گنجاندن تگ H2 برای هر کلمه کلیدی هدف در صفحه شما، راه خوبی برای بهینه سازی تگ های هدر برای موتورهای جستجو برای بهبود سئوی درون صفحه است. به عنوان مثال، اگر سه کلمه کلیدی را هدف قرار می دهید، باید سه عنوان فرعی H2 با هر کلمه کلیدی در یکی از تگ های H2 درج کنید تا به توصیف آن بخش از محتوا کمک کند.
لینک های زیر بیشتر در مورد تگ های هدر و نحوه استفاده صحیح از آنها برای بهینه سازی بهتر موتور جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.
بهینه سازی تگ های سرصفحه در SEO خلاصه بهترین روش ها
تصویر بهینه شده برای کلمه کلیدی خود را مستقیماً در بالای یا زیر عنوان فرعی H2 یا H3 قرار دهید. انجام این کار به تایید مرتبط بودن کلمه کلیدی مورد نظر کمک می کند و شانس اینکه گوگل، یاهو یا بینگ آن تصویر را در کنار لیست صفحه وب برای پرس و جوهای مرتبط در SERP ها نمایش دهند، افزایش می دهد.
فرض کنید عبارت کلیدی “هزینه های جراحی بینی” را هدف قرار داده اید. ساختار سرصفحه H2 و H3 خوب به شرح زیر است زیرا H3 ها شامل تغییرات کلمات کلیدی، مترادف ها و کلمات مرتبط معنایی هستند.
<h2>Rhinoplasty Surgery Costs</h2>
<h3>Average Nose Job Cost</h3> (Synonym)
<h3>Anesthesia Fees</h3> (Semantically-Related)
<h3>Surgical Facility Costs</h3> (Semantically-Related)
<h3>Post-Surgery Bills</h3> (Semantically-Related)
<h3>Nose Job Medication Prices</h3> (Semantically-Related)
<h3>Rhinoplasty Plastic Surgery Pricing Table</h3> (Keyword Variation)
سرفصلهای HTML یکی از اولین عناصری هستند که خزندههای موتورهای جستجو هنگام دستهبندی محتوای شما برای نمایهسازی در SERP تجزیه و تحلیل میکنند. و این استراتژی اولیه SEO به افزایش رتبه صفحه وب شما در SERPS کمک می کند. به آن شانس بیشتری برای دیده شدن توسط کاربران می دهد.
یک راه عالی برای بهینه سازی برای قطعه های ویژه این است که اولین عنوان H2 در صفحه را با عبارت جستجوی اولیه ای که کاربر برای یافتن اطلاعات در گوگل تایپ می کند مطابقت دهد. یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی مانند Semrush، KWFinder یا SE Ranking می تواند این داده ها را در اختیار شما قرار دهد.
بهینهسازی تگهای H2 برای کلمات کلیدی SEO یک راه آسان برای دادن سیگنالهای مناسب به الگوریتمهای نمایهسازی و رتبهبندی است تا با اطمینان محتوای شما را برای موضوعات فرعی مرتبط در SERP توصیه کنند.
4. تگ های H3 را برای تغییرات کلیدواژه بهینه کنید
اولین راه برای بهینهسازی تگهای هدر برای سئو، استفاده از ساختار مناسب در تگهای هدر است. ساختار مناسب HTML خزیدن، نمایه سازی و رتبه بندی را بهبود می بخشد.
بارگذاری مجدد کلمات کلیدی SEO در تگ های هدر یکی دیگر از راه های برتر برای بهینه سازی محتوا برای سئو است.
اگر اضافه کردن تگ H4 به H6 به درک بیشتر محتوای شما کمک می کند، قطعاً می توانید آنها را برای بهبود تجربه کاربری اضافه کنید. با این حال، گنجاندن کلمات کلیدی یا سایر تکنیکهای سئو در این زیرعنوانها منجر به رتبهبندی بالاتر در موتورهای جستجو برای صفحه نمیشود.
7. کلمات کلیدی SEO خود را بارگذاری کنید
همیشه باید از عنوان H1 در صفحه استفاده کنید زیرا بیشترین وزن را برای سئو دارد. همچنین، تنها باید یک تگ H1 در ساختار سند وجود داشته باشد. داشتن بیش از یک عنوان H1 می تواند خزنده های موتورهای جستجو را در مورد اینکه موضوع اصلی سئو چیست سردرگم کند. علاوه بر این، عنوان H1 باید حاوی کلمه کلیدی اصلی شما باشد زیرا بیشترین وزن را برای SEO دارد.
از تگ H1 برای عنوان صفحه استفاده کنید که موضوع کلی محتوا را خلاصه می کند. از تگ های H2 برای تعریف موضوعات فرعی استفاده کنید تا محتوای خود را به فصل تقسیم کنید. تگهای H3 باید در زیر تگ H2 مرتبط قرار گیرند تا در زیر بخشهای اطلاعات عمیقتر شوند. H4s برای توضیحات دقیقتر زیر H3s قرار میگیرد و H5s زیر H6s قرار میگیرد.
این راهنمای بهینهسازی موتور جستجو (SEO) نحوه بهینهسازی برچسبهای هدر برای سئو را توضیح میدهد.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتوانید ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.