نحوه یافتن کلمات کلیدی پرطرفدار SEO (10 روشی که کار می کند)
انتشار: مهر 24، 1401
بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1404

نحوه یافتن کلمات کلیدی پرطرفدار SEO (10 روشی که کار می کند)


در این مقاله، نحوه یافتن کلمات کلیدی سئوی پرطرفدار برای هر صنعت یا جایگاهی را خواهید یافت.

هدف در اینجا کمک به شما برای استفاده از فرصت های جدید در بازاریابی دیجیتال است، در حالی که آنها هنوز با مخاطبان هدف شما داغ هستند.

با استفاده از نکات و ابزارهای زیر، می توانید استراتژی محتوای خود را طوری تنظیم کنید که نیازهای رو به رشد بازار شما را برآورده کند

و با استفاده از کلیدواژه های متداول سئو می توانید قبل از اینکه رقبای شما فرصتی پیدا کنند که به همان جست وجوها توجه کنند، ترافیک ارگانیک به وب سایت خود را افزایش دهید.

چگونه کلمات کلیدی مرسوم سئو را پیدا کنیم

چگونه کلمات کلیدی مرسوم سئو را پیدا کنیم

1. از Google Trends استفاده کنید

Google Trends بهترین گزینه برای نحوه یافتن کلمات کلیدی متداول سئو برای محتوای وب سایت شما است. و استفاده از آن 100% رایگان است.

با ترندهای Google، می توانید هر کلمه ای را که می خواهید جستجو کنید و حجم دریافتی آن از سال 2004 تا امروز را بررسی کنید. می توانید محدوده تاریخ تجزیه و تحلیل را به صورت ساعتی، هفته به هفته، ماه به ماه، 12 ماه قبل و موارد دیگر تنظیم کنید. جستجوی کلمات کلیدی پرطرفدار می تواند مختص کشور باشد و این ابزار فهرستی از موضوعات و پرس و جوهای مرتبط را گزارش می کند که باید روی کلمات کلیدی SEO شما تمرکز کنید.

می توانید این راهنماهای اضافی را بررسی کنید تا درباره این ابزار محبوب بیشتر بدانید: Google Trends چیست و Google Trends چگونه کار می کند.

2. Google Keyword Planner را امتحان کنید

Google Keyword Planner ابزار رایگان دیگری است که می توانید از آن برای یافتن کلمات کلیدی پرطرفدار برای هدف قرار دادن محتوای SEO خود استفاده کنید. اگرچه برای کمک به بازاریابان دیجیتال برای کشف عبارات خوب برای کمپین های Google Adwords ایجاد شده است، اما داده ها هنوز برای بهینه سازی موتور جستجوی ارگانیک عالی هستند. (این مقاله مرتبط در مورد نحوه خرید کلمات کلیدی در گوگل را ببینید.)

ابزار Google Keyword Planner به شما امکان می دهد هر کلمه یا عبارت مربوط به محصولات یا خدمات خود را جستجو کنید و معیارهای کلیدی را که معمولاً در ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی پولی پیدا می کنید به شما ارائه می دهد.

انواع بینش سئو شامل میانگین حجم جستجوی ماهانه، نحوه تغییر آن جستجوها در طول زمان، سطح رقابت، هزینه به ازای هر کلیک (CPC) و موارد دیگر است.

Keyword Planner همچنین در آموزش من در مورد چگونگی پیدا کردن کلمات کلیدی رقبا نشان داده شده است زیرا می توانید کل دامنه ها یا URL های صفحه وب را تجزیه و تحلیل کنید تا کلمات کلیدی را ببینید که رقبای شما در SERP رتبه بندی می کنند.

3. کلمات کلیدی پرطرفدار SEO را با Ubersuggest پیدا کنید

Ubersuggest یک ابزار کلمه کلیدی محبوب است که می تواند به شما در ایجاد ایده های کلمه کلیدی برای بهبود تلاش های بازاریابی محتوای خود کمک کند. و بسته به میزان داده ای که برای سئو نیاز دارید، می توانید از نسخه رایگان یا پولی ابزار استفاده کنید.

Ubersuggest یک ابزار SEO خوب برای یافتن کلمات کلیدی پرطرفدار در جایگاه شما به همراه میانگین حجم جستجوی ماهانه، CPC و سایر داده های رقابتی است. شما همچنین می توانید لیست من از گزینه های Ubersuggest را برای ابزارهای بیشتری مانند این مشاهده کنید.

4. ایده های کلمه کلیدی را در توییتر کشف کنید

توییتر یک پلت فرم جستجوی آنلاین قدرتمند است که به شما کمک می کند کلمات کلیدی پرطرفدار SEO را در زمان واقعی پیدا کنید.



منبع: https://seochatter.com/how-to-find-trending-seo-keywords/