اگر می خواهید تگ H1 خود را برای سئوی بهتر به بهترین شکل ممکن بهینه کنید، باید هدر H1 را با تگ عنوان متا مطابقت دهید.
اگر به تگ H1 برای این صفحه وب نگاه کنید، این نکته سئو را در عمل خواهید دید. این محتوا برای عبارت کلیدواژه اصلی «نحوه بهینه سازی تگ H1 برای سئو» و عبارت کلیدی ثانویه «بهترین شیوه های برچسب H1 SEO» بهینه شده است. با ترکیب کلمات همپوشانی، توانستم تگ H1 را بدون اینکه اسپم شود به درستی بهینه کنم.
4. برچسب عنوان را زیر 70 کاراکتر نگه دارید
گنجاندن کلمات کلیدی ثانویه در هدر صفحه اصلی راه مهم دیگری برای بهینه سازی تگ های H1 برای بهینه سازی موتور جستجو است.
همچنین بخشی با منابع اضافی وجود دارد که در مورد اصول تگ H1 در HTML بیشتر توضیح می دهد تا به شما در ایجاد استراتژی بهینه سازی موتور جستجوی بهتر کمک کند.
چگونه تگ H1 را برای سئو بهینه کنیم
1. فقط از یک تگ H1 در هر صفحه استفاده کنید
این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نحوه بهینه سازی تگ H1 را برای سئو توضیح می دهد.
تگ عنوان، ابرداده قابل خزیدن است که گوگل و سایر موتورهای جستجو برای نمایش در SERP برای فهرست صفحات وب استفاده می کنند. با این حال، از ابتدای سال 2022، گوگل شروع به نشان دادن اطلاعات تگ H1 به جای برچسب عنوان برای برخی فهرستها در SERP کرد، زمانی که الگوریتم نمایهسازی آن مشخص کرد که متن H1 برای جستجوهای اولیه مرتبطتر است.
در زیر، فهرستی از بهترین نکات بهینه سازی تگ H1 را مشاهده خواهید کرد که می توانید از آنها برای بهبود رتبه بندی و ترافیک وب سایت خود بر اساس بهترین شیوه ها در بازاریابی دیجیتال استفاده کنید.
لینک های زیر بیشتر در مورد تگ H1 و نحوه استفاده صحیح از آن برای بهینه سازی بهتر موتورهای جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.
بهینه سازی تگ H1 در SEO خلاصه بهترین روش ها
تگ H1 همچنین یکی از اولین عناصری است که کاربر در صفحه می بیند زیرا اغلب در HTML کدگذاری می شود تا عنوان صفحه قابل مشاهده باشد تا خوانندگان را در مورد موضوع اصلی محتوا مطلع کند.
اولین راه برای بهینه سازی تگ H1 در سئو این است که فقط از یکی از این تگ های عنوان در هر صفحه استفاده کنید زیرا بیشترین وزن را برای بهینه سازی موتورهای جستجو در صفحه دارد. داشتن بیش از یک عنوان H1 می تواند باعث سردرگمی خزنده های موتورهای جستجو شود که موضوع اصلی صفحه برای سئو چیست.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف استفان به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.