در مورد آن اینگونه فکر کنید: بگویید که با دوستی صحبت می کنید که کاملاً به او اعتماد دارید. شما برای نظر و تخصص آنها در موضوعی که مورد علاقه شماست ارزش قائل هستید، بنابراین به طور مرتب برای مشاوره یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن موضوع به آنها مراجعه می کنید.
به هر حال، هرچه مکانهای بیشتری کسبوکار شما فهرست شده یا به آنها پیوند داده شود، افراد بیشتری وبسایت و برند شما را خواهند دید. حتی اگر بلافاصله منجر به کلیک و فروش نشود، دائماً خود را در مقابل مخاطبان هدف قرار دهید و مطمئن شوید که نام شما نامی است که آنها با آن آشنا هستند.
لینک های زیر بیشتر در مورد سئوی خارج از صفحه و نحوه استفاده موثر از آن برای وب سایت خود توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.
SEO خارج از صفحه خلاصه مهم است
همانطور که متوجه شدید، مزایای سئوی خارج از صفحه شامل افزایش رتبه در نتایج جستجو، بازدیدکنندگان بیشتر از وب سایت شما، و به نوبه خود، پتانسیل برای مشتریانی که پول بیشتری دریافت می کنند، می شود، که همه اینها دقیقاً به شما می گوید که چرا اینقدر اهمیت دارد. موفقیت وب سایت شما سئوی خارج از صفحه نیز اهمیت دارد زیرا به افزایش آگاهی و شهرت برند شما در چشم مشتریان کمک می کند.
شما همچنین از تشویق مشتریان فعلی خود به گذاشتن نظرات خود در این سایت ها سود خواهید برد، زیرا یک کلمه مثبت از مشتریان نیز می تواند برای افزایش دیده شدن و شهرت شما معجزه کند.
5. افزایش رتبه صفحه
در زیر، در مورد مزایای سئو خارج از صفحه و اینکه چگونه می تواند به شما در بهبود رتبه بندی جستجو و دیده شدن آنلاین کمک کند، خواهید آموخت.
در مورد وبسایتهای معتبر و معتبر با پایگاه کاربری گستردهتر از بازدیدکنندگان وفادار نیز همینطور است. وقتی آن بازدیدکنندگان نام کسب و کار شما یا پیوندی به یکی از پست های وبلاگ شما را در سایتی که به آن اعتماد دارند می بینند، به احتمال زیاد نظر مثبتی در مورد شما خواهند داشت زیرا توصیه از منبع معتبر و قابل اعتمادی می آید.
این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به این سوال پاسخ می دهد که “چرا سئو خارج از صفحه مهم است؟”
در حالی که این ترافیک اضافی میتواند بر رتبهبندی جستجوی شما تأثیر بگذارد، البته این امتیاز ایجاد منبع اضافی از مشتریان جدید، سرنخها یا مشترکین جدید از طریق پیوند ورودی است.
4. مشاهده بهتر جستجوی محلی
دوست شما به شما توصیه می کند که یک شرکت خاص را بررسی کنید یا از یک صفحه وب خاص بازدید کنید که می تواند به شما کمک کند. به احتمال زیاد، از آنجایی که این دوست در گذشته هرگز شما را ناامید نکرده است، توصیه های او را قبول خواهید کرد.
در سیستمهای الگوریتم رتبهبندی گوگل، پیوندی از چنین وبسایتهای تأسیس شده، اساساً مهر تأییدی بر کیفیت و مفید بودن محتوای شما است، و نشان میدهد که محتوا منبع ارزشمندی است که باید رتبهبندی بالاتری داشته باشد.
باز هم، شما آن بک لینک های DA بالا را دارید که باید از این بابت تشکر کنید. هنگامی که یک وب سایت به شما پیوند می دهد، این احتمال قوی وجود دارد که حداقل برخی از خوانندگان آن بر روی آن لینک کلیک کرده و از سایت شما بازدید کنند.
مانند همه انواع بهینه سازی موتورهای جستجو، هدف اولیه سئوی خارج از صفحه این است که رتبه وب سایت شما را تا حد امکان در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) برای کلمات کلیدی مرتبط و هدفمند به دست آورد.
هنگامی که کاربران به دنبال ارائهدهنده خدمات، فروشگاه، رستوران یا کسبوکار دیگری در نزدیکی خود میگردند، معمولاً با یک «بسته محلی» از نتایج برتر به آنها ارائه میشود که شامل کسبوکارهای محلی میشود که Google آنها را مرتبطترین و قابل اعتمادترین کسبوکارها میداند.
ارائه بهترین نکات سئو …