نحوه یافتن کلمات کلیدی Long Tail برای SEO (10 راه برای شناسایی)

نتایج جستجوی گوگل نشان می‌دهد که بسیاری از افراد پیچ‌گوشتی‌های سازگار با کنسول‌های بازی را جستجو می‌کنند، که به شما کلمات کلیدی جدید طولانی برای شروع محتوای سئو را می‌دهد.

چیزی که ما در مورد Ahrefs Keyword Generator بیشتر دوست داریم این است که استفاده از آن ساده و سریع است. به علاوه، فهرستی از کلمات کلیدی را بر اساس تطابق عبارت و سؤالات ایجاد می‌کند که به شما کمک می‌کند کلمات کلیدی دم بلند را برای هدف سئو شناسایی کنید.

7. پرس و جوها را در کنسول جستجوی گوگل مرور کنید

از آنجا، شما فقط باید هر کلمه کلیدی بالقوه را بررسی کنید تا عباراتی را که برای کسب و کار شما ارزشمندتر هستند شناسایی کنید. شما همچنین می خواهید نمره دشواری کلمه کلیدی را بررسی کنید و از خود بپرسید که آیا می توانید محتوای بهتری برای کاربر ایجاد کنید. اگر چنین است، پس باید دنبال آن عبارت کلیدی بروید.

برای مشاغل مبتنی بر خدمات محلی، این ممکن است به معنای پیوستن به گروه های محلی فیس بوک و توجه به پست هایی باشد که به صنعت شما مرتبط هستند.

رسانه های اجتماعی را کاوش کنید

البته، شما در اینجا به کلمات کلیدی دم بلند مبتنی بر سوال محدود نمی شوید. همچنین می توانید موضوع کلمه کلیدی خود را با کلمات دیگری مانند “بهترین” یا “چگونه” ترکیب کنید. همانطور که در مثال زیر می بینید، Google Auto Complete کلمات کلیدی دم بلند را برای عبارت “بهترین ماشین چمن زنی الکترونیکی” پیدا می کند.

از Google AutoComplete 1 استفاده کنید

پس از اتصال حساب های شما، می توانید کلمات کلیدی را که کاربران برای یافتن محتوای شما جستجو کرده اند با پیمایش به مشاهده کنید. Acquisition > Acquisition Overview > Google Organic Search Queries.

کلمات کلیدی دم بلند را در مثال Google Analytics پیدا کنید

اگر می‌خواهید بدانید چگونه با استفاده از یکی از قوی‌ترین پلتفرم‌های سئو در بازار، کلمات کلیدی طولانی را به صورت رایگان پیدا کنید، باید برای یک حساب کاربری رایگان Semrush ثبت نام کنید و از ابزار عالی Keyword Magic Tool استفاده کنید. (توجه: خوانندگان SEO Chatter با استفاده از این پیوند یک دوره آزمایشی رایگان طولانی دریافت می کنند که به شما امکان دسترسی به نسخه حرفه ای نرم افزار را می دهد. پس از پایان دوره آزمایشی، شما به 10 جستجوی رایگان کلمه کلیدی در روز محدود می شوید.)

تحقیق کلمات کلیدی را در Semrush انجام دهید

در زیر، یاد خواهید گرفت که چگونه کلمات کلیدی طولانی را به روش های مختلف به صورت رایگان پیدا کنید، و به شما فرصت های زیادی برای کشف کلمات کلیدی عالی برای استفاده در استراتژی سئوی خود می دهد.

لینک های زیر بیشتر در مورد کلمات کلیدی دم بلند و نحوه استفاده موثر از آنها برای بهینه سازی موتور جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.

کلمات کلیدی Long Tail را برای خلاصه SEO پیدا کنید

اگر کاربر معمولی گوگل آنالیتیکس هستید، می‌توانید با همگام‌سازی آن با کنسول جستجوی گوگل، آن را به‌عنوان یک یاب کلمه کلیدی دم بلند به کار ببرید. (این راهنمای مرتبط را با دستورالعمل‌هایی در مورد نحوه مشاهده کلمات کلیدی در Google Analytics که شما را گام به گام در فرآیند راه‌اندازی راهنمایی می‌کند، ببینید.)

پیروی از این مرحله می تواند روند تحقیق کلمات کلیدی را برای یافتن کلمات کلیدی طولانی برای محتوای سئو سرعت بخشد. به جای حدس زدن اینکه چه چیزی کار می کند، می توانید کلمات کلیدی با عملکرد برتر را از رقبای خود انتخاب کنید تا بازگشت سرمایه برای محتوای جدید سئو را به حداکثر برسانید.

درباره کلمات کلیدی Long Tail بیشتر بدانید

اگر وب سایت شما به کنسول جستجوی گوگل متصل است، یک راه آسان برای نحوه یافتن کلمات کلیدی طولانی برای سئو این است که به آن پیمایش کنید. عملکرد > نتایج جستجو > برگه Queries.

کنسول جستجو برای کلمات کلیدی دم بلند مثال

برای مثال، اگر شما یک آرایشگر سگ هستید، یافتن پست‌هایی از افرادی که به دنبال یک آرایشگر سگ هستند، نه تنها به شما این فرصت را می‌دهد که به عنوان یک مشتری جدید بالقوه با آن شخص ارتباط برقرار کنید، بلکه تعداد زیادی از فرصت‌های طولانی احتمالی را برای هدف قرار دادن نشان می‌دهد. در سایت شما، مانند:

  • “بهترین آرایشگر سگ سیار در…”
  • «مریم کننده سگ در…
  • “آرایش دهنده های محلی سگ متخصص در سگ های مسن”

5. تحقیق کلمات کلیدی را در Semrush انجام دهید

هنگامی که فهرستی از کلیدواژه‌های احتمالی طولانی از Google Autocomplete تهیه کردید، گام بعدی برای یافتن ایده‌های بیشتر این است که به سادگی یکی را برای جستجو انتخاب کنید و به قطعه «People also Ask» برای آن عبارت جستجو نگاه کنید.

با ابزار سحر و جادو کلمه کلیدی Semrush، می توانید هر کلمه کلیدی را وارد کنید و لیست گسترده ای از کلمات کلیدی مرتبط، از جمله گزینه های طولانی و سوالات را دریافت کنید.

همچنین بخشی با منابع اضافی وجود دارد که در مورد اصول کلیدواژه‌های طولانی و روش‌های پیاده‌سازی آن‌ها در محتوای خود برای حداکثر تأثیر بیشتر توضیح می‌دهد.

چگونه کلمات کلیدی Long Tail را برای سئو پیدا کنیم

حتی اگر هرگز به یک برنامه پولی Semrush ارتقا نمی دهید، باید این نرم افزار را بخشی از جعبه ابزار SEO خود قرار دهید. Semrush یکی از بزرگترین پایگاه داده های کلمات کلیدی در جهان را دارد و همچنین به شما امکان دسترسی به سایر ابزارهای قدرتمند SEO برای تحقیقات رقابتی، ساخت لینک، بهینه سازی محتوا و موارد دیگر را می دهد. برای یک حساب کاربری رایگان Semrush ثبت نام کنید.

6. مشاهده سوالات در Ahrefs

یکی دیگر از ابزارهای برتر سئو برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی دم بلند، این است اهرفس. با این حال، برای دسترسی به داده های کلمه کلیدی با کیفیت، نیازی به پرداخت هزینه اشتراک Ahrefs ندارید. پلت فرم Ahrefs ارائه می دهد رایگان تولید کننده کلمات کلیدی که به شما عبارات جستجویی را که افراد برای یک کلمه کلیدی خاص انجام می دهند، همراه با تفکیک حجم و دشواری نشان می دهد.

مشاهده سوالات در Ahrefs

راه های مختلفی برای یافتن کلمات کلیدی رقبا با تجزیه و تحلیل داده های رتبه بندی آنها با ابزارهایی مانند Google Keyword Planner، Screaming Frog، KWFinder و حتی مشاهده نقشه سایت آنها وجود دارد.

به عنوان مثال، اگر شما یک ارائه دهنده میزبانی ابری هستید، می توانید “بهترین میزبانی ابری” را تایپ کنید و یک نمایش بصری از محبوب ترین کلمات کلیدی دم بلند با حجم جستجوی حداقل 1000 دریافت کنید.

بهترین بخش استفاده از Semrush برای کشف کلمات کلیدی طولانی این است که این پلتفرم اطلاعات ارزشمندی در مورد حجم جستجو و دشواری کلمات کلیدی هر فرصت کلیدواژه طولانی ارائه می دهد. این می تواند به شما کمک کند تا تصمیمات آگاهانه تری در مورد اینکه کدام کلمات کلیدی ارزش هدف گذاری برای بهبود سئوی وب سایت خود را دارند، بگیرید.

با کلیک بر روی هر یک از این کلمات کلیدی، مستقیماً به صفحه نتایج جستجوی آن عبارت می‌روید تا بتوانید نوع محتوایی را که به احتمال زیاد به شما در رتبه‌بندی بالا برای آن عبارت کمک می‌کند، ارزیابی کنید.

گسترش هر یک از نتایج People Also Ask نه تنها نوع و کیفیت محتوایی را که برای این سؤالات رتبه بندی می کند به شما نشان می دهد، بلکه حتی کلمات کلیدی طولانی تری را نیز برای هدف نشان می دهد. هر بار که روی یک سوال کلیک می کنید، سه یا چند سوال جدید ظاهر می شوند که ارتباط نزدیکی با آن نتیجه دارند. به شما امکانات بی پایانی از کلمات کلیدی دم بلند جدید برای شناسایی سئو می دهد.

افراد همچنین نتایج گسترده را می پرسند

3. شناسایی کلمات کلیدی در انجمن ها

همانطور که متوجه شدید، با استفاده از روش ها و ابزارهای مختلفی مانند تکمیل خودکار گوگل، افراد همچنین می پرسند، انجمن ها، رسانه های اجتماعی، ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی، گوگل آنالیتیکس، کنسول جستجو، و با تجزیه و تحلیل برتر رقبای خود، کلمات کلیدی طولانی را به صورت رایگان پیدا می کنید. رتبه بندی داده های کلمه کلیدی پیروی از این دستورالعمل ها در مورد چگونگی شناسایی کلمات کلیدی دم بلند می تواند به شما کمک کند تا بهترین عبارت های جستجویی را که باید برای بهبود دید آنلاین و ترافیک ارگانیک وب سایت خود هدف قرار دهید، کشف کنید.


منبع: https://seochatter.com/how-to-find-long-tail-keywords-for-seo/

این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نحوه یافتن کلمات کلیدی دم بلند برای سئو را توضیح می دهد.

به عنوان مثال، با گرفتن داده‌های گزارش کنسول جستجوی Google برای وب‌سایت SEO Chatter در بالا، می‌توانیم به راحتی با انتشار محتوای بیشتر که به سؤالات رایج در مورد آن دو محصول پاسخ می‌دهد، اختیارات موضوعی Ezoic و Google Sites را گسترش دهیم.

8. از گوگل آنالیتیکس استفاده کنید

به عنوان مثال، فرض کنید می خواهید بازدیدکنندگان بیشتری را به وبلاگ بهبود خانه خود جذب کنید. جستجوی سریع در انجمن‌های مرتبط با رفع مشکلات، نوع سؤالات، پاسخ‌ها و راه‌حل‌هایی را که مردم به‌طور خاص به‌طور آنلاین درخواست می‌کنند، به شما نشان می‌دهد، که همه آن‌ها می‌توانند به عنوان کلیدواژه‌های طولانی برای هدف‌گیری در وب‌سایت شما استفاده شوند.

به مردم پاسخ دهید یک ابزار رایگان است که توسط متخصص معروف بازاریابی دیجیتال نیل پاتل توسعه یافته است که به شما سوالات جستجوی طولانی مرتبط با یک کلمه کلیدی خاص را نشان می دهد.

کلمات کلیدی Long Tail را در پاسخ به مثال عمومی پیدا کنید

اولین راه برای چگونگی پیدا کردن کلمات کلیدی طولانی استفاده از Google Auto Complete است که یک ویژگی در جستجوی Google است که باعث می‌شود جستجوها در حین تایپ سریع‌تر انجام شوند.

به دنبال کلمات کلیدی دم بلندی باشید که رقبای شما هدف قرار داده اند در محتوای خود، از جمله عناوین، عنوان ها، توضیحات متا و در سراسر متن. سپس، مطمئن شوید که عبارات مشابه را با سئوی مناسب در صفحه هدف قرار داده اید. برای جزئیات بیشتر به این راهنمای مرتبط با برترین فاکتورهای سئوی داخلی صفحه مراجعه کنید.

همانطور که در مثال زیر مشاهده می کنید، افرادی در Reddit وجود دارند که در مورد چگونگی رفع شکاف درب گاراژ، تیرچه های طبقه آویزان، پله های خمیده و دیوارهای آجری سوال می پرسند. همه آنها ایده های بسیار خوبی برای کلمات کلیدی دم بلند برای هدف قرار دادن در وبلاگ بهبود خانه هستند.

کلمات کلیدی دم بلند را در مثال انجمن Reddit شناسایی کنید

4. رسانه های اجتماعی را کاوش کنید

به عبارت یا عبارتی فکر کنید که به بهترین وجه موضوع یا محصولی را که می‌خواهید برای آن رتبه‌بندی کنید، توصیف می‌کند و جستجویی را شروع کنید که با یک ضمیر پرسشی شروع می‌شود (چه، چه، چه زمانی، کجا، چه کسی، چه کسی، چه کسی، چرا، آیا و چگونه ) و به دنبال آن اصطلاح یا عبارت.

این روش لیستی از سؤالات مربوط به آن پرس و جو را به شما نشان می دهد که مردم می خواهند به آنها پاسخ دهند.

مردم همچنین مثال می پرسند

توجه: نسخه عمومی Answer the Public فقط 1 جستجوی کلمه کلیدی رایگان در روز را در اختیار شما قرار می دهد. اگر برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید، می توانید 3 جستجوی رایگان در روز دریافت کنید. برنامه های فردی از 9 دلار در ماه برای 100 جستجو در روز شروع می شود. این راهنمای مرتبط را با گزینه‌های خوب Answer the Public برای یافتن ابزارهای قابل مقایسه یا تحقیق کلیدواژه‌های دم بلند ببینید.

10. کلمات کلیدی رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید

ارائه بهترین نکات سئو …

امیدواریم از این راهنما که نحوه یافتن کلمات کلیدی طولانی برای سئو را توضیح می دهد، لذت برده باشید.

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید

نحوه یافتن کلمات کلیدی Long Tail برای سئو

1. از Google Auto Complete استفاده کنید