هشتگ های پربازدید فارسی اینستاگرام❤️(16 موضوع تاپ)

برخی بر این باورند که این کار در سئو محتوا سایت reverse-seo اهمیت دارد. International targeting: این ابزار به بررسی وضعیت سئو در زبانها و کشورهای دیگر میپردازد. ابزار گوگل سرچ کنسول ابزار مناسبی برای بررسی وضعیت سئو و سلامت وبسایت است. این بخش را میتوان یکی از بخشهای مهم در بررسی وضعیت سئو دانست. در این پست میخواهیم به شما توضیح دهیم که محتوا چه تأثیری بر روی سئو میگذارد. در این بخش میخواهیم به بیان نکات سئو محتوایی و اصول سئو نویسی بپردازیم. هدفِ اصلی این ساختار ایجاد یک پل ارتباطی میان مقدمه و بدنه اصلی محتوا میباشد. Ownership verification: در این بخش مالکیت وبسایت خود را تأیید میکنید و همانطور که در پاراگراف اول هم گفته شد، با آپلود کردن فایل تأییدیه و قرار دادن تگهای HTML در میان تگ head میتوانید این کار را انجام دهید. در میان آنها، برخی از محتواها مهمتر از سایرین هستند و برخی را ما نمی خواهیم گوگل پیدا کند.

به عبارت دیگه گوگل در بین میلیاردها صفحهای که قبلا ایندکس کرده جستجو میکنه تا بتونه مجموعهای از بهترین نتایج رو پیدا کنه که به بهترین وجه پاسخگوی جستجوی شما باشن. برای مثال، زمانی که من نتایج جستجو را برای جمله کلیدی “how to get YouTube subscribers” (معنی فارسی: نحوه جذب فالوور در یوتیوب) بررسی کردم؛ متوجه شدم که بیشتر نتایج مقاله هایی به صورت چک لیست یا لیست پست (list posts) هستند. قبل از اینکه به ارائه راه کار هایی جهت رفع این مشکل بپردازیم بهتر است ابتدا به این سوال پاسخ دهیم : ایندکس شدن چیست؟ مهارت هایی همچون افزایش ترافیک سایت، آخرین تکنیک های کاربردی سئو محتوا، کاهش نرخ پرش (bounce rate)، دیده شدن حداکثری در گوگل، نگارش کلمات کلیدی و بسیاری از نکات ارزشمند دیگر که در ادامه به بخشی از آن ها میپردازیم، گوشه ای از دنیای تخصصی آموزش سئو محتوا است. در اثر اطلاعات و روابط دیجیتال یکی از مهمترین موارد برای بیشتر دیده شدن محتوا استفاده از محتوای تصویری است،به خصوص اگر انواع محتوا مد نظر مربوط به فضای اجتماعی مثل اینستاگرام باشد.

این همان نقشه سایت یا نقشه سایت است که فضای خالی ندارد. این فایل از اولین مواردی است که توسط ربات گوگل بررسی می شود. با تعیین قوانین، خزندههای سایت شما خواهند دانست که در کدام قسمت از سایت شما باید بخزند. برای مثال اگر یک وبسایت چندین اپراتور داشته باشد و قرار باشد این اپراتورها همگی بر روی سئو کار کنند، باید به آنها دسترسی داد تا بتوانند به آمار و ابزارها دسترسی داشته باشند. اگر به هر شکلی لینکهای صفحات تغییر کرده باشند و یا از دسترس خارج شده باشند اما هنوز در بخشهایی از سایت از آن لینکها استفاده بشود، در این کادر گزارش داده میشود. درصورتیکه لینک موردنظر از دسترس خارج شده باشد، اما هنوز در محتوای وبسایت شما قرار داشته باشد، در این کادر نمایش داده میشود. دلیل اینکه برای گزارش لینکهای مشکلدار دو کادر جداگانه در نظر گرفته شده است، این است که نحوهٔ رفع مشکل آنها باهم متفاوت است.

بسته به اینکه از سایت های وردپرس و قالب های آماده استفاده می کنید یا قالب اختصاصی CMS دارید، استفاده از نقشه سایت متفاوت است. ولی باید توجه داشته باشید که پربازدیدترین هشتگی که در زیر پست خود قرار داده اید را در استوری استفاده کنید. ما هر آنچه را که باید در مورد انواع مختلف نقشه سایت بدانید، ساختن آنها بر روی وردپرس و سایت های اختصاصی به شما خواهیم گفت. انواع نقشه سایت در یک دسته بندی کلی می توان گفت که دو نوع نقشه سایت یا نقشه سایت داریم. About: در این کادر دو گزینه وجود دارد. گزینه اول “Indexing crawler” مربوط به اطلاعات ربات خزنده گوگل است و گزینهٔ دوم “Property added to account” تاریخ افزودن وبسایت به اکانت گوگل را نشان میدهد. برای مثال اگر آدرس وبسایت شما بهطورکلی تغییر کرده، باید طبق راهنما در قدم اول صفحات قبلی را ریدایرکت کنید و در قدم دوم آدرس جدید را اضافه کنید.

WordPress Keyword Tool: این ابزار به جستجوی کلمات کلیدی کمک میکند و میتوانید مرتبطترین کلمات کلیدی را برای محتوای خود پیدا کنید. باید سئو را پروژهای همیشگی و بلندمدت در نظر بگیرید و از الگوریتمها و روشهای جدید محاسبه جایگاه سایت اطلاع پیدا کنید. میتوانید مالکیت و دسترسیها را در این کادر مشخص کنید. سایر کلمات کلیدی مرتبط (LSI) را میتوانید در عنوانهای فرعی و متن محتوا قرار دهید. سپس تمام URL های موجود و قابل دسترس سایت خود را در فایلی قرار می دهید که نقشه سایت شما خواهد بود. وقتی برای اولین بار کلیک می کنید، تمام نقشه ها برای شما فهرست می شوند. به همین دلیل از فایل فهرست نقشه سایت که حاوی فایل های نقشه سایت است استفاده می شود. چندین دلیل مختلف برای این مورد وجود دارد. به همین دلیل است که ایجاد نقشه سایت یکی از ضروری ترین مراحل در بهینه سازی سئو است. انواع بهینه سازی محتوا چیست؟ یکی دیگر از المانهای مؤثر در تولید محتوای بهینه سازی شده، انتخاب یک قالب مناسب است. متخصصان حرفه ای سئو یا یک آژانس حرفه ای سئو هیچ کمپین “SEO” بهینه سازی موتور جستجو را بدون استراتژی سئوی سفارشی برای نیازهای مشتری خود “صاحب وب سایت”، اهداف مرتبط با رتبه بندی، حجم ترافیک و تبدیل با راه حل های بهینه سازی موتور جستجوی سفارشی آغاز نمی کنند.

موتورهای جستجو محتوای شما را با کمک نقشه سایت شما شناسایی و شناسایی می کنند. شناخت و پیاده سازی استراتژی های لینک سازی به ما کمک میکند که در رقابت های پیچیده تر نیز شانس موفقیت بالایی داشته باشیم. بلکه داشتن آن شانس شما را افزایش می دهد. پس هرچه محتوا غنیتر و با کیفیتتر باشد شانس فروش شما بالاتر میرود. در بهترین حالت تیم ما به شما ترکیب استفاده از ابزار های Google Suggest و سایت Keywordtool را میدهد که پس از آن میتوانید با استفاده از ابزار KWFinder هم کلمات کلیدی مرتبط را پیدا کنید و هم میزان ورودی کلمه مورد نظر را تخمین بزنید. که بتوانند مطالب مرتبط و دلخواه را راحتتر پیدا کنند. اکثر کاربران بر روی لینک های ابتدای نتیجه کلیک می کنند و تعداد کمی از صفحه دوم و یا سوم بازدید می کنند.

محتوای تولیدشده باید به عنوان نخستین نکته دقت کنید که یک صفحه در گوگل. در آخر بر روی دکمهٔ “NEXT” کلیک کنید. برای این کار کافی است بر روی دکمهٔ “ADD USER” کلیک کنید و در کادری که باز میشود، آدرس جیمیل شخص موردنظر را وارد کنید؛ در زیر فیلد جیمیل، در منوی آبشاری “Permission” میتوانید میزان دسترسی را مشخص کنید که گزینهٔ “Full” همه دسترسیها را به کاربر میدهد و گزینهٔ “Restricted” فقط بخشهای عمومیتر ابزار را در اختیار کاربر موردنظر قرار میدهد. این بخش برای بررسی تجربه کاربران از بازدید از سایت شما، ۳ ابزار در اختیار شما قرار میدهد که در ادامه به بررسی آنها میپردازیم. Crawling: در این کادر میتوانید با کلیک بر روی دکمهٔ “OPEN REPORT” گزارش خزیدن ربات گوگل در وبسایت خود را مشاهده کنید. برای لحظه ای تصور کنید که به دنیای کارمایی ارل منتقل شده اید.

در کادر اول جملهٔ “Connect a Google Analytics property to this property.” به معنی اتصال گوگل آنالایتیکس به این مالکیت را میبینید؛ با کلیک بر روی دکمهٔ “ASSOCIATE” میتوانید لیست سرویسهای گوگل آنالتیک خود را ببینید و برای اتصال یکی را انتخاب کنید. در آخر بر روی دکمهٔ “CONTINUE” کلیک کنید تا ادامه کار انجام بگیرد. نقشه سایت HTML نیز بر سئو تاثیر می گذارد. البته هر کدام از اینها نیز در شاخه های مختلفی دسته بندی می شوند. روش های مختلفی برای جستجوی کلمات کلیدی مهم وجود دارد که می توانید از ابزار مخصوص آن استفاده کنید. همچنین، اگر هزاران صفحه برای بلاک کردن داشته باشید، گاهی راحتتر این است که کل آن بخش را با یک فایل Robots.Txt بلاک کنید تا آنکه بخواهید بصورت دستی به هر کدام از صفحات یک تگ Noindex اضافه کنید. دقت کنید که اگر داخل این فایل هیچ دستوری ننویسید،در واقع مثل این است که هیچ محدودیّت یا دستوری برای ربات ها ایجاد نکرده اید. درصورتیکه میخواهید وبسایت موردنظر خود را از روی حساب کاربری خود حذف کنید، بر روی دکمهٔ “REMOVE PROPERTY” کلیک کنید.

با این کار، حجم صفحات وبسایت بهطور قابلملاحظهای کاهش پیداکرده و درنتیجه سرعت لود وبسایت افزایش مییابد. ابتدا Robots.txt و اهمیت آن در سئو را بررسی کردیم و سپس به سراغ ساخت این فایل رفتیم. اگر مقالهای در رتبه ۳ قرار دارد، چگونه میتوانیم آن به جایگاه ۱ ببریم؟ این ابزار قابل جستجو بودن مطالب را بررسی میکند و اگر خطایی در نحوه نگارش و جستجو وجود داشته باشد، خطاها را بهصورت نمودار نمایش داده و در کادر جزئیات “Details” مشکلات را لیست میکند. در این بخش ابزارهای خارج از پنل مرتبط با گوگل سرچ کنسول وجود دارد که میتوانید با کمک آنها از امکانات خاص دیگر نیز برخوردار شوید. کسانی که از خارج وارد می شوند نمی توانند به مکان های مختلف دسترسی داشته باشند.

لینکهای خارجی منظور لینکهایی است که به وبسایتهایی خارج از محدوده آدرس وبسایت خودتان ارجاع دادهاید. Broken Link Checker: لینکهایی که در دسترس نیستند را شناسایی میکند و آنها را گزارش میدهد. Associations: در این بخش میتوانید ابزار خود را به سرویسهای دیگر همچون گوگل آنالایتیکس متصل کرد تا اطلاعات آنها جهت بررسی بهتر باهم ادغام شوند. بهراحتی میتوانید مشکلات فنی را پیدا کرده و آنها را رفع کنید. شما می توانید کتاب مورد نظر خود را سریعتر پیدا کنید. کافیست یک برنامه ویرایشگر متن (Notepad) را باز کنید و فایل را با نام robots.txt و با فرمت UTF-8 خروجی بگیرید. کافیست این افزونه ها را در داشبورد سایت خود نصب کنید. این پلاگین پریمیوم است و باید برای استفاده، آن را خریداری کنید؛ اما اگر میخواهید از یک افزونه رایگان استفاده کنید، میتوانید “Keyword Research Tool” را نصب کنید. Mobile Usability: این بخش نمایش نسخه موبایلی را بررسی میکند و اگر مشکلی در نمایش موبایلی شما باشد، در این بخش گزارش میدهد. همواره سختی یک کلمه معیاری است که از 0 تا 100 به آن نسبت داده شده است که هر چقدر این معیار بالاتر باشد به طور یقین سئو برای آن کلمه سخت تر است. این کلمات تا حدودی همانند عبارت کلیدی اصلی مهم هستند و باید بیشتر از سایر کلمات عادی در محتوا استفاده شود، البته نه به اندازه عبارت کلیدی اصلی.

در انتهای مقاله بهترین افزونه سئو وردپرس اگر بخواهیم از بین همه این افزونه ها فقط یک مورد را انتخاب کنیم، در صورتی که به یک افزونه ساده و آسان برای استفاده نیاز دارید، Yoast خواهد بود. اگر وبمستر سایت بخواهد اجازه دسترسی به یک محتوا را ندهد آنرا در فایل Robot txt اعلام میکند. درواقع این فایل برای رباتهای موتورهای جستجو مشخص میکند که اجازه دارند به کدام بخشهای یک وبسایت دسترسی داشته باشند. اما چه هنگام باید این کار را انجام دهیم؟ بنابراین، شما باید محتوای سئو شده عالی بنویسید. علاوه بر آن کمک می کند که موتورهای جستجو اطلاعات سایت شما را بهتر و راحت تر درک کنند. بسیاری از افراد با استفاده از این هشتگ ها در زیر پست های خود سعی می کنند که بیشتر دیده شوند و مخاطبان بیشتری جذب کنند. Messages: این بخش شامل پیامهایی بهصورت خلاصه از عملکرد ابزارهای گوگل سرچ کنسول است. ثانیا افراد زیادی از تنبلی رنج می برند و وقت یا حوصله خواندن مطالب طولانی را ندارند.

ترجیحا سعی کنید از دستورات زیادی استفاده نکنید تا دچار سئو کلاه سیاه نشوید. علاوه بر افزونه Just SEO، می توانید از نقشه سایت Google xml نیز استفاده کنید. علاوه بر این در صورتی که تعداد کلمات درون محتوای شما زیاد بوده و تعداد صفحاتی را اشغال می نماید، سعی کنید مطالب کم ارزش آن را حذف کرده تا شاخص صفحات وب سایت خود را با صفحات کم ارزش پر نکنید. درصورتیکه مشکلی گزارش شده باشد و شما احساس کردید که مشکل رفع شده یا بهاشتباه گزارششده، میتوانید با کلیک بر روی دکمهٔ “REQUEST REVIEW” از گوگل درخواست بازبینی مجدد کنید. ازاینرو در بخش Links میتوانید لینکها را ازنظر سلامت موردبررسی قرار دهید. این مفهوم مواردی مثل فرابرچسبها (Metatags)، فراتوضیحات (metadescriptions) ، سرتیترها (headings)، تگهای عنوان (title tags)، لینکهای داخلی سایت (internal links)، نقشه سایت (Site Map)، زمان بارگذاری صفحه (page-load time)، معناشناسی (semantics) و سهولت پیمایش (navigation) را شامل میشود.