در زیر، فهرستی از بهترین نکات بهینه سازی تگ H3 را مشاهده می کنید که می توانید از آنها برای بهبود رتبه بندی و ترافیک وب سایت خود بر اساس بهترین شیوه ها در بازاریابی دیجیتال استفاده کنید.
فرض کنید عبارت کلیدی “هزینه های جراحی بینی” را هدف قرار داده اید. یک ساختار هدر H2 و H3 به صورت زیر است زیرا تگهای H3 شامل تغییرات کلیدواژه، مترادفها و کلمات مرتبط معنایی هستند.
یک راه آسان برای بهینه سازی صفحات وب خود برای قطعه های ویژه این است که اولین عنوان H2 در صفحه را با عبارت جستجوی اولیه ای که کاربر در گوگل، یاهو یا بینگ تایپ می کند مطابقت دهد تا نوع اطلاعاتی که محتوای شما در مورد آن نوشته شده است را بیابد. یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی مانند Semrush، KWFinder یا SE Ranking می تواند این داده ها را در اختیار شما قرار دهد.
برای مثال، معمول است که یک مقاله چگونه یک تگ H2 را به همراه 5 تا 10 تگ H3 به همراه فهرستی از دستورالعملها برای تکمیل یک کار شامل شود. همچنین کاملاً طبیعی است که یک صفحه وب حاوی چندین عنوان H2 با چندین تگ هدر H3 در زیر هر یک باشد تا زیر مجموعه های مربوطه را بیشتر توضیح دهد.
4. کلمات کلیدی را در تگ های H3 تکرار نکنید
به عنوان مثال، اگر عنوان H2 دارای 60 کاراکتر باشد، تگ های H3 باید 20 تا 50 کاراکتر طول داشته باشند تا خوانایی و سئوی بهتری داشته باشند. اما به یاد داشته باشید: این یک پیشنهاد است، نه یک قانون سخت و سریع که می تواند رتبه بندی شما را در SERP ها ایجاد کند یا شکسته شود. یک انحراف رایج از این توصیه زمانی است که یک عنوان فرعی H3 حاوی یک سوال است که اغلب به این معنی است که برچسب دارای کاراکترهای بیشتری نسبت به عنوان H2 مرتبط است.
تگ های H3 طوری طراحی شده اند که به عنوان زیر سرفصل های جداگانه در زیر عنوان های H2 در نشانه گذاری HTML مناسب استفاده شوند. در نتیجه، سرفصلهای فرعی H3 نباید خیلی طولانی باشند و معمولاً کوتاهتر از خود سرفصلهای H2 هستند.
<h2>Rhinoplasty Surgery Costs</h2>
<h3>Average Rhinoplasty Surgery Costs</h3>
<h3>Anesthesia Cost for Rhinoplasty Surgery</h3>
<h3>Rhinoplasty Surgery Facility Costs</h3>
<h3>Post-Surgery Rhinoplasty Surgery Costs</h3>
<h3>Rhinoplasty Surgery Costs for Medication</h3>
<h3>Rhinoplasty Surgery Costs Table</h3>
2. برچسب های H3 را زیر 60 کاراکتر نگه دارید
یک استراتژی بهتر برای سئو، پیروی از اولین نکته بهینهسازی در این راهنما است که توضیح میدهد چگونه میتوان ارتباط موضوعی صفحه را با گنجاندن کلمات کلیدی مطابقت جزئی، مترادفها، تغییرات و کلمات مرتبط با معنایی در تگهای H3 افزایش داد.
5. هدف قرار دادن قطعه های ویژه با برچسب های H3
می توانید به نحوه چیدمان این بخش از صفحه وب نگاه کنید تا نمونه ای از این عمل سئو را در عمل ببینید. من عمداً آن را به گونهای ساختار دادم که موقعیت قطعههای ویژه را برای عبارت کلیدواژه اصلی ثبت کنم: یک H2 که با عبارت جستجو مطابقت دارد و به دنبال آن 5 تگ H3 برای فهرست قطعههای ویژه کشیده میشود.
درباره برچسب های H3 بیشتر بدانید
مثال بدی از استفاده از تگهای H3 برای سئو که بیش از حد بهینهسازی میشود و پر کردن کلمات کلیدی در نظر گرفته میشود را میتوان در این مثال مشاهده کرد:
در مرحله بعد، شما می خواهید پاسخ آن پرس و جو را در قالب تگ های H3 مستقیماً در زیر عنوان H2 ارائه دهید. بهترین روش برای سئو این است که بین 5 تا 10 تگ H3 با موضوعات فرعی که از عنوان H2 در بالای آن پشتیبانی می کنند، قرار دهید. دلیل آن این است که موتورهای جستجو معمولاً 5-8 مورد اول را به عنوان یک لیست در موقعیت Featured Snippet نمایش می دهند. به این معنی، اگر صفحه شما فقط بین 1 تا 4 زیر عنوان H3 تحت تگ H2 داشته باشد، احتمالاً برای این رتبه برتر در SERP ها انتخاب نخواهد شد.
بازدیدکنندگانی که از دستگاههای دسکتاپ، تلفنهای همراه و صفحهخوانها استفاده میکنند، میتوانند راحتتر اطلاعات یک صفحه وب را اسکن کرده و به قسمتهایی که شامل جزئیات مورد نظرشان میشود، بروید، وقتی که برچسبهای H3 به خوبی بهینه شده و به طور مؤثر استفاده میشوند.
بهترین روش دیگر برای بهینه سازی تگ H3 استفاده از 60 کاراکتر یا کمتر برای این عنصر عنوان HTML است. دیگر ممکن است ارتباط موضوعی برای SEO را کمرنگ کند.
این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نحوه بهینه سازی تگ های H3 را برای سئو توضیح می دهد.
همانطور که متوجه شدید، نکات زیادی برای بهینه سازی تگ H3 وجود دارد که می توانید برای بهبود بهینه سازی موتور جستجوی وب سایت خود دنبال کنید. طول آن را کمتر از 60 کاراکتر نگه دارید، از هر تعداد تگ H3 که برای کاربر لازم است استفاده کنید، عبارات کلیدواژه اصلی خود را تکرار نکنید، و موقعیت قطعه های ویژه را هدف قرار دهید. پیروی از این دستورالعمل ها می تواند به بهبود استراتژی کلی SEO شما برای رتبه بندی و ترافیک بالاتر کمک کند.
قطعههای ویژه عصارههای یک صفحه وب هستند که در بالاترین رتبه در نتایج جستجوی ارگانیک نمایش داده میشوند تا به کاربران پاسخی سریع به درخواست خود بدهند.
اگر میخواهید تگهای H3 خود را برای بهینهسازی بهتر موتورهای جستجو بهینه کنید، باید آنها را به درستی ساختار دهید تا قطعههای ویژه در موتورهای جستجو مانند Google، Yahoo و Bing را هدف قرار دهید.
امیدوارم از این راهنمای توضیح نحوه بهینه سازی تگ های H3 برای سئو لذت برده باشید.
یکی دیگر از راههای مهم برای بهینهسازی تگهای H3 برای بهینهسازی موتورهای جستجو، استفاده از هر تعداد از این هدرهای HTML است که برای بهبود تجربه کاربر برای خواننده لازم است.
اولین راه برای بهینهسازی تگهای H3 در سئو این است که از تغییرات کلمات کلیدی، مترادفها و عبارات کلیدی منطبق جزئی کلمات کلیدی هدف اصلی خود و همچنین کلمات مرتبط با معنایی برای عنوانهای فرعی مرتبط استفاده کنید.
همچنین بخشی با منابع اضافی وجود دارد که در مورد اصول تگ های H3 در HTML بیشتر توضیح می دهد تا به شما در ایجاد استراتژی بهینه سازی موتور جستجوی بهتر کمک کند.
چگونه تگ های H3 را برای سئو بهینه کنیم
1. شامل تغییرات کلمه کلیدی
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف استفان به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.