ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.
ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.
منبع: https://seochatter.com/how-to-optimize-for-google-e-e-a-t/
برای بهینه سازی وب سایت و محتوای آن برای سیگنال های EEAT، باید روی سه عامل اصلی به اشتراک گذاشته شده در این راهنما تمرکز کنید: ایجاد محتوای با کیفیت بالا که EEAT شما را در مورد موضوع نشان می دهد، بهینه سازی عناصر روی صفحه که EEAT را به خزنده های موتورهای جستجو نشان می دهد. و دریافت بک لینک ها و اشاره های با کیفیتی که محبوبیت و قابل اعتماد بودن محتوای شما، برند و/یا نویسندگان آن را تایید می کند.
ارائه بهترین نکات سئو …
همانطور که متوجه شدید، EEAT یک عامل مهم برای موفقیت سئو است. هدف Google رتبهبندی صفحاتی در نتایج جستجو است که از منابع قابل اعتمادی که تجربه، تخصص، اعتبار و قابل اعتماد بودن را در مورد یک موضوع خاص نشان میدهند، میآیند.
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید
سیگنالهای EEAT بهویژه برای موضوعاتی که بر سلامت، شادی، ایمنی یا ثبات مالی افراد تأثیر میگذارند، که به عنوان موضوعات پول یا زندگی شما (YMYL) نیز شناخته میشوند، مهم هستند.
با پیروی از توصیه های این صفحه، می توانید شانس خود را برای رتبه بالاتر در گوگل و سایر موتورهای جستجو افزایش دهید تا ترافیک ارگانیک بیشتری را به سایت خود جذب کنید.
EEAT مخفف آن است تجربه، تخصص، اقتدار و قابل اعتماد بودن که مجموعه ای از استانداردهای ارزیابی وب سایت است که از دستورالعمل های ارزیابی کیفیت جستجوی گوگل آمده است.
EEAT برای سیستمهای رتبهبندی Google مهم است، زیرا این سیگنالها به الگوریتمها کمک میکنند تا صفحاتی را که از منابع قابل اعتمادی که تجربه، تخصص و قدرت را در یک موضوع خاص نشان میدهند، رتبهبندی کنند.
در اینجا نحوه بهینه سازی برای هر یک از این سه عامل آورده شده است:
اگر می خواهید برای کلمات کلیدی هدف خود در گوگل رتبه بالایی کسب کنید و این موقعیت ها را برای طولانی مدت حفظ کنید، باید وب سایت و محتوای آن را برای EEAT بهینه کنید. اگر این جنبه از سئو را نادیده بگیرید، محتوای شما هرگز به رتبه بندی کامل و ترافیکی که شایسته آن است نخواهد رسید.
وقتی روی این ویژگی ها برای هر صفحه وب در سراسر سایت خود تمرکز می کنید، نمرات EEAT خود را بهبود می بخشید. این به القای حس اعتبار بیشتر در محتوای شما کمک می کند که ایمن، دقیق، اصلی، قابل اعتماد و ارزش رتبه بندی در بالای نتایج جستجو را داشته باشد.
این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نحوه بهینه سازی برای EEAT گوگل را برای بهبود سئو توضیح می دهد.
برای نشان دادن EEAT به الگوریتم های رتبه بندی گوگل، باید روی سه عامل تمرکز کنید:
در زیر، بهترین راههای بهینهسازی EEAT را برای کمک به افزایش دید ارگانیک وبسایت خود در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) خواهید آموخت تا بتوانید رتبهبندی و ترافیک بیشتری کسب کنید.