در زیر نمونه ای از پیوندهای سایت برای یک صفحه وب در وب سایت SEO Chatter آورده شده است:
تگ H2 برای SEO مهم است زیرا به خزنده های موتورهای جستجو اجازه می دهد تا ساختار صفحه و هدف محتوا را درک کنند. موتورهای جستجو، متن درون تگهای H2 را تجزیه و تحلیل میکنند تا موضوعات فرعی صفحه را برای فهرستبندی و رتبهبندی آنها برای جستوجوهای مرتبط درک کنند.
مزایای تگ H2 در سئو
1. تگ H2 یک عامل رتبه بندی است
پس از تکمیل راهاندازی، گوگل و سایر موتورهای جستجو تگهای H2 را بهعنوان پیوندهای سایت در فهرست صفحه وب شما نمایش میدهند. قرار دادن تضمینی نیست، اما یک تنظیم مناسب مانند این مهم است تا احتمال وقوع آن بیشتر شود.
درباره برچسب های H2 بیشتر بدانید
عنوانهای فرعی خوانایی و دسترسی به محتوا را با آسان کردن اسکن بصری و پیمایش با صفحهخوانها بهبود میبخشند. بنابراین، اگر تگهای H2 مناسبی را در صفحه تنظیم کنید، احتمالاً در مقایسه با صفحهای بدون زیرعنوان H2 یا استفاده ضعیف از این عنصر HTML، افزایش رتبهبندی را مشاهده خواهید کرد.
5. تگ H2 لینک های سایت را ایجاد می کند
همانطور که متوجه شدید، تگ H2 اهمیت دارد زیرا به خزنده های موتورهای جستجو اجازه می دهد تا ساختار صفحه و هدف محتوا را درک کنند تا به درستی صفحه وب را برای پرس و جوهای مرتبط فهرست و رتبه بندی کنند. مزایای تگ های h2 در سئو همچنین شامل تعریف موضوعات فرعی برای صفحه، بهبود قابلیت خزیدن، افزایش تجربه کاربر و ایجاد ویژگی های اضافی لیست SERP مانند لینک های سایت است.
برای به دست آوردن پیوندهای سایتی مانند این برای وب سایت خود، باید حداقل سه عنوان فرعی H2 در صفحه داشته باشید و فهرستی از مطالب را در بالای صفحه با تگ های لنگر (یا پیوندهای لنگر) که به زیر عنوان های H2 در سراسر صفحه پیوند می دهند، اضافه کنید. .
یکی دیگر از اهمیت های تگ های H2 این است که می توانند لینک های سایت را برای لیست وب سایت شما در SERP ایجاد کنند. پیوندهای سایت پیوندهای خاصی هستند که در زیر نتایج جستجو در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ ظاهر می شوند و کاربران را بدون نیاز به کلیک بر روی نتیجه اصلی به بخش های خاصی از محتوا هدایت می کنند.
بنابراین، اطمینان از اینکه از تگهای H2 به درستی استفاده میکنید و بهینهسازی کامل آنها میتواند به بهبود عملکرد رتبهبندی صفحه وب شما در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ کمک کند.
2. تگ H2 موضوعات فرعی را تعریف می کند
بدون سرصفحه های H2 در کد HTML، درک نکات اصلی صفحه وب برای خزنده دشوار است زیرا زیربخش ها با سرفصل های سطح دوم
تجزیه نمی شوند. در عوض، محتوا فقط یک دیوار از متن بدون هیچ ساختار رسمی برای تجزیه و تحلیل خواهد بود.
4. تگ H2 تجربه کاربر را بهبود می بخشد
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتوانید ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.