این یک راه آسان برای جمع آوری کلمات کلیدی معنایی برای عبارات جستجوی خاص و برنامه ریزی محتوای مرتبط و ارزشمند برای کاربران است. همچنین می توانید با تمرکز بیشتر روی کلمات کلیدی رقابتی کم یا متوسط، از عبارات جستجوی رقابتی اجتناب کنید.
3. از ابزار تحقیق کلمات کلیدی LSI استفاده کنید
یکی از محبوب ترین ابزارها برای این منظور، LSIGraph نام دارد که با سرعت باورنکردنی در نشان دادن امتیاز عبارات پیوند معنایی مرتبط با کلیدواژه اصلی شما برای سئو کار می کند. SEO Powersuite و Twinword نیز نرم افزارهای خوبی برای تحقیق کلمات کلیدی معنایی دارند.
علاوه بر این، پیشنهادات کلمات کلیدی را می توان بر اساس حجم، سختی، هزینه هر کلیک و چگالی رقابتی مرتب کرد. این بسیار مفید است، زیرا به شما امکان می دهد به جای تمرکز بر کلمات کلیدی بسیار رقابتی یا اشباع شده، روی کلمات کلیدی که احتمالاً عملکرد خوبی دارند، تمرکز کنید.
برخی از این ابزارها آزمایش های رایگان ارائه می دهند، بنابراین می توانید قبل از تعهد مالی، آنها را امتحان کنید تا ببینید آیا برای شما و اهداف سایت شما کار می کنند یا خیر.
درباره کلمات کلیدی معنایی بیشتر بدانید
ابزارهای نظارت اجتماعی یکی دیگر از راه های عالی برای جمع آوری کلمات کلیدی معنایی است. این ابزارها به شما این امکان را می دهند که شبکه های رسانه های اجتماعی را استراق سمع کنید و بحث های واقعی درباره موضوعات خاص را جمع آوری کنید.
امیدواریم از این راهنمای نحوه یافتن کلمات کلیدی معنایی لذت برده باشید.
ابزار دیگری که می توانید برای تحقیق کلمه کلیدی معنایی در نظر بگیرید، ابزار سحر و جادو کلمه کلیدی Semrush است. می توانید آن را به صورت رایگان با استفاده از پیوند وابسته ما امتحان کنید، به علاوه یک دوره آزمایشی رایگان طولانی دریافت کنید.
در زیر، نحوه شناسایی کلمات کلیدی معنایی و نحوه جمع آوری کلمات کلیدی معنایی برای بهبود بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای وب سایت خود را خواهید یافت. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از ابزارهای تحقیقاتی مانند Google Trends و Keyword Planner Semrush برای یافتن کلمات کلیدی معنایی خوب برای محتوای خود استفاده کنید.
این امر از نظر کاوش در هدف پشت جستجوی کاربران و آنچه آنها به آن علاقه مند هستند بسیار ارزشمند است. ابزارهای نظارت بر رسانه های اجتماعی به شما این امکان را می دهد که افکار عمومی را در مورد موضوعات خاص درک کنید و نیازهای مخاطبان هدف خود را کشف کنید.
اگرچه از نظر فنی به اندازه ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی معنایی خاص دقیق نیست، نگاهی به ابزارهای جستجوهای مرتبط با Google و People Also Ask می تواند با ارائه ایده هایی درباره موضوعات مرتبط برای گنجاندن در محتوا یا صفحات اضافی برای ایجاد برای تقویت قدرت موضوعی، تحقیقات شما را آغاز کند.
اگر می خواهید بیشتر محلی فکر کنید، Google Trends ابزاری مفید است. برای مثال، اگر یک کسب وکار محلی دارید، می توانید جستجوها را به منطقه خاص خود محدود کنید تا ایده روشنی از آنچه مشتریان محلی شما به صورت آنلاین جستجو می کنند به دست آورید و به شما این امکان را می دهد که محتوای خود را به طور خاص برای آن افراد هدف قرار دهید.
5. از ابزار جادویی کلمه کلیدی Semrush استفاده کنید
در پایان صفحه، باید احساس کنید که به خوبی برای شروع تحقیق کلمه کلیدی معنایی خود آماده هستید.
لینک های زیر بیشتر در مورد کلمات کلیدی معنایی و نحوه استفاده موثر از آنها برای بهینه سازی موتور جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.
خلاصه کلمات کلیدی معنایی را پیدا کنید
ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی LSI نرم افزارهایی هستند که به طور خاص برای یافتن مرتبط ترین کلمات کلیدی مرتبط با معنایی برای استفاده در محتوای شما طراحی شده اند.
این داده ها اطلاعات ارزشمندی را در مورد آنچه که کاربران واقعاً به آن علاقه دارند ارائه می دهد که هنگام برنامه ریزی محتوا برای سایت شما بسیار مفید است. به علاوه، رایگان، ساده است و بدون توجه به جایگاه سایت شما، داده های عمیقی را ارائه می دهد.