نتایج جستجوی گوگل نشان میدهد که بسیاری از افراد پیچگوشتیهای سازگار با کنسولهای بازی را جستجو میکنند، که به شما کلمات کلیدی جدید طولانی برای شروع محتوای سئو را میدهد.
چیزی که ما در مورد Ahrefs Keyword Generator بیشتر دوست داریم این است که استفاده از آن ساده و سریع است. به علاوه، فهرستی از کلمات کلیدی را بر اساس تطابق عبارت و سؤالات ایجاد میکند که به شما کمک میکند کلمات کلیدی دم بلند را برای هدف سئو شناسایی کنید.
7. پرس و جوها را در کنسول جستجوی گوگل مرور کنید
از آنجا، شما فقط باید هر کلمه کلیدی بالقوه را بررسی کنید تا عباراتی را که برای کسب و کار شما ارزشمندتر هستند شناسایی کنید. شما همچنین می خواهید نمره دشواری کلمه کلیدی را بررسی کنید و از خود بپرسید که آیا می توانید محتوای بهتری برای کاربر ایجاد کنید. اگر چنین است، پس باید دنبال آن عبارت کلیدی بروید.
برای مشاغل مبتنی بر خدمات محلی، این ممکن است به معنای پیوستن به گروه های محلی فیس بوک و توجه به پست هایی باشد که به صنعت شما مرتبط هستند.
البته، شما در اینجا به کلمات کلیدی دم بلند مبتنی بر سوال محدود نمی شوید. همچنین می توانید موضوع کلمه کلیدی خود را با کلمات دیگری مانند “بهترین” یا “چگونه” ترکیب کنید. همانطور که در مثال زیر می بینید، Google Auto Complete کلمات کلیدی دم بلند را برای عبارت “بهترین ماشین چمن زنی الکترونیکی” پیدا می کند.
پس از اتصال حساب های شما، می توانید کلمات کلیدی را که کاربران برای یافتن محتوای شما جستجو کرده اند با پیمایش به مشاهده کنید. Acquisition > Acquisition Overview > Google Organic Search Queries.
اگر میخواهید بدانید چگونه با استفاده از یکی از قویترین پلتفرمهای سئو در بازار، کلمات کلیدی طولانی را به صورت رایگان پیدا کنید، باید برای یک حساب کاربری رایگان Semrush ثبت نام کنید و از ابزار عالی Keyword Magic Tool استفاده کنید. (توجه: خوانندگان SEO Chatter با استفاده از این پیوند یک دوره آزمایشی رایگان طولانی دریافت می کنند که به شما امکان دسترسی به نسخه حرفه ای نرم افزار را می دهد. پس از پایان دوره آزمایشی، شما به 10 جستجوی رایگان کلمه کلیدی در روز محدود می شوید.)
در زیر، یاد خواهید گرفت که چگونه کلمات کلیدی طولانی را به روش های مختلف به صورت رایگان پیدا کنید، و به شما فرصت های زیادی برای کشف کلمات کلیدی عالی برای استفاده در استراتژی سئوی خود می دهد.
لینک های زیر بیشتر در مورد کلمات کلیدی دم بلند و نحوه استفاده موثر از آنها برای بهینه سازی موتور جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.
کلمات کلیدی Long Tail را برای خلاصه SEO پیدا کنید
اگر کاربر معمولی گوگل آنالیتیکس هستید، میتوانید با همگامسازی آن با کنسول جستجوی گوگل، آن را بهعنوان یک یاب کلمه کلیدی دم بلند به کار ببرید. (این راهنمای مرتبط را با دستورالعملهایی در مورد نحوه مشاهده کلمات کلیدی در Google Analytics که شما را گام به گام در فرآیند راهاندازی راهنمایی میکند، ببینید.)
پیروی از این مرحله می تواند روند تحقیق کلمات کلیدی را برای یافتن کلمات کلیدی طولانی برای محتوای سئو سرعت بخشد. به جای حدس زدن اینکه چه چیزی کار می کند، می توانید کلمات کلیدی با عملکرد برتر را از رقبای خود انتخاب کنید تا بازگشت سرمایه برای محتوای جدید سئو را به حداکثر برسانید.
درباره کلمات کلیدی Long Tail بیشتر بدانید
اگر وب سایت شما به کنسول جستجوی گوگل متصل است، یک راه آسان برای نحوه یافتن کلمات کلیدی طولانی برای سئو این است که به آن پیمایش کنید. عملکرد > نتایج جستجو > برگه Queries.
برای مثال، اگر شما یک آرایشگر سگ هستید، یافتن پستهایی از افرادی که به دنبال یک آرایشگر سگ هستند، نه تنها به شما این فرصت را میدهد که به عنوان یک مشتری جدید بالقوه با آن شخص ارتباط برقرار کنید، بلکه تعداد زیادی از فرصتهای طولانی احتمالی را برای هدف قرار دادن نشان میدهد. در سایت شما، مانند:
- “بهترین آرایشگر سگ سیار در…”
- «مریم کننده سگ در…
- “آرایش دهنده های محلی سگ متخصص در سگ های مسن”
5. تحقیق کلمات کلیدی را در Semrush انجام دهید
هنگامی که فهرستی از کلیدواژههای احتمالی طولانی از Google Autocomplete تهیه کردید، گام بعدی برای یافتن ایدههای بیشتر این است که به سادگی یکی را برای جستجو انتخاب کنید و به قطعه «People also Ask» برای آن عبارت جستجو نگاه کنید.
با ابزار سحر و جادو کلمه کلیدی Semrush، می توانید هر کلمه کلیدی را وارد کنید و لیست گسترده ای از کلمات کلیدی مرتبط، از جمله گزینه های طولانی و سوالات را دریافت کنید.
همچنین بخشی با منابع اضافی وجود دارد که در مورد اصول کلیدواژههای طولانی و روشهای پیادهسازی آنها در محتوای خود برای حداکثر تأثیر بیشتر توضیح میدهد.
منبع: https://seochatter.com/how-to-find-long-tail-keywords-for-seo/
این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نحوه یافتن کلمات کلیدی دم بلند برای سئو را توضیح می دهد.
به عنوان مثال، با گرفتن دادههای گزارش کنسول جستجوی Google برای وبسایت SEO Chatter در بالا، میتوانیم به راحتی با انتشار محتوای بیشتر که به سؤالات رایج در مورد آن دو محصول پاسخ میدهد، اختیارات موضوعی Ezoic و Google Sites را گسترش دهیم.
8. از گوگل آنالیتیکس استفاده کنید
به عنوان مثال، فرض کنید می خواهید بازدیدکنندگان بیشتری را به وبلاگ بهبود خانه خود جذب کنید. جستجوی سریع در انجمنهای مرتبط با رفع مشکلات، نوع سؤالات، پاسخها و راهحلهایی را که مردم بهطور خاص بهطور آنلاین درخواست میکنند، به شما نشان میدهد، که همه آنها میتوانند به عنوان کلیدواژههای طولانی برای هدفگیری در وبسایت شما استفاده شوند.
به مردم پاسخ دهید یک ابزار رایگان است که توسط متخصص معروف بازاریابی دیجیتال نیل پاتل توسعه یافته است که به شما سوالات جستجوی طولانی مرتبط با یک کلمه کلیدی خاص را نشان می دهد.
اولین راه برای چگونگی پیدا کردن کلمات کلیدی طولانی استفاده از Google Auto Complete است که یک ویژگی در جستجوی Google است که باعث میشود جستجوها در حین تایپ سریعتر انجام شوند.
به دنبال کلمات کلیدی دم بلندی باشید که رقبای شما هدف قرار داده اند در محتوای خود، از جمله عناوین، عنوان ها، توضیحات متا و در سراسر متن. سپس، مطمئن شوید که عبارات مشابه را با سئوی مناسب در صفحه هدف قرار داده اید. برای جزئیات بیشتر به این راهنمای مرتبط با برترین فاکتورهای سئوی داخلی صفحه مراجعه کنید.
همانطور که در مثال زیر مشاهده می کنید، افرادی در Reddit وجود دارند که در مورد چگونگی رفع شکاف درب گاراژ، تیرچه های طبقه آویزان، پله های خمیده و دیوارهای آجری سوال می پرسند. همه آنها ایده های بسیار خوبی برای کلمات کلیدی دم بلند برای هدف قرار دادن در وبلاگ بهبود خانه هستند.
4. رسانه های اجتماعی را کاوش کنید
به عبارت یا عبارتی فکر کنید که به بهترین وجه موضوع یا محصولی را که میخواهید برای آن رتبهبندی کنید، توصیف میکند و جستجویی را شروع کنید که با یک ضمیر پرسشی شروع میشود (چه، چه، چه زمانی، کجا، چه کسی، چه کسی، چه کسی، چرا، آیا و چگونه ) و به دنبال آن اصطلاح یا عبارت.
این روش لیستی از سؤالات مربوط به آن پرس و جو را به شما نشان می دهد که مردم می خواهند به آنها پاسخ دهند.
توجه: نسخه عمومی Answer the Public فقط 1 جستجوی کلمه کلیدی رایگان در روز را در اختیار شما قرار می دهد. اگر برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید، می توانید 3 جستجوی رایگان در روز دریافت کنید. برنامه های فردی از 9 دلار در ماه برای 100 جستجو در روز شروع می شود. این راهنمای مرتبط را با گزینههای خوب Answer the Public برای یافتن ابزارهای قابل مقایسه یا تحقیق کلیدواژههای دم بلند ببینید.
10. کلمات کلیدی رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید
ارائه بهترین نکات سئو …
امیدواریم از این راهنما که نحوه یافتن کلمات کلیدی طولانی برای سئو را توضیح می دهد، لذت برده باشید.
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید