شما همچنین از تشویق مشتریان فعلی خود به گذاشتن نظرات خود در این سایت ها سود خواهید برد، زیرا یک کلمه مثبت از مشتریان نیز می تواند برای افزایش دیده شدن و شهرت شما معجزه کند.
5. افزایش رتبه صفحه
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید
چرا سئوی خارج از صفحه مهم است؟
فهرست های محلی یکی دیگر از دلایل مهمی است که نشان می دهد سئوی خارج از صفحه برای مشاغل مبتنی بر خدمات، مشاغل مبتنی بر خدمات، یا هر شخص دیگری که با برآوردن نیازهای مشتریان در یک مکان جغرافیایی خاص درآمد ایجاد می کند، مهم است.
مانند همه انواع بهینه سازی موتورهای جستجو، هدف اولیه سئوی خارج از صفحه این است که رتبه وب سایت شما را تا حد امکان در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) برای کلمات کلیدی مرتبط و هدفمند به دست آورد.
این تنها گوگل و سایر موتورهای جستجوی اصلی نیستند که به بک لینک های وب سایت های DA بالا نگاه می کنند. چنین پیوندهایی نیز شهرت شما را در چشم بازدیدکنندگان دائمی آن وب سایت ها بهبود می بخشد.
در حالی که این ترافیک اضافی می تواند بر رتبه بندی جستجوی شما تأثیر بگذارد، البته این امتیاز ایجاد منبع اضافی از مشتریان جدید، سرنخ ها یا مشترکین جدید از طریق پیوند ورودی است.
4. مشاهده بهتر جستجوی محلی
به هر حال، هرچه مکان های بیشتری کسب وکار شما فهرست شده یا به آن ها پیوند داده شود، افراد بیشتری وب سایت و برند شما را خواهند دید. حتی اگر بلافاصله منجر به کلیک و فروش نشود، دائماً خود را در مقابل مخاطبان هدف قرار دهید و مطمئن شوید که نام شما نامی است که آنها با آن آشنا هستند.
این فرآیند خزیدن و اختصاص ارزش به بک لینک ها در اینترنت، الگوریتم PageRank نامیده می شود. Google PageRank یک فرمول ریاضی است که ارزش یک صفحه را با تجزیه و تحلیل کیفیت و کمیت صفحات دیگری که به آن صفحه پیوند دارند، قضاوت می کند.
نه اینکه بک لینک ها تنها عامل اصلی سئوی خارج از صفحه هستند که به آگاهی و شهرت برند کمک می کند. عوامل دیگری مانند مدیریت رسانه های اجتماعی و ایجاد مجموعه ای از لیست های محلی نیز نقش اساسی دارند.
هنگامی که کاربران به دنبال ارائه دهنده خدمات، فروشگاه، رستوران یا کسب وکار دیگری در نزدیکی خود می گردند، معمولاً با یک «بسته محلی» از نتایج برتر به آن ها ارائه می شود که شامل کسب وکارهای محلی می شود که Google آنها را مرتبط ترین و قابل اعتمادترین کسب وکارها می داند.
تاثیر افزایش رتبه سئوی خارج از صفحه در درجه اول از طریق ایجاد بک لینک موثر حاصل می شود. این استراتژی پیشگیرانه شامل بازگرداندن پیوندها به محتوای شما از وب سایت های معتبر با اعتبار دامنه (DA) بالا است.
2. بهبود آگاهی و شهرت برند
این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به این سوال پاسخ می دهد که "چرا سئو خارج از صفحه مهم است؟"
دوست شما به شما توصیه می کند که یک شرکت خاص را بررسی کنید یا از یک صفحه وب خاص بازدید کنید که می تواند به شما کمک کند. به احتمال زیاد، از آنجایی که این دوست در گذشته هرگز شما را ناامید نکرده است، توصیه های او را قبول خواهید کرد.
در سیستم های الگوریتم رتبه بندی گوگل، پیوندی از چنین وب سایت های تأسیس شده، اساساً مهر تأییدی بر کیفیت و مفید بودن محتوای شما است، و نشان می دهد که محتوا منبع ارزشمندی است که باید رتبه بندی بالاتری داشته باشد.
هدف سیستم PageRank تعیین اهمیت یک صفحه وب بر اساس مقیاس الگوریتمی است. بنابراین، سئوی خارج از صفحه اهمیت دارد، زیرا هرچه امتیاز صفحه وب بالاتر باشد، احتمال اینکه برای کلمه کلیدی مورد نظر در SERP ها رتبه بندی شود، بیشتر می شود.
درباره چرایی اهمیت سئوی خارج از صفحه بیشتر بدانید
وقتی این همه دید آنلاین اضافی با احساسات مثبت اشخاص ثالث مانند وب سایت های با DA بالا و سایر مشتریان همراه باشد، به راحتی می توان فهمید که چگونه می تواند در جذب مشتریان جدید به شما کمک کند.
3. ترافیک ارجاعی بیشتر
امیدوارم از این راهنما در پاسخ به این سوال که چرا سئو خارج از صفحه مهم است لذت برده باشید.
در مورد آن اینگونه فکر کنید: بگویید که با دوستی صحبت می کنید که کاملاً به او اعتماد دارید. شما برای نظر و تخصص آنها در موضوعی که مورد علاقه شماست ارزش قائل هستید، بنابراین به طور مرتب برای مشاوره یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن موضوع به آنها مراجعه می کنید.
همانطور که متوجه شدید، مزایای سئوی خارج از صفحه شامل افزایش رتبه در نتایج جستجو، بازدیدکنندگان بیشتر از وب سایت شما، و به نوبه خود، پتانسیل برای مشتریانی که پول بیشتری دریافت می کنند، می شود، که همه اینها دقیقاً به شما می گوید که چرا اینقدر اهمیت دارد. موفقیت وب سایت شما سئوی خارج از صفحه نیز اهمیت دارد زیرا به افزایش آگاهی و شهرت برند شما در چشم مشتریان کمک می کند.
هرچه رتبه بالاتری داشته باشید، بازدیدکنندگان یا مشتریان بالقوه بیشتری برند شما را در نتایج جستجو می بینند، و به شرطی که عنوان صفحه و توضیحات متا خود را بهینه کرده باشید، احتمال کلیک روی آنها بیشتر می شود و ترافیک وب و تبدیل شما را افزایش می دهد. نتیجه
همچنین بخشی با منابع اضافی وجود دارد که بیشتر در مورد اهمیت سئوی خارج از صفحه و نحوه استفاده صحیح از آن توضیح می دهد تا به شما کمک کند موثرترین استراتژی بهینه سازی موتور جستجو را برای وب سایت خود ایجاد کنید.
ما قبلاً دیدیم که چگونه یکی از مهمترین مزایای سئو خارج از صفحه، جذب بازدیدکنندگان بیشتر به وب سایت شما است. با این حال، بهبود رتبه بندی جستجو تنها راه برای انجام این کار نیست.
در مورد وب سایت های معتبر و معتبر با پایگاه کاربری گسترده تر از بازدیدکنندگان وفادار نیز همین طور است. وقتی آن بازدیدکنندگان نام کسب و کار شما یا پیوندی به یکی از پست های وبلاگ شما را در سایتی که به آن اعتماد دارند می بینند، به احتمال زیاد نظر مثبتی در مورد شما خواهند داشت زیرا توصیه از منبع معتبر و قابل اعتمادی می آید.
سئوی خارج از صفحه مهم است زیرا می تواند به شما کمک کند دیده شدن خود را در نتایج جستجو افزایش دهید و به شما کمک می کند تا از طریق استراتژی هایی مانند ایجاد بک لینک در رتبه بالاتری در نتایج جستجو قرار بگیرید. سرمایه گذاری در استراتژی های سئوی خارج از صفحه نیز می تواند به شما کمک کند تا شهرت کسب و کار خود را در چشم مشتریان بالقوه افزایش دهید.
مزایای سئو خارج از صفحه
1. رتبه بندی جستجوی بالاتر
لینک های زیر بیشتر در مورد سئوی خارج از صفحه و نحوه استفاده موثر از آن برای وب سایت خود توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.
SEO خارج از صفحه خلاصه مهم است
ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.
در زیر، در مورد مزایای سئو خارج از صفحه و اینکه چگونه می تواند به شما در بهبود رتبه بندی جستجو و دیده شدن آنلاین کمک کند، خواهید آموخت.
باز هم، شما آن بک لینک های DA بالا را دارید که باید از این بابت تشکر کنید. هنگامی که یک وب سایت به شما پیوند می دهد، این احتمال قوی وجود دارد که حداقل برخی از خوانندگان آن بر روی آن لینک کلیک کرده و از سایت شما بازدید کنند.
موثرترین راه برای به دست آوردن جایگاه در این بسته های محلی مورد علاقه، مراقبت از کارهای ضروری SEO خارج از صفحه مانند ایجاد نمایه کسب وکار من در Google، حضور در Bing و Apple Maps، و قابل مشاهده کردن کسب وکار شما در ایجاد نمایه برتر است. سایت هایی مانند Yelp، TripAdvisor، یا Angi.