در نتیجه، از طریق تگ های عنوان HTML سفارشی خود برای سئو، بهینه سازی خارج از سایت را از طریق متن لنگر بهینه شده با کلیدواژه بهتر دریافت خواهید کرد.
5. برچسب های عنوان در شبکه های اجتماعی استفاده می شود
با استفاده از یک برچسب عنوان موثر که برای بیشتر از کلمات کلیدی SEO بهینه شده است (به عنوان مثال، عناوین احساساتی و کلماتی که برای کاربر کنجکاوی ایجاد می کنند)، می توانید علاقه بیشتری را جلب کنید و کلیک ها را برای محتوای خود افزایش دهید.
اگرچه اطلاعات دیگری برای URL در پیوندهای رسانه های اجتماعی شما نشان داده می شود، مانند توضیحات متا و تصویر، برچسب عنوان HTML مهمترین عنصر SEO است که شخصی که با پست تعامل دارد می بیند و روی آن کلیک می کند (به استثنای تصویر، اگر شما یکی دارید) در پلتفرم هایی مانند فیس بوک، توییتر، لینکدین و ریدیت.
درباره برچسبهای عنوان بیشتر بدانید
برچسب های عنوان به خوبی نوشته شده می توانند بلافاصله کاربران بیشتری را به وب سایت شما هدایت کنند. اگر برچسب عنوان ضعیفی دارید (یا اصلاً وجود ندارد)، بازدیدکنندگان بالقوه کمتر روی لیست شما در SERP کلیک می کنند که می تواند بر موقعیت های رتبه بندی محتوای شما نیز تأثیر بگذارد. CTR همراه با نرخ بازگشت (به نام pogo-sticking) به الگوریتم های رتبه بندی کمک می کند تا تعیین کنند کدام صفحات وب در SERP ها کاربران را راضی می کند و اغلب با موقعیت های بالاتر پاداش می گیرند.
4. برچسب های عنوان بر بک لینک ها تأثیر می گذارند
در زیر، متوجه خواهید شد که چرا برچسبهای عنوان برای رتبهبندی موتورهای جستجوی وبسایت اهمیت دارند و فهرستی از مزایای برتر برچسبهای عنوان در سئو را دریافت خواهید کرد.
تگهای عنوان نیز مهم هستند زیرا آنها عنصر اصلی هستند که در نتایج SERP برای لیستهای صفحه وب شما نشان داده میشوند.
یکی از بهترین مزایای تگهای عنوان این است که شانس این را افزایش میدهند که بک لینکهای ارگانیک که به سایت شما اشاره میکنند، کلمات کلیدی هدف شما را نیز شامل شوند.
مهمترین مزیت تگ های عنوان این است که آنها یک فاکتور رتبه بندی برای سئو هستند. تگ های عنوان صفحه وب اولین عنصر HTML هستند که موتور جستجو برای تصمیم گیری در مورد اینکه چه کلمات کلیدی مرتبطی باید در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) نمایه شود و رتبه بندی شود، کمک می کند.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتوانید ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.