مهمترین عامل موثر بر هزینه ممیزی سئو تعداد صفحاتی است که باید در سایت ممیزی شوند. هر چه تعداد صفحات بیشتر باشد، کار وقت گیرتر و سخت تر می شود.
نوع حسابرسی
گزینه های نرم افزار محبوبی مانند این عبارتند از SE Ranking، Semrush، SEOptimer، SEOMator، SiteGuru، On-Page.ai، Surfer SEO، Screaming Frog و SEO Powersuite. همچنین می توانید از ابزارهای رایگان مانند تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل و کنسول جستجوی گوگل برای انجام ممیزی های خود در محل.
نقل قولی که از حسابرس سئو دریافت می کنید به تعدادی از عوامل کلیدی بستگی دارد، از جمله:
اندازه وب سایت (تعداد صفحات)
برترین متخصصان بهینه سازی موتورهای جستجو از پلتفرم هایی مانند Semrush و Ahrefs برای تجزیه و تحلیل عملکرد فنی سئو سایت استفاده می کنند که می تواند چند صد دلار در ماه هزینه داشته باشد. با این حال، یک مشاور حسابرسی که در سئو داخلی متخصص است، ممکن است از ابزار ارزانتری مانند Surfer SEO برای تجزیه و تحلیل استفاده کند که قیمت آن حدود 49 دلار در ماه است.
اگرچه ممیزی های سئو را می توان از راه دور انجام داد، مکان فیزیکی مشاور سئو شما همچنان در هزینه هایی که آنها دریافت می کنند نقش خواهد داشت.
البته، اگر میخواهید یک ممیزی کاملاً جامع سئو که فنی، درون صفحه و خارج از صفحه را پوشش میدهد، مشاور شما باید مایل به مذاکره با تخفیف باشد. هزینه کمتری نسبت به زمانی که برای ممیزی های مختلف جداگانه پرداخت کرده باشید، دریافت کنید.
شهرت و تجربه مشاور سئو
امیدوارم از این راهنما در پاسخ به این سوال در مورد هزینه ممیزی SEO لذت برده باشید.
یک کارشناس حرفه ای ممیزی سئو در یافتن موانعی که ممکن است بر رتبه بندی و ترافیک وب سایت شما تأثیر بگذارد مهارت دارد و می تواند فرصت های جدیدی را برای دستیابی به دید بیشتر در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ توصیه کند.
همانطور که در هر صنعت دیگری، هرچه یک حسابرس سئو تجربه بیشتری داشته باشد، احتمالاً تقاضا برای خدمات بیشتر خواهد بود که منجر به هزینه های بالاتر می شود.
در زیر، توضیح کاملی در مورد قیمت هایی که می توانید برای خدمات ممیزی SEO مانند ممیزی فنی سئو، ممیزی بهینه سازی روی صفحه و تجزیه و تحلیل خارج از صفحه و عناصر کلیدی که بر هزینه کل تأثیر می گذارند، دریافت کنید.

حسابرسی سئو چقدر هزینه دارد؟
همانطور که می بینید، هر ابزار سئو کارمزد خاص خود را دارد که در هزینه کلی ممیزی سئو انجام می شود. اگر یک مشاور برای چندین ابزار تجزیه و تحلیل سئو هزینه پرداخت می کند، می توانید انتظار داشته باشید که هزینه حسابرسی به دلیل نیاز به پوشش آن هزینه های ماهانه تجاری بیشتر باشد.
آیا می توانم ممیزی SEO را به صورت رایگان دریافت کنم؟
حسابرسی سئو بسته به اندازه وب سایت و نوع ممیزی که انجام می شود، مانند سئو فنی، بهینه سازی داخل صفحه و تجزیه و تحلیل خارج از صفحه، به طور متوسط بین 500 تا 30،000 دلار هزینه دارد. سایر عواملی که بر قیمت گذاری حسابرسی سئو تأثیر می گذارند عبارتند از تجربه حسابرس، موقعیت مکانی و حق الزحمه ابزار حسابرسی.
جدول قیمت گذاری حسابرسی سئو
همانطور که در جدول بالا متوجه خواهید شد، سه نوع اصلی ممیزی SEO هزینه های مربوط به خود را دارند. این به این دلیل است که دامنه کار بین وظایف متفاوت است.
با این حال، تجربه تنها عاملی نیست که باید برای یک متخصص حسابرسی بهینه سازی موتور جستجو در نظر گرفته شود. این مهم است که مراجع مشتری را بپرسید و هر گواهینامه ای را که می توانید در مورد آژانس حسابرسی یا پیمانکار بیابید بخوانید. بررسیهای قانونی مشتریان میتواند چیزهای زیادی در مورد چگونگی کار با آن حسابرس و نوع نتایجی که برای مشتریان ایجاد میکند به شما بگوید.
ممیز، مامور رسیدگی محل
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف او به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.