از میان تمام مزایای سیلوهای سئو که در این راهنما مورد بحث قرار گرفته است، دریافت ترافیک ارگانیک بیشتر هدفمند از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، یاهو و بینگ تا حد زیادی بزرگترین است.
در نهایت، این می تواند رتبه بندی را حتی بیشتر افزایش دهد و یک چرخه مداوم ایجاد کند که همیشه به نفع شما کار می کند.
2. تخصص خود را نشان دهید
علاوه بر این، با هدایت بازدیدکنندگان به محتوای دیگر، آنها را برای مدت طولانی تری در سایت خود نگه می دارید، عاملی که گوگل آن را به عنوان نشانه ای از ارزش گذاری سایت شما در نظر می گیرد.
آنها همچنین می توانند به شما کمک کنند که پیوندهای سایت Google را به دست آورید، که پیوندهای اضافی به محتوای شما هستند که در زیر یک نتیجه جستجوی اصلی ظاهر می شوند.
فرض کنید یک مشتری در وب سایت شما فرود می آید تا بیاموزد چگونه یک کار خاص مربوط به ساخت برنامه های تلفن همراه را تکمیل کند. محتوا یک کار خیره کننده در آموزش آنچه که باید بدانند انجام می دهد، اما پیوندهای داخلی به سایر پست های مرتبط نیز آنها را به محتوای دیگری هدایت می کند که می تواند به آنها در حل مشکلات دیگری که ممکن است با توسعه برنامه دارند کمک کند.
ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.