چرا لینک های داخلی برای سئو مهم هستند؟ (5 مزیت برتر)

داشتن ترکیبی از صفحات با رتبه بالا و معتبر و صفحات با رتبه و اعتبار پایین برای وب سایت ها غیرعادی نیست. استفاده موثر از پیوندهای داخلی می تواند با توزیع ارزش لینک با این مشکل مقابله کند.

اگرچه یک فاکتور رتبه‌بندی رسمی در الگوریتم گوگل نیست، اما سازندگان Page Authority، Moz، آن را طوری طراحی کردند که دقیقاً نحوه مشاهده محتوای شما توسط موتورهای جستجو را منعکس کند.

به زبان ساده، پیوندهای داخلی، یافتن آنچه را که به دنبال آن هستند برای بازدیدکنندگان وب سایت شما آسان تر می کند.

در زیر، در مورد مزایای کلیدی پیوندهای داخلی و اینکه چگونه آنها می توانند به شما کمک کنند تا دید جستجو و ترافیک وب خود را به حداکثر برسانید، آشنا خواهید شد. تا پایان کار، درک عمیق تری از اینکه چرا لینک های داخلی برای سئو اهمیت دارند، خواهید داشت.

چرا لینک های داخلی برای سئو مهم هستند؟

اهمیت لینک های داخلی از دیدگاه کاربر نیز قابل مشاهده است، زیرا به بازدیدکنندگان سایت شما کمک می کند تا محتوای شما را به راحتی پیدا کنند.

مزایای لینک های داخلی در سئو

1. بهبود رتبه بندی جستجو و دید

یک رویکرد کمتر حضوری، استفاده از پیوند داخلی برای بهبود اعتماد مشتری قبل از ورود به تبدیل است.

به عنوان مثال، اگر شما یک آژانس وب را اداره می کنید، پستی در مورد چگونگی بهبود سرعت صفحه می تواند با یک فراخوان قانع کننده به پایان برسد و کاربران را تشویق کند که اگر می خواهند شخصی کار را برای شما انجام دهد، به صفحه درخواست شما کلیک کنند.

به همین ترتیب، از جمله پیوندهای داخلی در سراسر پست های خود و در پایان (در قالب پست های مرتبط) ارزش افزوده ای ایجاد می کند زیرا بازدیدکنندگان می توانند دانش خود را در مورد موضوع بدون بازگشت به Google و وارد کردن عبارت جستجوی دیگری بیشتر کنند.

با توجه به اینکه پیوندهای داخلی اساساً کاربران را در اطراف سایت شما هدایت می کنند، دلیلی وجود ندارد که نتوانید از آنها برای هدایت آن کاربران به صفحات فرود محصول یا محتوای تولیدی سرب استفاده کنید.

به روز رسانی محتوای قدیمی یا قدیمی با پیوندهای داخلی به منابع جدیدتر اطلاعات، ارزش افزوده ای را برای کاربران فراهم می کند و در عین حال به آن سایت رونق می بخشد. در همین حال، پیوند دادن به صفحاتی که در جستجو چندان خوب عمل نمی‌کنند، می‌تواند بر رتبه‌بندی آن تأثیر بگذارد، زیرا هر چه تعداد لینک‌های بیشتری به آن صفحه بروید، اهمیت آن برای موتورهای جستجو بیشتر می‌شود.

2. افزایش ترافیک

همانطور که متوجه شدید، مزایای اصلی پیوندهای داخلی بهبود تجربه کاربر و توزیع ارزش لینک بیشتر در سراسر وب سایت شما است، که هر دو می توانند رتبه بندی موتورهای جستجو و ترافیک را افزایش دهند.


منبع: https://seochatter.com/why-are-internal-links-important-for-seo/

هنگامی که بازدیدکنندگان لینک های شما را دنبال می کنند، زمان بیشتری را در وب سایت شما می گذرانند، و این تعامل کاربر گسترده و تجربه کاربری پیشرفته به نفع شما در مورد اینکه موتورهای جستجو چگونه سایت شما را درک می کنند و در کجا رتبه بندی می کنند، به نفع شما خواهد بود.

4. بهبود اعتبار صفحه و توزیع سهام لینک

Page Authority امتیازی است که به صفحات وب داده می شود تا مشخص شود که آنها چقدر باید در نتایج جستجو رتبه بندی کنند. مشابه Domain Authority که به وب سایت شما به طور کلی امتیاز می دهد، به هر صفحه یا پست در وب سایت شما یک امتیاز Page Authority داده می شود.

البته، حتی اگر هنگام ایجاد محتوای خود، اعتبار صفحه را در نظر نگیرید، موتورهای جستجو هنوز هم کمیت و کیفیت لینک های وارد شده به یک صفحه را هنگام تعیین رتبه آن در نظر می گیرند.

به عنوان یک نتیجه مستقیم از افزایش دید شما در نتایج جستجو، باید شاهد هجوم ترافیک ارگانیک جدید باشید.

در نهایت، این تعداد موقعیت‌های SERP (صفحات نتایج موتور جستجو) را که برای کلمات کلیدی مورد نظر به دست می‌آورید، تقویت می‌کند، زیرا هر چه محتوای بیشتری ایندکس شود، جستجوهای جستجوی بیشتری باید در آنها ظاهر شوید.

علاوه بر این، شما همچنین ترافیک بیشتری را مستقیماً در داخل وب سایت خود ایجاد می کنید زیرا کاربران برای خواندن محتوای بیشتر روی پیوندهای داخلی شما کلیک می کنند. هر دو منبع ترافیک سیگنال هایی را در مورد محبوبیت سایت شما به موتورهای جستجو ارائه می دهند، عامل دیگری که می تواند روی دید جستجوی شما تأثیر بگذارد.

3. بهبود تجربیات کاربر

این راهنما به این سوال پاسخ می دهد که “چرا لینک های داخلی برای سئو مهم هستند؟”

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید

چرا لینک های داخلی برای سئو مهم هستند؟