این یک راه حل خوب برای نحوه جمع آوری کلمات کلیدی معنایی است زیرا Semrush یکی از بزرگترین و دقیق ترین پایگاه داده های کلمات کلیدی در جهان را دارد. پس از انجام جستجو، میتوانید روی برگه «مرتبط» کلیک کنید تا فهرستی از کلماتی که با عبارت جستجوی اصلی شما مرتبط هستند ظاهر شود.
امیدواریم از این راهنمای نحوه یافتن کلمات کلیدی معنایی لذت برده باشید.
برای مثال، تایپ کردن عبارت «چگونه از یک گربه مراقبت کنیم» نتایج معمول جستجو را نشان میدهد، اما همانطور که در تصویر مثال زیر میبینید، بخش People Also Ask را نیز نمایش میدهد. اینها عبارات کلیدی مرتبط با معنایی هستند که می توانید از آنها به عنوان بخش های کلیدی در محتوا استفاده کنید تا اقتدار موضوعی و تخصص در مورد موضوع را افزایش دهید.
همانطور که می بینید، این یک راه سریع و آسان برای جمع آوری کلمات کلیدی معنایی است و هر یک از این اصطلاحات را می توان در فهرست کلمات کلیدی برای مراجعات بعدی ذخیره کرد.
این یک راه آسان برای جمع آوری کلمات کلیدی معنایی برای عبارات جستجوی خاص و برنامه ریزی محتوای مرتبط و ارزشمند برای کاربران است. همچنین میتوانید با تمرکز بیشتر روی کلمات کلیدی رقابتی کم یا متوسط، از عبارات جستجوی رقابتی اجتناب کنید.
3. از ابزار تحقیق کلمات کلیدی LSI استفاده کنید
با اسکرول کردن به پایین به پایین نتایج جستجوی گوگل، مجموعه ای از عبارات جستجوی جایگزین به نام جستجوهای مرتبط مانند موارد زیر ظاهر می شود:
این امر از نظر کاوش در هدف پشت جستجوی کاربران و آنچه آنها به آن علاقه مند هستند بسیار ارزشمند است. ابزارهای نظارت بر رسانه های اجتماعی به شما این امکان را می دهد که افکار عمومی را در مورد موضوعات خاص درک کنید و نیازهای مخاطبان هدف خود را کشف کنید.
همانطور که متوجه شدید، چندین راه حل خوب برای شناسایی کلمات کلیدی معنایی وجود دارد، مانند جستجوی Google، Google Trends، Google Keyword Planner، Semrush و ابزارهای نظارت بر رسانه های اجتماعی. و هر گزینه یک راه منحصر به فرد برای نحوه جمع آوری کلمات کلیدی معنایی برای بهبود استراتژی سئوی وب سایت شما ارائه می دهد.
مورد بعدی برای نحوه شناسایی کلمات کلیدی معنایی استفاده از Google Ads است که شامل ابزار مفیدی به نام the برنامه ریز کلمات کلیدی. Keyword Planner به شما امکان می دهد یک عبارت یا عبارت را تایپ کنید تا لیستی از کلمات مشابه را نمایش دهید.
این راهنما نحوه یافتن کلمات کلیدی معنایی را توضیح می دهد.
شما می توانید این کلمات کلیدی را ذخیره کنید و بینش را در مورد تعداد میانگین جستجوهای ماهانه و رقابت جستجوی پولی برای یک کلمه کلیدی مرتبط معنایی خاص (رتبه بندی کم، متوسط و زیاد) به دست آورید.
ابزارهای نظارت اجتماعی یکی دیگر از راه های عالی برای جمع آوری کلمات کلیدی معنایی است. این ابزارها به شما این امکان را می دهند که شبکه های رسانه های اجتماعی را استراق سمع کنید و بحث های واقعی درباره موضوعات خاص را جمع آوری کنید.
تصویر مثال زیر این فرآیند را هنگام جستجوی عبارت “لگینگ یوگا” نشان می دهد.
Google Trends همچنین اطلاعاتی درباره سایر عبارات کلیدی که ممکن است افراد به آنها علاقه مند باشند ارائه می دهد. به عنوان مثال، جستجوی “ارز رمزنگاری شده” در Google Trends مجموعه ای از موضوعات مرتبط و همچنین جستارهای مرتبط را به نمایش می گذارد، همانطور که در تصویر مثال زیر مشاهده می کنید.
ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.
منبع: https://seochatter.com/how-to-find-semantic-keywords-for-seo/
برخی از این ابزارها آزمایشهای رایگان ارائه میدهند، بنابراین میتوانید قبل از تعهد مالی، آنها را امتحان کنید تا ببینید آیا برای شما و اهداف سایت شما کار میکنند یا خیر.
درباره کلمات کلیدی معنایی بیشتر بدانید
اگر میخواهید بیشتر محلی فکر کنید، Google Trends ابزاری مفید است. برای مثال، اگر یک کسبوکار محلی دارید، میتوانید جستجوها را به منطقه خاص خود محدود کنید تا ایده روشنی از آنچه مشتریان محلی شما به صورت آنلاین جستجو میکنند به دست آورید و به شما این امکان را میدهد که محتوای خود را به طور خاص برای آن افراد هدف قرار دهید.
5. از ابزار جادویی کلمه کلیدی Semrush استفاده کنید
اولین راه برای یافتن کلمات کلیدی معنایی این است که از خود گوگل شروع کنید. کلمات کلیدی معنایی کلمات یا عباراتی هستند که به یک عبارت جستجوی اصلی مربوط می شوند و گوگل چیزی مشابه آن را مستقیماً در نتایج جستجو ارائه می دهد.
اگرچه از نظر فنی به اندازه ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی معنایی خاص دقیق نیست، نگاهی به ابزارهای جستجوهای مرتبط با Google و People Also Ask میتواند با ارائه ایدههایی درباره موضوعات مرتبط برای گنجاندن در محتوا یا صفحات اضافی برای ایجاد برای تقویت قدرت موضوعی، تحقیقات شما را آغاز کند.
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید