نحوه تبلیغ در Google My Business (گام به گام)


این راهنما نحوه تبلیغ در Google My Business را توضیح می دهد.

قبلاً به اختصار فهرست GMB نامیده می شد، اکنون به سادگی Google Business نامیده می شود. و این آموزش گام به گام در زیر به شما نشان می دهد که چگونه یک نمایه کسب و کار Google را تبلیغ کنید تا شرکت شما را در جستجوی Google و Google Maps برای کلمات کلیدی مرتبطی که مشتریان محلی را جذب می کنند نشان دهد.

در پایان این راهنمای بازاریابی دیجیتال، می‌دانید که چگونه یک استراتژی بهینه‌سازی موتور جستجوی محلی (SEO) موثر ایجاد کنید که از تبلیغات پولی برای تبلیغ فهرست کسب و کار من در Google استفاده می‌کند.

چگونه در Google My Business تبلیغ کنیم

چگونه در Google My Business تبلیغ کنیم

1. یک حساب Google My Business ایجاد کنید

اولین گام برای نحوه تبلیغ در Google برای کسب و کار من، ایجاد یک حساب کاربری نمایه کسب و کار است. اگر قبلاً راه‌اندازی نکرده‌اید، از این پیوند برای ایجاد آن استفاده کنید: business.google.com/create.

اگر در این بخش از فرآیند به کمک بیشتری نیاز دارید، می‌توانید از این صفحه دیگر با دستورالعمل‌هایی در مورد نحوه ایجاد حساب Google برای کسب‌وکار من از ابتدا تا انتها دیدن کنید.

2. یک حساب تبلیغاتی گوگل بسازید

قدم بعدی برای تبلیغات در کسب و کار گوگل، ایجاد یک حساب تبلیغاتی در گوگل (که قبلا به عنوان AdWords شناخته می شد) است. برای ایجاد کمپین های تبلیغاتی برای فهرست نمایه کسب و کار Google شما، یک حساب Google Ads لازم است. برای تنظیم حساب خود به اینجا بروید: ads.google.com/home.

3. یک کمپین هوشمند راه اندازی کنید

پس از ایجاد حساب‌های مناسب برای تبلیغات Google My Business، گام بعدی این است که یک کمپین هوشمند در حساب Google Ads خود راه‌اندازی کنید. کمپین‌های هوشمند روشی ویژه برای تبلیغ در «Google برای کسب‌وکار من» است که به مشتریان کمک می‌کند کسب‌وکار شما را از طریق تبلیغات در جستجوی Google، Google Maps، YouTube، Gmail و وب‌سایت‌های شریک Google کشف کنند.

هنگامی که تبلیغ‌کنندگان جدید برای Google Ads ثبت‌نام می‌کنند، نوع کمپین پیش‌فرض یک کمپین هوشمند است، بنابراین برای استفاده از این ویژگی برای سئوی محلی نیازی نیست کار خاصی انجام دهید. با این حال، اگر قبلاً یک حساب Google Ads موجود دارید، باید نمایه کسب‌وکار خود را به آن پیوند دهید.

برای نمایش نمایه کسب‌وکار Google خود به‌عنوان یک گزینه هنگام ایجاد یک کمپین هوشمند، باید مطمئن شوید که همان آدرس ایمیل به صورت زیر نشان داده می‌شود:

  • “Administrator” در حساب Google Ads شما.
  • “مالک” یا “مدیر” در نمایه کسب و کار شما.

در مرحله بعد، یک کمپین هوشمند ایجاد کنید که به نمایه کسب و کار شما مرتبط است.

  • از صفحه «همه کمپین ها»، کلیک کنید + کمپین جدید.
  • یک هدف برای کمپین خود انتخاب کنید.
  • هنگامی که از شما خواسته شد، نمایه کسب و کار مورد نظر خود را برای تبلیغ انتخاب کنید و حساب های خود را پیوند دهید.
  • ایجاد کمپین هوشمند خود را تمام کنید.

توجه داشته باشید: نمایه‌های تجاری را نمی‌توان پس از ایجاد کمپین هوشمند به آن پیوند داد. شما باید آنها را در طول فرآیند ایجاد کمپین به یکدیگر مرتبط کنید.

وقتی نمایه کسب‌وکار خود را به یک کمپین هوشمند پیوند می‌دهید، آگهی‌ها آدرس کسب‌وکار شما و پیوندی به نمایه کسب‌وکار شما در شبکه جستجوی Google یا مکان کسب‌وکار در Google Maps را با مسیرهای رانندگی نشان می‌دهند.

4. تبلیغات Google My Business را ایجاد کنید

مرحله بعدی در فرآیند تبلیغات در Google Business ایجاد یک گروه تبلیغاتی است که حاوی اولین تبلیغ کمپین شما باشد. تبلیغ شما می تواند شامل بخش های زیر باشد:

برگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنیدبرگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنید
  • عنوان
  • شرح
  • آدرس وب سایت
  • نام کسب و کار
  • لینک های سایت
  • پین نقشه
  • شماره تلفن
  • نشانی

5. تم کلمات کلیدی را انتخاب کنید

انتخاب مضامین کلمات کلیدی مناسب برای کسب و کار شما و به حداکثر رساندن بودجه تبلیغات مهم است. مضامین کلیدواژه کلمات یا عباراتی هستند که به تبلیغ نمایه کسب‌وکار شما اجازه می‌دهند زمانی که مشتریان بالقوه در منطقه جغرافیایی شما آن کلمات را جستجو می‌کنند، در جستجوی Google و Google Maps نمایش داده شود. آگهی شما همچنین می‌تواند برای افرادی که خارج از محله محلی شما هستند نشان داده شود که شامل کلمات کلیدی مرتبط و همچنین مکان کسب و کار شما در جستجوهایشان می‌شود.

در کمپین های هوشمند، یک موضوع کلمه کلیدی می تواند چندین کلمه و عبارت را نشان دهد. به عنوان مثال، موضوع کلیدواژه «نان‌پزی» آگهی شما را واجد شرایط جستجوهای محلی با استفاده از «نان‌پزی نزدیک من»، «نان‌پزی محلی» و «فروشگاه کیک» می‌کند. این استراتژی به شما امکان می دهد با وارد کردن لیست طولانی کلمات کلیدی برای نمایش نمایه کسب و کار شما در جستجوهای مناسب گوگل، در زمان خود صرفه جویی کنید.

هنگام تبلیغ در Google برای کسب و کار من، گوگل نکات زیر را برای مضامین کلیدواژه توصیه می کند:

  • 7-10 موضوع کلیدواژه را هدف قرار دهید.
  • برای هر کلمه کلیدی موضوع از 20 کاراکتر تجاوز نکنید.
  • مانند مشتریان خود فکر کنید و از کلمات یا عبارات رایجی که برای محصولات، خدمات و صنعت شما استفاده می کنند استفاده کنید.
  • مضامین کلمات کلیدی را در متن آگهی خود تکرار کنید تا امتیاز کیفیت و ارتباط برای جستجوگران افزایش یابد.
  • کمپین های جداگانه ای برای انواع مختلف مضامین کلیدواژه ایجاد کنید. فقط تم های تصادفی را با هم جمع نکنید.

6. یک بودجه تبلیغاتی تنظیم کنید

در طول فرآیند ایجاد تبلیغات، باید بودجه تبلیغاتی را بر اساس حداکثر بودجه ماهانه تعیین کنید. میانگین بودجه روزانه شامل میانگین مبلغی است که می‌توانید هر روز خرج کنید، اما این نرخ‌ها بسته به میزان محبوبیت تبلیغ در طول هفته می‌توانند نوسان داشته باشند.

به عنوان مثال، یک روز ممکن است تبلیغ شما یک دلار از بودجه شما و ۲ دلار دیگر هزینه کند. با این حال، کل مبلغی که برای تبلیغات در Google Business خرج می کنید هرگز از حداکثر بودجه ماهانه شما بیشتر نخواهد شد. بنابراین، اگر هزینه های روزانه فراتر از انتظارات شما نوسان دارد، لازم نیست نگران افزایش بودجه باشید.

7. کمپین های تبلیغاتی متعدد ایجاد کنید

اگر بودجه شما اجازه می دهد، باید کمپین های تبلیغاتی متعددی برای تبلیغ جنبه های مختلف شرکت خود ایجاد کنید تا بیشترین ارزش را از تبلیغات کسب و کار Google خود داشته باشید.

Ezoic را امتحان کنید

همانطور که قبلا ذکر شد، شما می خواهید یک کمپین هوشمند جداگانه برای انواع مختلف مضامین کلیدواژه ایجاد کنید و برای هر کدام بودجه تبلیغاتی تعیین کنید. فقط تم های تصادفی را کنار هم نریزید. در غیر این صورت، نمی‌توانید نوع تبلیغات و مضامین کلیدواژه‌ای که بالاترین بازگشت سرمایه (ROI) را دارند، محدود کنید.

برای مثال، یک رستوران ایتالیایی ممکن است بخواهد یک کمپین کلی «رستوران ایتالیایی» برای مشتریان محلی و همچنین کمپین هایی برای «غذاهای خوب» و «کترینگ غذای عروسی» ایجاد کند. هر یک از این کمپین‌های تبلیغاتی «Google برای کسب‌وکار من» دارای تم‌های کلیدواژه، بودجه و هدف‌گیری متفاوتی است.

علاوه بر این، هر کمپین می‌تواند چندین آگهی با تغییرات در سرفصل‌ها، توضیحات و غیره داشته باشد تا آزمایش کند که کدام یک از تبلیغات بالاترین ROI را برای کسب و کار شما ایجاد می‌کند.

اکنون، اگر می‌خواهید فهرست GMB خود را به‌طور کامل به حداکثر برسانید تا در رتبه‌بندی ارگانیک در گوگل برای کلمات کلیدی سئوی محلی هدف شما قرار گیرد، سپس این صفحه دیگر را با نکاتی در مورد نحوه افزودن کلمات کلیدی به Google My Business را بررسی کنید. همچنین می‌خواهید این چک‌لیست بهینه‌سازی فهرست GMB را مرور کنید، که فهرست کاملی از زمینه‌هایی را به شما می‌دهد که می‌توانید نمایه کسب‌وکار خود را برای سئو بهینه کنید تا بتواند ترافیک ارگانیک بیشتری را به ارمغان بیاورد (یعنی تبلیغات بدون پرداخت).

امیدوارم از این راهنمای نحوه تبلیغ در Google My Business لذت برده باشید.

همانطور که متوجه شدید، فرآیند نحوه تبلیغ نمایه کسب و کار Google بر اساس ایجاد یک کمپین هوشمند در Google Ads و پیوند دادن آن به نمایه کسب و کار شما است. با دنبال کردن مراحل ذکر شده در این صفحه، می توانید از پلت فرم تبلیغاتی گوگل برای تبلیغ کسب و کار خود با استفاده از تبلیغات پولی برای سئوی محلی استفاده کنید.




منبع: https://seochatter.com/how-to-advertise-on-google-my-business/