در زیر، متوجه خواهید شد که چرا برچسبهای عنوان برای رتبهبندی موتورهای جستجوی وبسایت اهمیت دارند و فهرستی از مزایای برتر برچسبهای عنوان در سئو را دریافت خواهید کرد.
یکی دیگر از اهمیت تگ های عنوان به نحوه نمایش وب سایت شما در شبکه های اجتماعی مربوط می شود. هنگامی که پیوندی به یک مقاله یا پست وبلاگ در یک کانال رسانه اجتماعی ارسال می کنید، عنوان صفحه وب به عنوان متنی که برای لینک نمایش داده می شود استفاده می شود.
هنگامی که مردم به وب سایت شما لینک می دهند، تحت تأثیر کلماتی که در تگ عنوان استفاده کرده اید قرار می گیرند و حتی ممکن است آن را به طور کامل تکرار کنند. بنابراین، متن لنگر بک لینک به احتمال زیاد کلمات کلیدی اولیه و ثانویه سئو را به روشی طبیعی که از دستورالعمل های موتورهای جستجو پیروی می کند، شامل می شود.
اگرچه موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ مقدار زیادی از اطلاعات در سایت را برای تعیین اینکه کدام صفحات به کاربران ارائه می شود، دریافت می کنند، تگ های عنوان HTML جزء مهمی هستند که چگونه الگوریتم های نمایه سازی و رتبه بندی تعیین می کنند که آیا یک صفحه وب مرتبط است یا خیر. به درخواست جستجوگر
تگهای عنوان نیز مهم هستند زیرا آنها عنصر اصلی هستند که در نتایج SERP برای لیستهای صفحه وب شما نشان داده میشوند.
مزیت دیگر تگ های عنوان این است که نرخ کلیک (CTR) وب سایت شما را در نتایج جستجو بهبود می بخشند. هنگامی که کاربران اینترنت یک عبارت کلیدی را در گوگل، یاهو و بینگ جستجو می کنند، می خواهند بهترین تطابق را برای پرس و جوهای خود پیدا کنند و تگ عنوان برجسته ترین عامل برای CTR است.
یک صفحه وب احتمالاً در بالای نتایج جستجو قرار می گیرد اگر محتوا مرتبط باشد، با هدف جستجوی کاربر مطابقت داشته باشد، و دارای یک برچسب عنوان باشد که کلمات کلیدی سئوی هدف را از طریق متن بهینه شده با کلمه کلیدی تقویت کند.
2. برچسب های عنوان لیست های SERP را بهبود می بخشد
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتوانید ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.