نحوه ایجاد حساب Google My Business (تنظیم نمایه)


این راهنما نحوه ایجاد یک حساب Google My Business را توضیح می دهد.

اکنون به اختصار Google Business نامیده می شود، این آموزش گام به گام به شما نشان می دهد که چگونه یک حساب کسب و کار Google راه اندازی کنید تا بتوانید نمایه جدیدی برای شرکت خود ایجاد کنید که در موتور جستجو به عنوان فهرست گوگل برای مشتریان ظاهر می شود.

در زیر، از طریق تنظیمات کامل برای باز کردن یک حساب Google Business راهنمایی خواهید شد. جزئیات، مکان، آدرس وب سایت و شماره تلفن شرکت خود را اضافه کنید. و مراحل تایید را تکمیل کنید.

این راهنمای نهایی خود را برای نحوه ایجاد نمایه Google برای بازاریابی تجاری و بهبود بهینه سازی موتور جستجو (SEO) در نظر بگیرید.

نحوه ایجاد حساب Google My Business

نحوه ایجاد حساب Google My Business

1. وارد حساب Google خود شوید

اولین قدم برای نحوه ایجاد یک حساب Google برای کسب و کار من این است که به حساب Google موجود خود وارد شوید: accounts.google.com. اگر حساب Google یا آدرس Gmail فعلی ندارید، با استفاده از دامنه ایمیل تجاری خود برای یک حساب جدید ثبت نام کنید.

2. یک نمایه جدید برای کسب و کار من ایجاد کنید

گام بعدی برای راه‌اندازی حساب Google Business، ایجاد نمایه کسب‌وکار من جدید با مراجعه به این پیوند است: business.google.com/create. در زیر، از طریق فرآیند گام به گام برای ایجاد نمایه Google برای کسب و کار خود راهنمایی خواهید شد.

صفحه حساب Google Business را تنظیم کنید

3. نام کسب و کار خود را وارد کنید

پس از باز کردن حساب کسب و کار Google، می توانید شروع به تنظیم نمایه کسب و کار فردی کنید. در قسمت جستجو، نام کسب و کار خود را وارد کنید تا ببینید آیا از قبل وجود دارد یا خیر. ممکن است Google از قبل کسب و کار شما را بر اساس اطلاعاتی که در اینترنت خزیده است، نظرات سایر وب‌سایت‌ها یا مشتری قبلی که از طرف شما کسب‌وکار شما را به پلتفرم Google اضافه کرده است، در موتور جستجوی خود فهرست کرده باشد.

اگر کسب‌وکار خود را در Google فهرست کرده‌اید، می‌توانید روی دکمه مدیریت کلیک کنید تا به فهرست دسترسی پیدا کنید. اگر کسب و کار شما هنوز در لیست نیست، مرحله بعدی را دنبال کنید.

4. کسب و کار خود را به گوگل اضافه کنید

کسب‌وکارهایی که قبلاً در Google فهرست نشده‌اند، می‌توانند به راحتی با کلیک کردن روی پیوند «کسب و کار خود را به Google» و تایپ کردن نام کسب‌وکارتان اضافه کنید. در مرحله بعد، باید نوع حساب Google Business را همانطور که در زیر توضیح داده شده است انتخاب کنید.

5. نوع حساب تجاری را انتخاب کنید

سه نوع دسته بندی تجاری وجود دارد که می توانید هنگام ایجاد نمایه کسب و کار من در Google برای شرکت خود انتخاب کنید. همه موارد اعمال شده را انتخاب کنید، سپس روی دکمه “بعدی” کلیک کنید.

  • خرده فروشی آنلاین: مشتریان می توانند محصولات را از طریق وب سایت شما خریداری کنند.
  • فروشگاه محلی: مشتریان می توانند شخصاً از کسب و کار شما بازدید کنند.
  • کسب و کار خدمات: کسب و کار شما باعث بازدید از مشتریان می شود.

6. ساعات کاری را اضافه کنید

اگر کسب‌وکار شما دارای ویترین فروشگاهی است که در ساعات کاری کار می‌کند، وقتی از شما خواسته شد که این ساعت‌ها را به نمایه حساب Google Business خود اضافه کنید، «بله» را انتخاب کنید. در غیر این صورت، برای دور زدن این مرحله از فرآیند، “نه” را انتخاب کنید.

7. آدرس وب سایت را اضافه کنید

اگر کسب و کار شما دارای یک وب سایت موجود است، آدرس وب سایت را تایپ کرده و سپس روی دکمه «بعدی» کلیک کنید. اگر هنوز وب‌سایتی راه‌اندازی نکرده‌اید، می‌توانید این مرحله را نادیده بگیرید یا در طول فرآیند ایجاد حساب، گزینه ایجاد یک وب‌سایت جدید بر اساس اطلاعات کسب‌وکارتان را انتخاب کنید.

توجه: هر زمان که بخواهید می‌توانید یک وب‌سایت جدید «Google برای کسب‌وکار من» ایجاد کنید و به این آدرس بروید:

برگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنیدبرگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنید
  • ویرایش نمایه > اطلاعات کسب و کار را انتخاب کنید.
  • نزدیک بالا، برگه تماس را انتخاب کنید.
  • در بخش «وب‌سایت جدید»، Get Started را انتخاب کنید.

پس از تکمیل تنظیم نمایه کسب و کار Google، روی دکمه «پایان» کلیک کنید.

8. یک دسته تجاری را وارد کنید

برای کمک به مشتریان برای کشف کسب و کار شما بر اساس صنعت، حداقل یک دسته کسب و کار مرتبط را وارد کنید. می توانید این دسته را تغییر دهید و بعداً از حساب نمایه خود دسته های بیشتری اضافه کنید.

توجه: در این بخش از فرآیند باید دسته‌ای را انتخاب کنید که قبلاً در Google برای مشاغل فهرست شده است. از این مرحله نمی توانید دسته جدیدی برای کسب و کار خود ایجاد کنید. اگر سعی کنید این کار را انجام دهید، پیام خطای زیر را دریافت خواهید کرد: «ما دسته بندی شما را متوجه نشدیم. لطفاً از پیشنهاداتی که هنگام تایپ ظاهر می‌شوند، انتخاب کنید.» با این حال، پس از تکمیل مرحله راستی‌آزمایی زیر، می‌توانید خدمات جدیدی برای کسب و کار خود ایجاد کنید.

9. آدرس کسب و کار را وارد کنید

نمایه‌های «Google برای کسب‌وکار من» برای تأیید و تأیید به آدرس کسب‌وکار نیاز دارد. اگر محل اداری ندارید، می توانید از آدرس منزل خود برای این مرحله استفاده کنید. موقعیت مکانی کسب و کار شما همچنین به شرکت شما اجازه می دهد تا در Google Maps و در بسته نقشه محلی برای جستجوهای محلی فهرست شود.

10. یک شماره تلفن وارد کنید

ممکن است بر اساس نوع حساب Google Business که انتخاب کرده اید، از شما خواسته شود شماره تلفنی دریافت کنید. اگر چنین است، یک شماره تلفن برای کسب و کار خود وارد کنید. همچنین اگر کسب و کارتان شماره تلفن فعلی برای تماس مشتریان با شما ندارد، می‌توانید از این مرحله رد شوید.

11. یک گزینه تأیید را انتخاب کنید

اکنون می‌توانید با انتخاب گزینه تأیید ایمیل، حساب Google Business جدید خود را تأیید کنید. در غیر این صورت، «گزینه‌های دیگر» را انتخاب کرده و «بعداً» را انتخاب کنید.

Ezoic را امتحان کنید

توجه: اگر اکنون حساب خود را تأیید نکنید، همچنان می‌توانید کسب‌وکار خود را در Google ویرایش کنید، اما تا زمانی که مرحله تأیید را کامل نکنید، برای مشتریان قابل مشاهده نخواهند بود.

12. نمایه کسب و کار خود را سفارشی کنید

پس از اینکه کسب و کار خود را تأیید کردید، مراحل سفارشی کردن نمایه کسب و کار خود در Google را طی خواهید کرد. نمونه هایی از به روز رسانی پروفایل عبارتند از:

  • روشن یا خاموش کردن پیام برای برقراری ارتباط با مشتریان.
  • افزودن شرح کسب و کار
  • ارسال ساعات کاری
  • آپلود عکس و فیلم.

توجه: می‌توانید هر یک از این سفارشی‌سازی‌ها را نادیده بگیرید و بعداً وقتی آماده تنظیم آن‌ها برای نمایه «Google برای کسب‌وکار من» شدید، به آن‌ها بازگردید. توصیه می‌کنم این راهنمای مرتبط را در مورد نحوه افزودن کلمات کلیدی به «Google برای کسب‌وکار من» و این فهرست بررسی بهینه‌سازی «Google برای کسب‌وکار من» بررسی کنید. این منابع به شما نشان می‌دهند که چگونه نمایه کسب‌وکار خود را برای سئو بهینه کنید تا به آن کمک کند تا برای کلمات کلیدی مرتبط رتبه بالاتری داشته باشد تا مشتریان واجد شرایط بیشتری را جذب کند.

ایجاد نمایه کسب و کار Google: مزایا

مزایای ایجاد یک حساب Google جدید برای تجارت

ایجاد یک حساب کاربری جدید گوگل برای تجارت مزایای زیادی دارد که در زیر خواهید دید. اگر می‌خواهید درباره هر یک از این مزایا بیشتر بدانید، این صفحه دیگر را بررسی کنید که مزایای برتر نمایه کسب‌وکار من در Google را توضیح می‌دهد.

  • Google My Business رایگان است
  • GMB کسب و کار شما را به نقشه های گوگل اضافه می کند
  • نمایه کسب‌وکار Google شما را در فهرست‌های بسته محلی قرار می‌دهد
  • فهرست‌های کسب و کار من در Google مزایای دید بالاتری را ارائه می‌دهند
  • GMB مزایایی را با مشتریان ایجاد می کند
  • نمایه کسب‌وکار Google به افراد امکان می‌دهد نظر بدهند
  • رتبه‌بندی «Google برای کسب‌وکار من» تبدیل‌ها را افزایش می‌دهد
  • GMB Photos مزایای بسیاری را ارائه می دهد
  • نمایه کسب و کار گوگل یک وب سایت رسمی برای شرکت شما است
  • Google برای کسب و کار من تبلیغات رایگان است (مزای اصلی)
  • GMB می تواند ترافیک وب سایت را افزایش دهد
  • نمایه کسب و کار Google مزایای بینش مشتری را ارائه می دهد
  • «Google برای کسب‌وکار من» تعامل با برند را افزایش می‌دهد
  • GMB به افراد کمک می کند ویترین فروشگاه شما را پیدا کنند
  • نمایه کسب و کار گوگل رتبه بندی موتورهای جستجو را بهبود می بخشد

ایجاد خلاصه حساب Google My Business

امیدوارم از این راهنما در مورد نحوه ایجاد حساب Google My Business لذت برده باشید.

همانطور که متوجه شدید، فرآیند نحوه راه‌اندازی حساب Google Business شامل چندین مرحله آسان برای ایجاد یک حساب Google برای اهداف بازاریابی تجاری و SEO است. تا زمانی که نام شرکت، آدرس و ایمیل خود را مشخص کرده اید، می توانید امروز با دنبال کردن دستورالعمل های این صفحه، یک حساب Google برای کسب و کار خود باز کنید. پس از ایجاد نمایه کسب‌وکار شما، همیشه می‌توانید به عقب برگردید و سایر جزئیات شرکت خود، مانند URL وب‌سایت، شماره تلفن، عکس‌ها و غیره را به فهرست GMB خود اضافه کنید.




منبع: https://seochatter.com/how-to-create-google-my-business-account/