این راهنما نحوه ثبت کسب و کار خود را در گوگل توضیح می دهد.
در زیر، آموزش گام به گام نحوه ثبت شرکت در گوگل را مشاهده خواهید کرد تا بتوان آن را در موتور جستجوی گوگل و گوگل مپ برای یافتن مشتریان محلی نمایش داد. ثبت و تأیید کسب و کار شما برای بهینه سازی موتورهای جستجوی محلی (SEO) مهم است، زیرا دید آنلاین شرکت شما را افزایش می دهد و به شما کمک می کند تا به تعداد زیادی از مشتریان بالقوه دست یابید.
همانطور که به سرعت متوجه خواهید شد، ثبت شرکت در گوگل تنها چند دقیقه طول می کشد. پس اجازه بدهید به این کار برسیم!

چگونه کسب و کار خود را در گوگل ثبت کنیم
1. وارد حساب Google خود شوید
اولین گام برای نحوه ثبت کسب و کار خود در گوگل این است که به حساب Google موجود خود وارد شوید: accounts.google.com. اگر حساب Google یا آدرس Gmail فعلی ندارید، با استفاده از دامنه ایمیل تجاری خود برای یک حساب جدید ثبت نام کنید.
2. با Google Business ثبت نام کنید
گام بعدی برای ثبت کسب و کار در Google این است که با مراجعه به این لینک، نمایه کسب و کار خود را اضافه یا ادعا کنید: business.google.com/create. در برخی موارد، ممکن است یک شرکت قبلاً در Google فهرست شده باشد اما هنوز توسط مالک کسب و کار ثبت نشده باشد. در موارد دیگر، باید با ایجاد نمایه تجاری جدید، کسب و کار را به Google اضافه کنید.

ابتدا باید سعی کنید شرکت خود را با تایپ نام کسب و کار خود در قسمت جستجو پیدا کنید. اگر قبلاً در Google است، نام نمایش داده شده را خواهید دید. برای شروع فرآیند ثبت نام، آن را انتخاب کنید. ممکن است از شما خواسته شود هویت خود را تأیید کنید تا اجازه مدیریت نمایه کسب و کار Google را به دست آورید. تأیید از طریق تماس تلفنی، پیامک یا ایمیل انجام می شود که در آن کد تأیید دریافت خواهید کرد.
اگر نمی توانید کسب و کار خود را پیدا کنید، سپس بر روی پیوند “کسب و کار خود را به Google اضافه کنید” کلیک کنید تا یک لیست جدید ایجاد کنید. جزئیات بیشتر در مورد این فرآیند در ادامه توضیح داده خواهد شد.
3. اطلاعات کسب و کار خود را اضافه کنید
چه بخواهید شرکت خود را در Google ثبت کنید یا یک لیست موجود را ادعا کنید، مراحل مشابهی را برای افزودن اطلاعات کسب و کار خود طی خواهید کرد.
برای تکمیل این مرحله، باید جزئیات شرکت زیر را ارائه دهید:
- نام کسب و کار
- نوع کسب و کار
- دسته کسب و کار
- آدرس کسب و کار
- منطقه خدمات (در صورت وجود)
- آدرس وب سایت (در صورت وجود)
4. یک روش تأیید را انتخاب کنید
Google برای جلوگیری از هرزنامه و حفظ یکپارچگی تمام نمایه های کسب و کار، همه ثبت نام های کسب و کار را تأیید می کند. می توانید انتخاب کنید که اکنون یا بعداً حساب خود را تأیید کنید. با این حال، اگر اطلاعات ثبت نام خود را تأیید نکنید، هر گونه ویرایشی که در فهرست خود انجام می دهید تا زمانی که مرحله تأیید را کامل نکنید، برای مشتریان قابل مشاهده نخواهد بود.

به هر کسب و کار بسته به نوع شرکت و دسته بندی هایی که برای فروش محصولات و خدمات به آن تعلق دارد، گزینه های مختلفی برای تأیید جزئیات آن داده می شود. روش های تأیید عبارتند از:
- کارت پستال
- تلفن یا پیامک
- پست الکترونیک
- ضبط ویدیو
- تماس تصویری زنده
- تأیید فوری با کنسول جستجوی Google
تأیید شرکت شما میتواند فوری باشد یا بهطور متوسط تا هفت روز کاری طول بکشد، همانطور که در این راهنمای دیگر درباره مدت زمان تأیید «Google برای کسبوکار من» توضیح داده شده است. هنگامی که کسب و کار شما تأیید شد، اعلانی دریافت خواهید کرد.
5. مراحل ثبت نام را تکمیل کنید
پس از اینکه کسب و کار خود را تأیید کردید، آخرین مرحله برای ثبت شرکت در Google این است که نمایه خود را با ویژگی های زیر سفارشی کنید، که برای تکمیل تنظیمات فهرست کسب و کار به شما نشان داده می شود:
- روشن یا خاموش کردن پیام برای برقراری ارتباط با مشتریان.
- افزودن شرح کسب و کار
- ارسال ساعات کاری
- آپلود عکس و فیلم.
توجه: هر یک از این سفارشیسازیها را میتوان در حین ثبت نام نادیده گرفت و بعداً زمانی که آماده بهروزرسانی آنها در نمایه کسبوکار Google خود شدید، میتوانید به آنها بازگردید. این امر در مورد شرکتها و فروشگاههایی که از طریق Google Maps اضافه میشوند نیز صدق میکند. برای جزئیات بیشتر به این صفحه مرتبط در مورد نحوه ثبت کسب و کار خود در Google Maps مراجعه کنید.
چیز دیگری که ممکن است بخواهید پس از راهاندازی فهرست خود شروع کنید، اشتراکگذاری پیوند بررسی «Google برای کسبوکار من» با مشتریانتان است. برای انجام این کار، از این صفحه دیگر با دستورالعملهایی در مورد نحوه اشتراکگذاری پیوند بررسی Google دیدن کنید.

آیا ثبت کسب و کار در گوگل رایگان است؟
ثبت کسب و کار شما در گوگل رایگان است و مدیریت نمایه شما در جستجوی گوگل یا نقشه ها هیچ هزینه ای ندارد. Google صاحبان مشاغل را تشویق میکند تا نمایههای خود را برای ارتباط با مشتریان، ارسال بهروزرسانیها، فهرستبندی محصولات و خدمات و پذیرش سفارشهای آنلاین، اضافه و ادعا کنند.
اکنون، یکی از راههای بهبود نمایه کسبوکار Google برای جذب مشتریان بیشتر، بهینهسازی آن برای سئو است. میتوانید این راهنمای مرتبط در مورد نحوه افزودن کلمات کلیدی به «Google برای کسبوکار من» و همچنین این فهرست بررسی بهینهسازی «Google برای کسبوکار من» را برای نکاتی در مورد افزایش رتبهبندی فهرست خود برای کلمات کلیدی مرتبط در جستجوی Google و Maps بررسی کنید.
همچنین، اگر زمانی برای تنظیم فهرست خود به کمک Google نیاز داشتید، این صفحه را در مورد نحوه تماس با Google برای کسب و کار من برای گزینه های پشتیبانی موجود بررسی کنید. علاوه بر این، میتوانید این راهنمای مفید دیگر را در مورد چگونگی خلاص شدن از شر نظرات بد Google در صورت نیاز به پرچمگذاری نظرات نامناسب برای حذف بخوانید.
خلاصه کسب و کار خود را در گوگل ثبت کنید
امیدوارم از این راهنمای نحوه ثبت کسب و کار در گوگل لذت برده باشید.
همانطور که متوجه شدید، فرآیند ثبت شرکت در گوگل شامل چند مرحله برای ثبت نام کسب و کار در موتور جستجوی گوگل و نقشه های گوگل است: ورود به حساب کاربری گوگل، ثبت نمایه کسب و کار، تایید موقعیت مکانی، و بهینه سازی لیست برای سئو این کارها را انجام دهید و ظرف چند دقیقه کسب و کار خود را در گوگل ثبت خواهید کرد.

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتوانید ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.
منبع: https://seochatter.com/how-to-register-your-business-on-google/