتژی بهینه سازی موتور جستجو کمک کند.
چرا نشانه گذاری طرحواره برای سئو مهم است؟
در زیر، اهمیت Schema Markup در SEO و اینکه چگونه میتواند با افزایش دید جستجو، بهبود کلیکها و موارد دیگر به وبسایت شما کمک کند، خواهید آموخت.
مشخص شدن درست در بالای نتایج جستجو در یک قطعه به این معنی است که گوگل و سایر موتورهای جستجو تشخیص دادهاند که محتوای شما بهترین و کاربرپسندترین پاسخ به یک عبارت جستجو است، و اساساً به عنوان مهر تأییدی از موتورهای جستجو عمل میکند. می تواند راه درازی در افزایش شهرت شما به عنوان یک منبع قابل اعتماد داشته باشد.
آدرس، شماره تلفن و ساعات کار شما همگی می توانند در کد نشانه گذاری طرحواره استفاده شوند تا کسب و کار شما را با عبارت های جستجوی مرتبط مطابقت دهد.
ارائه بهترین نکات سئو …
تا کنون، مهمترین مزیت Schema Markup را می توان در نتایج جستجو از طریق بهبود دید مشاهده کرد.
همانطور که گویی این کافی نبود، برنده شدن برگزیدههای ویژه و به دست آوردن ریچ اسنیپتها نیز میتواند با ارائه پیشنمایش محتوای شما به کاربران، به کاهش نرخ پرش وبسایت شما کمک کند تا بتوانند قبل از کلیک کردن، تصمیم بگیرند که آیا نیازهای آنها را برآورده میکند یا خیر.
3. افزایش اعتماد و اعتبار
Schema Markup این کار را آسان می کند و داده های ساختاریافته را در قالب ارائه می دهد قابل صحبت تگ، که به خزندههای جستجو میگوید که بخشهای خاصی از وبسایت شما برای پخش صدا مناسب هستند، و بنابراین، برای ارائه بهعنوان نتایج در جستوجوهای صوتی مناسب هستند.
5. سئوی محلی را تقویت کنید
با بیش از یک میلیارد جستجو که هر ماه از طریق دستیارهای صوتی مانند سیری، الکسا و دستیار گوگل انجام می شود، هرگز زمان حیاتی برای بهینه سازی وب سایت شما برای جستجوی صوتی وجود ندارد.
ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.