امیدوارم از این راهنمای توضیح نحوه بهینه سازی تگ H1 برای سئو لذت برده باشید.
با گنجاندن یک یا دو کلمه کلیدی ثانویه-بدون تکرار کلمات همپوشانی در عبارت کلیدواژه اصلی– میتوانید ارتباط موضوعی را افزایش دهید و به نمایش محتوای خود در موتورهای جستجو برای جستجوهای مرتبطتر کمک کنید.
همچنین بخشی با منابع اضافی وجود دارد که در مورد اصول تگ H1 در HTML بیشتر توضیح می دهد تا به شما در ایجاد استراتژی بهینه سازی موتور جستجوی بهتر کمک کند.
چگونه تگ H1 را برای سئو بهینه کنیم
1. فقط از یک تگ H1 در هر صفحه استفاده کنید
اگر به تگ H1 برای این صفحه وب نگاه کنید، این نکته سئو را در عمل خواهید دید. این محتوا برای عبارت کلیدواژه اصلی «نحوه بهینه سازی تگ H1 برای سئو» و عبارت کلیدی ثانویه «بهترین شیوه های برچسب H1 SEO» بهینه شده است. با ترکیب کلمات همپوشانی، توانستم تگ H1 را بدون اینکه اسپم شود به درستی بهینه کنم.
4. برچسب عنوان را زیر 70 کاراکتر نگه دارید
تگ عنوان، ابرداده قابل خزیدن است که گوگل و سایر موتورهای جستجو برای نمایش در SERP برای فهرست صفحات وب استفاده می کنند. با این حال، از ابتدای سال 2022، گوگل شروع به نشان دادن اطلاعات تگ H1 به جای برچسب عنوان برای برخی فهرستها در SERP کرد، زمانی که الگوریتم نمایهسازی آن مشخص کرد که متن H1 برای جستجوهای اولیه مرتبطتر است.
تلاش برای پر کردن کلمات کلیدی تگ H1 با عبارات کلیدی بسیار تطابق دقیق میتواند منجر به بهینهسازی بیش از حد شود و ممکن است توسط الگوریتمهای رتبهبندی به عنوان یک عمل دستکاری SEO در صفحه شناسایی شود. بنابراین، شما فقط باید کلمات کلیدی ثانویه خود را به گونه ای به عنوان H1 اضافه کنید که به طور طبیعی خوانده شود.
بهترین روش دیگر برای بهینه سازی تگ H1 این است که مهمترین کلمات کلیدی خود را در این فیلد HTML بارگذاری کنید.
این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نحوه بهینه سازی تگ H1 را برای سئو توضیح می دهد.
این فرآیند مبادله تگ H1 با برچسب عنوان در SERP ها می تواند باعث تعدادی از مشکلات رتبه بندی کلمات کلیدی و نرخ کلیک (CTR) شود. بنابراین، میتوانید تقریباً همه احتمالات این اتفاق را با مجبور کردن گوگل و سایر موتورهای جستجو به استفاده از برچسب عنوان سفارشی خود با کپی کردن آن در تگ H1 صفحه حذف کنید.
درباره تگ H1 بیشتر بدانید
اولین راه برای بهینه سازی تگ H1 در سئو این است که فقط از یکی از این تگ های عنوان در هر صفحه استفاده کنید زیرا بیشترین وزن را برای بهینه سازی موتورهای جستجو در صفحه دارد. داشتن بیش از یک عنوان H1 می تواند باعث سردرگمی خزنده های موتورهای جستجو شود که موضوع اصلی صفحه برای سئو چیست.
گنجاندن کلمات کلیدی ثانویه در هدر صفحه اصلی راه مهم دیگری برای بهینه سازی تگ های H1 برای بهینه سازی موتور جستجو است.
لینک های زیر بیشتر در مورد تگ H1 و نحوه استفاده صحیح از آن برای بهینه سازی بهتر موتورهای جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.
بهینه سازی تگ H1 در SEO خلاصه بهترین روش ها
تگ H1 همچنین یکی از اولین عناصری است که کاربر در صفحه می بیند زیرا اغلب در HTML کدگذاری می شود تا عنوان صفحه قابل مشاهده باشد تا خوانندگان را در مورد موضوع اصلی محتوا مطلع کند.
اگر تگ H1 کاراکترهای زیادی داشته باشد، ارتباط کلی کلمات کلیدی در این مکان HTML را کاهش می دهد. بنابراین، زمانی که نوبت به بهینه سازی عنوان H1 برای موتورهای جستجو می رسد، کوتاه تر همیشه برای سئو بهتر است. همیشه هدف خود را برای رسیدن به نقطه شیرین آموزنده بودن داشته باشید، در حالی که مختصر و مرتبط بودن را نیز حفظ کنید.
5. تگ H1 را با تگ عنوان مطابقت دهید
این استراتژی تضمین می کند که عنوان H1 مختصر و خوانا برای کاربران است و همچنین آن را برای SEO بهینه می کند تا به آن وزن رتبه بالاتری برای موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ بدهد.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف استفان به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.