نحوه تأیید کسب و کار گوگل از طریق ایمیل


این راهنما نحوه تأیید Google Business از طریق ایمیل را توضیح می دهد.

در زیر، یک آموزش گام به گام در مورد چگونگی تأیید Google برای کسب و کار من از طریق ایمیل را مشاهده خواهید کرد تا فهرست شما بتواند در جستجوی Google و Google Maps برای یافتن مشتریان نمایش داده شود. تأیید کسب و کار شما برای بهینه سازی موتورهای جستجوی محلی (SEO) مهم است، زیرا دید آنلاین شرکت شما را افزایش می دهد و به شما کمک می کند تا به تعداد زیادی از مشتریان بالقوه دست یابید.

همانطور که به سرعت متوجه خواهید شد، تأیید یک کسب و کار با ایمیل در Google فقط چند دقیقه طول می کشد. پس اجازه بدهید به این کار برسیم!

نحوه تأیید کسب و کار گوگل از طریق ایمیل

نحوه تأیید کسب و کار گوگل از طریق ایمیل

1. وارد حساب Google خود شوید

اولین قدم برای نحوه تأیید Google Business از طریق ایمیل، ورود به حساب Google خود (یا Gmail) است. فقط دارندگان حساب Google می توانند فهرست کسب و کار را از طریق ایمیل تأیید کنند.

2. به Google Business بروید

گام بعدی این است که با مراجعه به این پیوند، یک نمایه Google برای کسب و کار من جدید برای شرکت یا فروشگاه راه اندازی کنید: business.google.com/create. سپس صفحه‌ای برای افزودن یک فهرست کسب‌وکار جدید یا ادعای یک نمایه کسب‌وکار موجود در Google به شما نمایش داده می‌شود.

مرحله ۲: «Google برای کسب‌وکار من» را با ایمیل «Add or Claim Screen» تأیید کنید

3. نمایه کسب و کار خود را اضافه یا ادعا کنید

قبل از اینکه بتوانید «Google برای کسب‌وکار من» را از طریق ایمیل تأیید کنید، باید فهرست کسب‌وکار را اضافه یا ادعا کنید. در این صفحه، نام کسب و کار خود را تایپ کنید تا ببینید آیا از قبل در جستجوی Google یا Google Maps وجود دارد یا خیر. برخی از شرکت‌ها و مغازه‌ها قبلاً توسط مشتریان یا کارمندانشان به Google اضافه شده‌اند بدون اینکه مالک از آن مطلع باشد. انجام یک جستجو فوراً به شما نشان می دهد که آیا کسب و کار شما قبلاً در Google فهرست شده است و آماده ادعا است.

اگر کسب و کار شما در قسمت جستجو نمایش داده نمی شود، باید روی پیوند «کسب و کار خود را به Google اضافه کنید» کلیک کنید تا اطلاعات سازمان را ثبت کنید که شامل نام، نوع، دسته، آدرس، منطقه خدمات و URL وب سایت است. . برای جزئیات بیشتر در مورد فرآیند راه اندازی، به این راهنمای مرتبط در مورد نحوه ثبت کسب و کار خود در Google مراجعه کنید.

4. تأیید کسب و کار از طریق ایمیل را انتخاب کنید

Google برای جلوگیری از هرزنامه و حفظ یکپارچگی تمام نمایه های کسب و کار، همه ثبت نام های کسب و کار را تأیید می کند. ساده ترین روش تأیید کسب و کار از طریق ایمیل است.

برای دریافت تأیید فوری، باید مطمئن شوید که آدرس ایمیل از دو معیار پیروی می کند:

برگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنیدبرگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنید
  • آدرس ایمیل در دامنه کسب و کار است.
  • آدرس ایمیل همان آدرسی است که در حساب Google My Business ذکر شده است.

عدم تطابق بین ایمیل و یکی از این دو مورد می‌تواند باعث شود Google به بیش از یک روش تأیید نیاز داشته باشد. همچنین به خاطر داشته باشید که به هر شرکت یا مغازه بسته به نوع کسب و کار، دسته بندی، ساعات کاری و منطقه، گزینه های مختلفی برای تأیید جزئیات آن داده می شود. در این موارد، از شما خواسته می‌شود که علاوه بر تأیید ایمیل، از طریق کارت پستال، تماس تلفنی، پیام متنی یا ضبط ویدیو، مدرک ارائه دهید. برای توضیح روش‌های مختلف نحوه تأیید «Google برای کسب‌وکار من»، به این صفحه مرتبط مراجعه کنید.

5. برای دریافت کد تأیید، ایمیل را باز کنید

پس از انتخاب تأیید نمایه کسب و کار Google خود از طریق ایمیل، یک کد تأیید برای شما ارسال می شود. برای دریافت کد عددی که در مرحله بعد از آن استفاده می شود، آن ایمیل را باز کنید.

6. فرآیند تأیید را کامل کنید

برای تکمیل فرآیند تأیید از طریق ایمیل، باید کد عددی دریافتی خود را در صفحه تنظیم حساب «Google برای کسب‌وکار من» وارد کنید. پس از تایپ آن و کلیک بر روی ارسال، نمایه کسب و کار شما تأیید می شود.

توجه: همچنین ممکن است پیامی از طریق ایمیل دریافت کنید مبنی بر اینکه تأیید کامل فهرست کسب و کار Google شما ممکن است ۲ ساعت یا بیشتر طول بکشد. از این ایمیل نگران نباشید. تیم Google Webspam همه تأییدیه‌های نمایه کسب‌وکار را بررسی می‌کند تا از صحت و یکپارچگی فهرست‌های Google Maps اطمینان حاصل کند. تا زمانی که اطلاعات قابل تأیید و دقیق باشد، می‌توانید بدون هیچ نگرانی به به‌روزرسانی فهرست خود ادامه دهید.

Ezoic را امتحان کنید

وضعیت تأیید ایمیل خود را بررسی کنید

در برخی موارد، ممکن است از شما خواسته شود که اطلاعات کسب و کار خود را با استفاده از ایمیلی بیشتر تأیید کنید. این برای انواع مشاغل، دسته‌ها، مناطق و ساعات کاری خاص رخ می‌دهد. همچنین اگر به‌روزرسانی‌های عمده‌ای را در نام، آدرس، شماره تلفن و غیره کسب‌وکار خود انجام دهید، درست است. در این مورد، Google از شما می‌خواهد اطلاعات خود را از طریق روش دیگری مانند کارت پستال، تماس تلفنی، پیام متنی یا ضبط ویدیو تأیید کنید. .

اگر چنین اتفاقی افتاد، می‌توانید با استفاده از آن وضعیت تأیید حساب خود را بررسی کنید ابزار بررسی وضعیت تأیید گوگل. (تصویر زیر را ببینید.) ابتدا باید آدرس ایمیل استفاده شده برای نمایه کسب و کار Google را تأیید کنید. در مرحله بعد، باید کسب و کاری را که می خواهید تأیید کنید، انتخاب کنید. سپس، Google وضعیت تأیید را به صورت تأیید شده یا تأیید نشده نشان می دهد.

صفحه نمایش وضعیت تأیید Google Business را ایمیل بررسی کنید

خلاصه کسب و کار Google را از طریق ایمیل تأیید کنید

امیدوارم از این راهنمای نحوه تأیید Google Business از طریق ایمیل لذت برده باشید.

همانطور که متوجه شدید، فرآیند نحوه تأیید نمایه کسب‌وکار من در Google از طریق ایمیل فقط چند مرحله طول می‌کشد. و برای برخی از شرکت‌ها و فروشگاه‌ها، تا زمانی که آدرس ایمیل با دامنه کسب‌وکار و ایمیل فهرست‌شده در حساب Google Business مطابقت داشته باشد، تأیید ایمیل تنها چیزی است که برای تأیید حساب لازم است.

ازوئیکاین آگهی را گزارش کنید




منبع: https://seochatter.com/how-to-verify-google-business-by-email/