نحوه بهینه سازی برای EEAT گوگل برای بهبود سئو
انتشار: تیر 09، 1402
بروزرسانی: 30 خرداد 1404

نحوه بهینه سازی برای EEAT گوگل برای بهبود سئو

همانطور که متوجه شدید، EEAT یک عامل مهم برای موفقیت سئو است. هدف Google رتبه بندی صفحاتی در نتایج جستجو است که از منابع قابل اعتمادی که تجربه، تخصص، اعتبار و قابل اعتماد بودن را در مورد یک موضوع خاص نشان می دهند، می آیند.

برای بهینه سازی وب سایت و محتوای آن برای سیگنال های EEAT، باید روی سه عامل اصلی به اشتراک گذاشته شده در این راهنما تمرکز کنید: ایجاد محتوای با کیفیت بالا که EEAT شما را در مورد موضوع نشان می دهد، بهینه سازی عناصر روی صفحه که EEAT را به خزنده های موتورهای جستجو نشان می دهد. و دریافت بک لینک ها و اشاره های با کیفیتی که محبوبیت و قابل اعتماد بودن محتوای شما، برند و/یا نویسندگان آن را تایید می کند.

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید

EEAT چیست؟

اگر می خواهید برای کلمات کلیدی هدف خود در گوگل رتبه بالایی کسب کنید و این موقعیت ها را برای طولانی مدت حفظ کنید، باید وب سایت و محتوای آن را برای EEAT بهینه کنید. اگر این جنبه از سئو را نادیده بگیرید، محتوای شما هرگز به رتبه بندی کامل و ترافیکی که شایسته آن است نخواهد رسید.

نحوه بهینه سازی برای EEAT

وقتی روی این ویژگی ها برای هر صفحه وب در سراسر سایت خود تمرکز می کنید، نمرات EEAT خود را بهبود می بخشید. این به القای حس اعتبار بیشتر در محتوای شما کمک می کند که ایمن، دقیق، اصلی، قابل اعتماد و ارزش رتبه بندی در بالای نتایج جستجو را داشته باشد.

EEAT برای سیستم های رتبه بندی Google مهم است، زیرا این سیگنال ها به الگوریتم ها کمک می کنند تا صفحاتی را که از منابع قابل اعتمادی که تجربه، تخصص و قدرت را در یک موضوع خاص نشان می دهند، رتبه بندی کنند.

با پیروی از توصیه های این صفحه، می توانید شانس خود را برای رتبه بالاتر در گوگل و سایر موتورهای جستجو افزایش دهید تا ترافیک ارگانیک بیشتری را به سایت خود جذب کنید.