چرا سئوی خارج از صفحه مهم است؟  (5 مزیت برتر)
انتشار: اردیبهشت 07، 1402
بروزرسانی: 18 تیر 1404

چرا سئوی خارج از صفحه مهم است؟ (5 مزیت برتر)

شما همچنین از تشویق مشتریان فعلی خود به گذاشتن نظرات خود در این سایت ها سود خواهید برد، زیرا یک کلمه مثبت از مشتریان نیز می تواند برای افزایش دیده شدن و شهرت شما معجزه کند.

5. افزایش رتبه صفحه

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید

چرا سئوی خارج از صفحه مهم است؟

فهرست های محلی یکی دیگر از دلایل مهمی است که نشان می دهد سئوی خارج از صفحه برای مشاغل مبتنی بر خدمات، مشاغل مبتنی بر خدمات، یا هر شخص دیگری که با برآوردن نیازهای مشتریان در یک مکان جغرافیایی خاص درآمد ایجاد می کند، مهم است.

مانند همه انواع بهینه سازی موتورهای جستجو، هدف اولیه سئوی خارج از صفحه این است که رتبه وب سایت شما را تا حد امکان در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) برای کلمات کلیدی مرتبط و هدفمند به دست آورد.

این تنها گوگل و سایر موتورهای جستجوی اصلی نیستند که به بک لینک های وب سایت های DA بالا نگاه می کنند. چنین پیوندهایی نیز شهرت شما را در چشم بازدیدکنندگان دائمی آن وب سایت ها بهبود می بخشد.

در حالی که این ترافیک اضافی می تواند بر رتبه بندی جستجوی شما تأثیر بگذارد، البته این امتیاز ایجاد منبع اضافی از مشتریان جدید، سرنخ ها یا مشترکین جدید از طریق پیوند ورودی است.

4. مشاهده بهتر جستجوی محلی

به هر حال، هرچه مکان های بیشتری کسب وکار شما فهرست شده یا به آن ها پیوند داده شود، افراد بیشتری وب سایت و برند شما را خواهند دید. حتی اگر بلافاصله منجر به کلیک و فروش نشود، دائماً خود را در مقابل مخاطبان هدف قرار دهید و مطمئن شوید که نام شما نامی است که آنها با آن آشنا هستند.

این فرآیند خزیدن و اختصاص ارزش به بک لینک ها در اینترنت، الگوریتم PageRank نامیده می شود. Google PageRank یک فرمول ریاضی است که ارزش یک صفحه را با تجزیه و تحلیل کیفیت و کمیت صفحات دیگری که به آن صفحه پیوند دارند، قضاوت می کند.

نه اینکه بک لینک ها تنها عامل اصلی سئوی خارج از صفحه هستند که به آگاهی و شهرت برند کمک می کند. عوامل دیگری مانند مدیریت رسانه های اجتماعی و ایجاد مجموعه ای از لیست های محلی نیز نقش اساسی دارند.

هنگامی که کاربران به دنبال ارائه دهنده خدمات، فروشگاه، رستوران یا کسب وکار دیگری در نزدیکی خود می گردند، معمولاً با یک «بسته محلی» از نتایج برتر به آن ها ارائه می شود که شامل کسب وکارهای محلی می شود که Google آنها را مرتبط ترین و قابل اعتمادترین کسب وکارها می داند.

تاثیر افزایش رتبه سئوی خارج از صفحه در درجه اول از طریق ایجاد بک لینک موثر حاصل می شود. این استراتژی پیشگیرانه شامل بازگرداندن پیوندها به محتوای شما از وب سایت های معتبر با اعتبار دامنه (DA) بالا است.

2. بهبود آگاهی و شهرت برند

این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به این سوال پاسخ می دهد که "چرا سئو خارج از صفحه مهم است؟"

دوست شما به شما توصیه می کند که یک شرکت خاص را بررسی کنید یا از یک صفحه وب خاص بازدید کنید که می تواند به شما کمک کند. به احتمال زیاد، از آنجایی که این دوست در گذشته هرگز شما را ناامید نکرده است، توصیه های او را قبول خواهید کرد.

در سیستم های الگوریتم رتبه بندی گوگل، پیوندی از چنین وب سایت های تأسیس شده، اساساً مهر تأییدی بر کیفیت و مفید بودن محتوای شما است، و نشان می دهد که محتوا منبع ارزشمندی است که باید رتبه بندی بالاتری داشته باشد.

هدف سیستم PageRank تعیین اهمیت یک صفحه وب بر اساس مقیاس الگوریتمی است. بنابراین، سئوی خارج از صفحه اهمیت دارد، زیرا هرچه امتیاز صفحه وب بالاتر باشد، احتمال اینکه برای کلمه کلیدی مورد نظر در SERP ها رتبه بندی شود، بیشتر می شود.

درباره چرایی اهمیت سئوی خارج از صفحه بیشتر بدانید

وقتی این همه دید آنلاین اضافی با احساسات مثبت اشخاص ثالث مانند وب سایت های با DA بالا و سایر مشتریان همراه باشد، به راحتی می توان فهمید که چگونه می تواند در جذب مشتریان جدید به شما کمک کند.

3. ترافیک ارجاعی بیشتر

امیدوارم از این راهنما در پاسخ به این سوال که چرا سئو خارج از صفحه مهم است لذت برده باشید.

در مورد آن اینگونه فکر کنید: بگویید که با دوستی صحبت می کنید که کاملاً به او اعتماد دارید. شما برای نظر و تخصص آنها در موضوعی که مورد علاقه شماست ارزش قائل هستید، بنابراین به طور مرتب برای مشاوره یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن موضوع به آنها مراجعه می کنید.