نحوه تماس با Google My Business (گزینه‌های پشتیبانی)


این راهنما به شما نشان می دهد که چگونه با Google برای کسب و کار من تماس بگیرید.

این شامل همه گزینه‌های موجود پشتیبانی Google Business است، مانند شماره تماس «Google برای کسب‌وکار من»، ویژگی چت زنده، ایمیل پشتیبانی، توییتر، فیس‌بوک، وب‌سایت مرکز پشتیبانی، و انجمن راهنمایی انجمن. فقط کافی است گزینه مراقبت از مشتری مورد نیاز خود را انتخاب کنید تا با پشتیبانی Google برای کسب و کار من تماس بگیرید تا سؤالات و مشکلات شما به موقع حل شود.

توجه: Google My Business (یا به اختصار GMB) اکنون Google Business نامیده می شود. و لیست های GMB به عنوان نمایه های تجاری نامیده می شوند. با این حال، برخی افراد هنوز از نام های قدیمی استفاده می کنند. بنابراین، تمام اشکال نام‌ها در سراسر این راهنما استفاده می‌شود، بنابراین محتوا برای همه جستجوگرانی که به کمک نیاز دارند قابل استفاده است.

نحوه تماس با Google My Business

نحوه تماس با Google My Business

با شماره 1-844-491-9665 تماس بگیرید

اولین راه برای نحوه تماس با Google My Business استفاده از شماره تماس Google Business است. این خط کمک تلفنی برای کاربرانی است که می خواهند با یک اپراتور زنده صحبت کنند. می توانید با شماره 1-844-491-9665 تماس بگیرید و از دوشنبه تا جمعه از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر به وقت شرقی با یک متخصص آموزش دیده صحبت کنید. خط راهنمایی مراقبت از مشتری بیشترین میزان تماس را در بعدازظهرها و عصرها دریافت می‌کند و اکیداً توصیه می‌شود صبح‌ها تماس بگیرید تا از زمان انتظار طولانی‌تر از حد متوسط ​​جلوگیری کنید.

ارسال یک ایمیل از طریق فرم تماس

می‌توانید از طریق فرم تماس در صفحه راهنمای اصلی اینجا به ایمیل پشتیبانی «Google برای کسب‌وکار من» دسترسی پیدا کنید: support.google.com/business/gehelp. ابتدا باید نمایه کسب و کار گوگل را که به کمک آن نیاز دارید انتخاب کنید و سپس چند کلمه کلیدی مرتبط با مشکلی را که باید حل شود تایپ کنید. با کلیک بر روی دکمه “بعدی” لیستی از پیوندهای منبع ظاهر می شود که ممکن است به شما در رفع مشکل کمک کند. اگر هیچ کدام اعمال نشد، روی «مرحله بعدی» کلیک کنید تا به لیست گزینه‌های تماس، که شامل پشتیبانی ایمیل Google Business است، بروید.

چت زنده «Google برای کسب و کار من».

برای پشتیبانی از چت زنده استفاده کنید

چت زنده «Google برای کسب و کار من» در این آدرس موجود است support.google.com/business/gehelp; با این حال، این گزینه خدمات مشتری فقط برای انواع خاصی از مشکلات نمایه کسب و کار Google ظاهر می شود. یک گزینه جایگزین که ممکن است در کنار ویژگی چت زنده (یا جایگزین آن) ظاهر شود، دریافت تماس تلفنی زنده از تیم پشتیبانی است. نکته‌ای که باید به خاطر داشته باشید این است که چت زنده و تماس‌های زنده معمولاً فقط در ساعات کار Google برای کسب‌وکار من در دسترس هستند. بنابراین، اگر یکی از این ویژگی‌های خدمات مشتری را هنگام پر کردن فرم در دسترس نمی‌بینید، بعداً دوباره امتحان کنید.

برگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنیدبرگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنید

توییت @GoogleMyBiz

یکی دیگر از گزینه‌های تماس با خدمات مشتریان Google for Business از طریق توییتر است. می‌توانید حساب توییتر «Google برای کسب‌وکار من» را در اینجا مشاهده کنید twitter.com/GoogleMyBiz، سوالات را به @GoogeMyBiz توییت کنید و از طریق صفحه نمایه توییتر به پشتیبانی Google Business پیامی مستقیم ارسال کنید.

در فیس بوک به @GoogleBusinessProfile پیام دهید

اگر می‌خواهید بدانید چگونه می‌توانید با Google Business در فیسبوک تماس بگیرید، می‌توانید از صفحه نمایه در اینجا دیدن کنید facebook.com/GoogleBusinessProfile/. می توانید مستقیماً یک سؤال را در صفحه فیس بوک ارسال کنید یا از طریق ویژگی Facebook Messenger یک پیام خصوصی ارسال کنید. لایک کردن و دنبال کردن حساب کاربری فیس بوک نمایه کسب و کار گوگل نیز راه خوبی برای آشنایی با به روز رسانی های محصول و ارتباط با سایر کاربران است.

مرکز پشتیبانی کسب و کار گوگل

از مرکز پشتیبانی Google برای کسب و کار من دیدن کنید

را مرکز پشتیبانی Google برای کسب و کار من قابلیتی است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به ارتباط با متخصص Google Business به سرعت و به راحتی پشتیبانی دریافت کنید. می‌توانید موضوعات راهنمای رایج را مرور کنید تا سؤالات متداول سایر کاربران را پیدا کنید که ممکن است مشکل شما را برطرف کند. اگر به کمک بیشتری نیاز دارید، همیشه می‌توانید از انجمن راهنمایی بپرسید (که در ادامه ذکر شد) یا فرم تماس را پر کنید تا مستقیماً با نماینده خدمات مشتری Google صحبت کنید.

Ezoic را امتحان کنید

انجمن راهنمای کسب و کار Google را مرور کنید

را انجمن راهنمای کسب و کار Google یک راه عالی برای ارتباط با سایر صاحبان کسب و کار است که از این پلت فرم برای دریافت کمک و به اشتراک گذاری تجربیات استفاده می کنند. می‌توانید از موتور جستجوی داخلی برای یافتن پست‌هایی درباره موضوع خود یا مرور انجمن‌های سازمان‌دهی‌شده بر اساس دسته‌بندی استفاده کنید. نکته خوب در مورد این گزینه پشتیبانی این است که می‌توانید به سؤالات اعضای تیم Google، شرکای Google و کارشناسان محصول انجمن پاسخ دهید.

تماس با پشتیبانی Google برای کسب و کار من خلاصه

امیدوارم از این راهنمای نحوه تماس با Google My Business لذت برده باشید.

همانطور که متوجه شدید، گزینه‌های پشتیبانی Google Business بسیاری برای دسترسی به مرکز مراقبت از مشتری برای دریافت پشتیبانی مورد نیاز برای نمایه کسب‌وکار یا حساب خود، از جمله شماره تماس Google برای کسب‌وکار من، ویژگی چت زنده، ایمیل پشتیبانی، Twitter، فیس بوک، وب سایت مرکز پشتیبانی، و انجمن کمک جامعه.

ایزویکاین آگهی را گزارش کنید




منبع: https://seochatter.com/how-to-contact-google-my-business-support/