همچنین بخشی با منابع اضافی وجود دارد که در مورد اصول تگ های هدر H3 بیشتر توضیح می دهد تا به شما در ایجاد مؤثرترین استراتژی بهینه سازی موتور جستجو کمک کند.
چرا تگ H3 برای سئو مهم است؟
امیدوارم از این راهنما در پاسخ به این سوال که چرا تگ H3 برای سئو مهم است لذت برده باشید.
در مرحله بعد، شما می خواهید پاسخ آن پرس و جو را در قالب تگ های H3 مستقیماً در زیر عنوان H2 ارائه دهید. بهترین روش این است که بین 5 تا 10 تگ H3 را با موضوعات فرعی که از عنوان H2 در بالای آن پشتیبانی می کنند، قرار دهید. گوگل، به ویژه، 5-8 مورد اول را در موقعیت Featured Snippet به عنوان یک لیست نشان می دهد، بنابراین هر چه تعداد بیشتری را در صفحه قرار دهید، برای SEO بهتر است. به نحوه ارائه این بخش از راهنما (مزایای تگ H3 در SEO) نگاه کنید تا نمونه ای از این عمل را در عمل ببینید.
درباره برچسب های H3 بیشتر بدانید
یکی از بهترین مزایای تگ H3 افزایش تجربه کاربری برای بازدیدکنندگان است.
با بهینهسازی صحیح تگهای H3 برای سئو، عمق درک شده و تخصص محتوا را برای خزندههای موتورهای جستجو افزایش میدهید و در نتیجه احتمال رتبه بالاتر در SERPها را افزایش میدهید.
3. تگ H3 خزیدن را بهبود می بخشد
لینک های زیر بیشتر در مورد تگ H3 و نحوه استفاده صحیح از آن برای بهینه سازی بهتر موتورهای جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.
تگ H3 برای خلاصه SEO مهم است
تگ های H3 مهم هستند زیرا ارتباط موضوعی صفحه وب را با کلمات کلیدی سئوی هدف آن بهبود می بخشند. سرصفحه های فرعی H3 برای پشتیبانی از هدرهای H2 با تقسیم زیربخش ها به زیر شاخه های مهم دیگر برای کاربر طراحی شده اند.
قطعه های ویژه عصاره یک صفحه وب هستند که موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ در بالای نتایج جستجو به کاربران نمایش می دهند تا به پرسش ها در قالبی سریع و قابل فهم پاسخ دهند.
بهعلاوه، اگر فقط از تگهای H2 برای هر نقطه کلیدی و زیرمجموعه استفاده میشد، ممکن است محتوا ارتباط خود را برای مطابقت با هدف جستجوی کاربر از دست بدهد. تگ های H3 برای افزایش عمق موضعی کار می کنند، به همین دلیل است که آنها عامل مهمی برای خزیدن هستند.
4. تگ H3 تجربه کاربر را افزایش می دهد
همانطور که متوجه شدید، تگ H3 اهمیت دارد زیرا به خزندههای موتورهای جستجو اجازه میدهد تا ساختار صفحه و هدف محتوا و همچنین زیرمجموعهها را برای تأیید عمق و ارتباط موضوعی درک کنند. از مزایای تگ های H3 در سئو نیز می توان به فاکتور رتبه بندی برای الگوریتم های موتورهای جستجو، بهبود قابلیت خزیدن، بهبود تجربه کاربر و دادن توانایی به محتوا برای هدف قرار دادن موقعیت قطعه های ویژگی در SERP ها اشاره کرد.
برچسبهای H3 میتوانند خوانایی و دسترسی به محتوا را با آسانتر کردن اسکن و پیمایش برای یافتن اطلاعات مهم بهبود بخشند. بازدیدکنندگانی که از دستگاههای دسکتاپ، تلفنهای همراه و صفحهخوانها استفاده میکنند، بهتر میتوانند بین قسمتهایی از صفحه وب بپرند که از برچسبهای هدر H3 به طور مؤثر استفاده میکند.
اگر محتوا دیواری از متن با برچسبهای پاراگراف بود و هیچ H2 یا H3 برای تعریف زیربخشها و دستهها وجود نداشت، خزنده ممکن است محتوا را برای مرتبطترین عبارتهای جستجو به درستی فهرستبندی نکند.
در نشانهگذاری مناسب HTML، زیرمجموعههای سرفصلهای H2 باید با برچسبهای H3 برچسبگذاری شوند. این سلسله مراتب به خزنده های موتورهای جستجو اطلاعات صحیح در مورد موضوعات کلیدی و موضوعات فرعی صفحه می دهد.
زیرعنوان های H3 برای سئوی معنایی مفید هستند، که فرآیند ایجاد معنا و عمق موضوعی بیشتر برای محتوای وب سایت است. این کار با گنجاندن عبارات، موجودیتها و حقایق مرتبط معنایی در زیرمجموعههای H3 برای ایجاد ارتباط رابطهای انجام میشود.
در زیر متوجه خواهید شد که چرا تگ H3 برای رتبه بندی موتورهای جستجوی وب سایت اهمیت دارد و لیستی از مزایای برتر تگ های H3 در سئو را دریافت خواهید کرد.
این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به این سوال پاسخ می دهد که “چرا تگ H3 برای سئو مهم است؟”
یک نوع متداول Featured Snippet، قطعه ای به سبک لیست است که یک لیست مرتب یا نامرتب را نمایش می دهد. این نوع قطعه در SERPها برای پرس و جوهایی که به راهنماهای گام به گام، دستورالعملهای نحوه انجام و فهرستهای محصول مربوط میشوند، ظاهر میشود و تگهای H3 اغلب از صفحه وب برای قطعه ویژه کشیده میشوند.
تجربه کاربر یک عامل رتبه بندی کلیدی برای سئو است زیرا بر میزان رضایت افراد از محتوا تأثیر می گذارد. تجربیات ضعیف کاربر منجر به رتبه های پایین تر در موتورهای جستجو می شود در حالی که رضایت بالا منجر به رتبه های بالاتر در SERP ها می شود.
مزیت دیگر تگ های H3 این است که به خزنده های موتورهای جستجو کمک می کنند تا سلسله مراتب اطلاعات صفحه را بهتر درک کنند، که می تواند منجر به فهرست بندی و رتبه بندی بهتر شود.
یکی دیگر از اهمیت های تگ های H3 این است که از آنها در قطعه های ویژه استفاده می شود.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف استفان به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.
منبع: https://seochatter.com/why-is-h3-tag-important-for-seo/
مزیت برتر تگ H3 این است که یک فاکتور رتبه بندی برای موتورهای جستجو است. اگرچه هدر H3 برای SEO قوی نیست، اما به طور غیرمستقیم بر بسیاری از عوامل دیگری که رتبه بندی کلمات کلیدی را در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) بهبود می بخشد، تأثیر می گذارد.
2. تگ H3 ارتباط موضوعی را افزایش می دهد
تگ H3 برای سئو مهم است زیرا به خزنده های موتورهای جستجو اجازه می دهد تا ساختار صفحه و هدف محتوا را درک کنند. موتورهای جستجو متن درون تگ های H3 را تجزیه و تحلیل می کنند تا زیرمجموعه های محتوا را که عمق و ارتباط موضوعی را تایید می کند، درک کنند.
مزایای تگ H3 در سئو
1. تگ H3 یک عامل رتبه بندی است
یک راه عالی برای بهینه سازی برای قطعه های ویژه این است که اولین عنوان H2 در صفحه را با عبارت جستجوی اولیه ای که کاربر در Google تایپ می کند مطابقت دهد تا نوع اطلاعاتی که محتوای شما در مورد آن نوشته شده است را بیابد. یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی مانند Semrush، KWFinder یا SE Ranking می تواند این داده ها را در اختیار شما قرار دهد.
استفاده مناسب از تگ های H3 همچنین باعث می شود که محتوا برای کاربر قابل اعتمادتر و معتبرتر به نظر برسد، زیرا نشان می دهد که نویسنده زیرمجموعه های مهم اطلاعاتی را که خواننده برای درک کامل موضوع باید بداند، درک می کند.