چرا نشانه گذاری طرحواره برای سئو مهم است؟ (5 مزیت برتر)
انتشار: خرداد 19، 1402
بروزرسانی:
30 خرداد 1404
چرا نشانه گذاری طرحواره برای سئو مهم است؟ (5 مزیت برتر)
پیوندهای زیر بیشتر در مورد Schema Markup و نحوه ارتباط آن با بهینه سازی موتور جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.
نشانه گذاری طرحواره برای خلاصه SEO مهم است
هنگامی که خزنده های موتورهای جستجو همه چیز را در مورد محتوا می دانند، می تواند انواع مزایای ملموس را برای تلاش های بهینه سازی موتور جستجوی شما ایجاد کند.
مزایای Schema Markup در سئو
1. بهبود دید جستجو
قبلاً دیده ایم که چگونه افزودن رتبه بندی و طرح بررسی مشتری می تواند کسب وکار شما را تقویت کند، اما چندین مزیت دیگر برای استفاده از این داده های ساختاریافته برای جذب مشتریان بیشتر در منطقه جغرافیایی شما وجود دارد.
مشخص شدن درست در بالای نتایج جستجو در یک قطعه به این معنی است که گوگل و سایر موتورهای جستجو تشخیص داده اند که محتوای شما بهترین و کاربرپسندترین پاسخ به یک عبارت جستجو است، و اساساً به عنوان مهر تأییدی از موتورهای جستجو عمل می کند. می تواند راه درازی در افزایش شهرت شما به عنوان یک منبع قابل اعتماد داشته باشد.
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید
چرا نشانه گذاری طرحواره برای سئو مهم است؟
همچنین این مزیت اضافه را دارد که وقتی تگ های Schema شما آن قطعه های غنی مورد علاقه را به شما نشان می دهد، می تواند اعتبار شما را در چشم کاربران افزایش دهد.
در زیر، اهمیت Schema Markup در SEO و اینکه چگونه می تواند با افزایش دید جستجو، بهبود کلیک ها و موارد دیگر به وب سایت شما کمک کند، خواهید آموخت.
اهمیت Schema Markup در سئو فراتر از نتایج جستجو است.
همانطور که متوجه شدید، Schema Markup اهمیت دارد زیرا به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوا را به طور کامل درک کنند و بهتر آن را در نتایج جستجو نشان دهند. Schema Markup همچنین معنا و روابطی را در پس نهادهای خاص در صفحه وب ایجاد می کند، مانند محصولات، رویدادها، سازمان ها، افراد، مکان ها و موارد دیگر برای خزنده های موتورهای جستجو برای فهرست بندی، رتبه بندی و نمایش صحیح محتوا در SERP.
امیدواریم از این راهنمای در مورد اینکه چرا Schema Markup برای SEO مهم است لذت برده باشید.
ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.
همانطور که گویی این کافی نبود، برنده شدن برگزیده های ویژه و به دست آوردن ریچ اسنیپت ها نیز می تواند با ارائه پیش نمایش محتوای شما به کاربران، به کاهش نرخ پرش وب سایت شما کمک کند تا بتوانند قبل از کلیک کردن، تصمیم بگیرند که آیا نیازهای آنها را برآورده می کند یا خیر.
3. افزایش اعتماد و اعتبار
اضافه کردن تگ های Schema مانند چگونه، سوالات متداول، یا مرور می تواند به شما کمک کند انواع مختلفی از ریچ اسنیپت ها را بدست آورید که پیوند استاندارد به سایت شما را با اطلاعات و رسانه های اضافی مانند تصاویر و ویدیوها ترکیب می کند.
اضافه کردن برچسب OpeningHoursبه عنوان مثال، به شما کمک می کند تا برای عبارات جستجو مانند « رتبه بندی کنید[business type] الان باز کن.» همزمان، آدرس پستی نه تنها به مطابقت کمک می کندنزدیک منپرس و جو می کند، اما به همگام سازی محتوای شما با Google Maps کمک می کند، مشتریان را از مکانشان مستقیماً به سمت کسب و کار شما هدایت می کند و در نهایت به شما کمک می کند فروش بیشتری داشته باشید.
درباره Schema Markup بیشتر بیاموزید
همچنین بخشی با منابع اضافی وجود دارد که اصول اولیه Schema Markup را توضیح می دهد تا به شما در ایجاد مؤثرترین استراتژی بهینه سازی موتور جستجو کمک کند.
Schema Markup این کار را آسان می کند و داده های ساختاریافته را در قالب ارائه می دهد قابل صحبت تگ، که به خزنده های جستجو می گوید که بخش های خاصی از وب سایت شما برای پخش صدا مناسب هستند، و بنابراین، برای ارائه به عنوان نتایج در جست وجوهای صوتی مناسب هستند.
5. سئوی محلی را تقویت کنید
با بیش از یک میلیارد جستجو که هر ماه از طریق دستیارهای صوتی مانند سیری، الکسا و دستیار گوگل انجام می شود، هرگز زمان حیاتی برای بهینه سازی وب سایت شما برای جستجوی صوتی وجود ندارد.
تا کنون، مهمترین مزیت Schema Markup را می توان در نتایج جستجو از طریق بهبود دید مشاهده کرد.
این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به این سوال پاسخ می دهد که "چرا نشانه گذاری طرحواره برای سئو مهم است؟"