در زیر، فهرستی از بهترین روشهای سئوی خارج از صفحه را مشاهده میکنید که میتوانید از آنها برای بهبود رتبهبندی جستجو، تقویت شهرت آنلاین خود و جذب ترافیک بیشتر به وبسایت خود استفاده کنید.
هر چه مخاطبان شما ارتباط بهتری با برند شما داشته باشند، احتمال بیشتری دارد که محتوای شما را با دیگران به اشتراک بگذارند و از وب سایت شما بازدید کنند، که هر دوی این موارد می تواند به بهبود نمره کلی سئو سایت شما کمک کند.
5. شهرت آنلاین خود را نظارت و مدیریت کنید
البته، این بدان معنی است که تمام جنبههای دیگر سئوی داخلی و فنی شما نیز باید در جای خود باشد، و بازی رسانههای اجتماعی شما باید کاملاً عالی باشد تا در وهله اول به آن محتوا توجه شود.
بک لینک ها بخشی جدایی ناپذیر از هر استراتژی بهینه سازی موتور جستجو هستند. بنابراین، هنگام یادگیری نحوه انجام سئوی خارج از صفحه به صورت گام به گام، این یک نقطه شروع طبیعی است.
بررسیهای آنلاین میتوانند تفاوتهای مهمی برای کسبوکارها داشته باشند، زیرا نه تنها بر شهرت شما تأثیر میگذارند، بلکه بر رتبهبندی جستجوی شما نیز تأثیر میگذارند. نظرات مثبت این قدرت را دارند که دید آنلاین شما را افزایش دهند، در حالی که نظرات منفی تأثیر معکوس دارند.
تنظیم KPI از قبل به شما امکان میدهد موفقیت تلاشهایتان را اندازهگیری کنید و به شما کمک میکند بفهمید چه چیزی مؤثر بوده و چه چیزی مؤثر نیست تا بتوانید رویکرد خود را برای نتایج بهتر تنظیم کنید.
2. ایجاد بک لینک با کیفیت بالا
یکی از نادیده گرفتهشدهترین تکنیکهای سئوی خارج از صفحه شامل مدیریت نظراتی است که مشتریان در فهرستهای کسب و کار و رسانههای اجتماعی شما میگذارند.
به این ترتیب، ابتدا یک ایده هوشمندانه است که تمام وبسایتهایی را که نمایهای دارید که به مشتریان اجازه میدهد نظرات خود را در آنها بنویسند، بررسی کنید. در مرحله بعد، از تنظیمات هر یک برای تنظیم هشدارها استفاده کنید تا همیشه هنگام ورود یک بررسی جدید به شما اطلاع داده شود. به این ترتیب، می توانید مطمئن باشید که همیشه آماده پاسخگویی فوری به آن نظرات هستید.
ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.
وقتی پاسخ میدهید، به یاد داشته باشید که مؤدب، حرفهای و همدل باشید، حتی زمانی که بازبینیکننده همان ادب را به شما نشان نداده است. انجام این کار نشان می دهد که شما واقعاً برای مشتریان و بازخورد آنها ارزش قائل هستید، در حالی که مودبانه به شکایات و نظرات منفی پاسخ می دهید، و نشان می دهد که تلاش زیادی برای ارائه راه حل برای مشکلات کرده اید، نشان می دهد که شما یک تجارت متعهد به ارائه خدمات عالی به مشتریان هستید.
6. موفقیت فعالیت های سئو خارج از صفحه خود را اندازه گیری کنید
اگر قصد دارید مشتریان بیشتری را از طریق کسب و کار خود جذب کنید، بهینه سازی سئو محلی اولویت اصلی شما برای سئوی خارج از سایت خواهد بود.
این سه استراتژی زیر را امتحان کنید:
قبل از اینکه شروع به انجام سئوی خارج از صفحه کنید، باید دقیقاً تعیین کنید که میخواهید به چه چیزی برسید، زیرا این به شما کمک میکند تا برنامهریزی کنید که روی کدام فعالیتهای سئو خارج از صفحه تمرکز کنید.
شاید مهمتر از آن، رسانههای اجتماعی میتوانند برای تعامل با افرادی که میخواهید به کسب و کارتان جذب شوند، بسیار ارزشمند باشند، فرآیندی که به بهبود درک مردم از شما کمک میکند.
برخی از پلتفرمهای رسانههای اجتماعی، مانند توییتر، میتوانند به سرعت آگاهی را در مورد یک مقاله لینکشده در سراسر شبکه گسترش دهند، و به عنوان یک منبع ارزشمند برای خوانندگان، به سبد بکلینک شما خوشآمدگویی میکنند، زیرا دیگران آن را بازتوییت میکنند و انتخاب میکنند که از طریق وبسایتهای خود به آن لینک دهند. .
بازاریابی رسانه های اجتماعی به خودی خود یک رشته بازاریابی مهم است، اما به بهینه سازی موتورهای جستجوی خارج از صفحه نیز می رسد. با ایجاد فالوور در رسانه های اجتماعی، می توانید ترافیک وب خود را با به اشتراک گذاری محتوای مورد علاقه دنبال کنندگان خود افزایش دهید.
استفاده از ابزارهای برتر SEO مانند Google Analytics و Search Console بینش ارزشمندی را در مورد ترافیک وب سایت و منابع ترافیک شما، از جمله کلمات کلیدی که افراد برای یافتن شما استفاده می کنند، ارائه می دهد. این باعث می شود که برای اندازه گیری مواردی مانند اثربخشی یک پست مهمان و تأثیر فعالیت های SEO محلی شما مفید باشد.
اگر گام اول این راهنما را دنبال کنید و اهداف و KPI های خود را تعیین کنید، برای اندازه گیری موفقیت تلاش های سئوی خارج از صفحه شما مفید خواهند بود.
امیدوارم از این راهنما که نحوه انجام سئو خارج از صفحه را توضیح می دهد لذت برده باشید.
در این میان ابزارهایی مانندSemrush، Moz و Ahrefs حتی داده های بیشتری را در مورد کیفیت بک لینک های شما و سایر معیارهای سئوی خارج از صفحه ارائه می دهند.
وقت گذاشتن برای شرکت در بحث ها و پاسخ به سوالات می تواند به ایجاد شهرت به عنوان یک متخصص در زمینه شما کمک کند. در همین حال، درگیر شدن در نظرات پستهای خود و پاسخ دادن به پرسشهای مشتریان، همگی به تقویت رابطه شما با مخاطبانتان کمک میکنند.
ارسال مهمان
لینک های زیر بیشتر در مورد سئوی خارج از صفحه و نحوه استفاده موثر از آن برای وب سایت خود توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.
خلاصه بهترین روش های سئو خارج از صفحه
حداقل باید یک نمایه Google Business ایجاد کنید و آن را با جزئیات تماس، آدرس وب، عکسها و نظرات مشتریان خود بهینه کنید. این شانس شما را برای به دست آوردن جایگاهی در «بستههای محلی» افزایش میدهد، که مجموعهای از نتایج شامل کسبوکارهای محلی است که در بالای صفحههای نتایج برای درخواستهای خاص ظاهر میشوند.
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید
نحوه انجام سئو خارج از صفحه
1. اهداف و شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) خود را تعیین کنید
این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نحوه انجام سئو خارج از صفحه را توضیح می دهد.
ارائه بهترین نکات سئو …
ارسال مهمان یک استراتژی سئوی خارج از سایت است که در آن مقالاتی را می نویسید که در وب سایت های دیگر با بک لینک به دامنه شما منتشر می شوند. این یک روش معمول برای سئوی خارج از صفحه برای ایجاد بک لینک های مرتبط است که به مخاطبان هدف شما هدایت می شوند.
از لیست من از 175 سایت برتر پست مهمان رایگان استفاده کنید تا پلتفرم هایی را بیابید که در ازای محتوای باکیفیت مرتبط با بازدیدکنندگان، یک بک لینک dofollow به وب سایت شما ارائه دهند. این مزیت افزوده ایجاد آگاهی از برند با قرار دادن شما در معرض مخاطبان جدید است که می تواند نفوذ شما را به صورت آنلاین گسترش دهد.
3. سئوی محلی خود را بهینه کنید
اولین مورد از این استراتژی های پیشگیرانه ایجاد لینک، استفاده از ابزار جستجوگر پیوند شکسته برای شناسایی وب سایت های شخص ثالث با پیوندهای شکسته است که به محتوایی در موضوعی مشابه با شما اشاره می کنند.
برای مثال، فرض کنید هدف شما افزایش دید و آگاهی برند در میان جمعیتی است که در تلاش برای تعامل با آن هستید. در آن صورت، شما به فرصتهای پست مهمان و ایجاد لینک در سایتهایی که آن مخاطبان بیشتر فعال هستند نگاه میکنید.
همانطور که ممکن است قبلاً استنباط کرده باشید، با بک لینک های با کیفیت بیشتر، می توانید رتبه های بالاتر و ترافیک وب بیشتری را که احتمالاً دریافت خواهید کرد ایجاد کنید.
محتوای بک لینک ایجاد کنید
بنابراین چگونه می توانید این بک لینک های مورد علاقه را برای سئوی خارج از صفحه دریافت کنید؟
نه اینکه گوگل تنها پلتفرمی است که باید هدف قرار دهید. همچنین میتوانید در Bing Places و Apple Maps نمایههایی ایجاد کنید تا کسبوکار خود را در مقابل میلیونها نفری که از آن خدمات برای یافتن مشاغل محلی استفاده میکنند، نشان دهید.
فراتر از آن، ایجاد حضور در فهرستهای بالای فهرست کسبوکار DA و سایتهای ایجاد نمایه نیز تضمین میکند که مشتری بالقوه بدون توجه به کجا که نگاه میکند، کسبوکار شما را پیدا میکند.
4. از رسانه های اجتماعی بهترین استفاده را ببرید
حتی در این صورت، در حالی که ایجاد بهترین محتوای ممکن همیشه باید هدف شما باشد، چه در حال ساخت بک لینک هستید یا نه، این رویکرد همه چیز را از کنترل شما خارج می کند. خوشبختانه، اقدامات پیشگیرانه دیگری وجود دارد که می توانید انجام دهید همانطور که در دو نکته بعدی خواهید دید.
اگر کسب و کار شما متکی به جذب مشتری از یک مکان جغرافیایی خاص است، بهینه سازی سئو محلی باید در لیست اولویت های شما قرار گیرد.
یک بک لینک با کیفیت بالا از یک سایت قابل اعتماد و DA بالا به عنوان رای اعتماد به محتوای شما عمل می کند، به گوگل و سایر موتورهای جستجوی اصلی که مقاله شما را نشان می دهد، منبع معتبر و قابل اعتمادی است که باید در نتایج جستجو رتبه بالایی داشته باشد.
همانطور که متوجه شدید، بهترین شیوه های سئو خارج از صفحه بسیاری وجود دارد که می توانید در استراتژی بهینه سازی موتور جستجوی خود بگنجانید، از جمله ایجاد بک لینک، بهینه سازی برای سئوی محلی و مدیریت شهرت آنلاین خود. سرمایه گذاری در این فعالیت های سئوی خارج از صفحه آزمایش شده و قابل اعتماد می تواند به شما کمک کند رتبه بندی جستجوی خود را بهبود ببخشید، ترافیک بیشتری را افزایش دهید و به شما کمک کند آگاهی از برند خود را به ارتفاعات جدیدی ببرید.
بهترین راه برای ایجاد بک لینک با کیفیت بالا این است که ابتدا صفحات و منابعی با کیفیت بالا ایجاد کنید که صاحبان سایت میخواهند به آنها لینک دهند بدون اینکه از شما درخواست کنید.
محتوایی بسازید که آنقدر خوب، با ارزش و مفید باشد که روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان سایت های DA بالا در جایگاه شما برای به اشتراک گذاشتن آن با مخاطبان خود از خود بیزار شوند.
با تجزیه و تحلیل این داده ها در کنار اهداف مشخص شده، متوجه خواهید شد که آیا به آنچه می خواستید دست یافته اید و کدام استراتژی های خارج از صفحه بیشترین نقش را در دستیابی به آن داشته اند. در نتیجه، میتوانید با اطمینان، همان استراتژیها را دفعه بعد و در عین حال تصمیمگیریهای آگاهانه و مبتنی بر دادهها در مورد اینکه کدام رویکردها را باید تغییر دهید یا حتی به طور کلی حذف کنید، دوباره به کار بگیرید.
درباره بهینه سازی خارج از صفحه بیشتر بیاموزید
سپس می توانید با صاحبان این سایت ها تماس بگیرید و جایگزینی برای آن پیشنهاد دهید. این یک موقعیت برد-برد برای هر دو طرف ایجاد می کند. شما بک لینک خود را دریافت می کنید در حالی که مالک سایت از تاثیرگذاری لینک های شکسته بر عملکرد سئو و تجربیات کاربر جلوگیری می کند.
لینکهای برگشتی دقیقاً همان چیزی هستند که به نظر میرسند: پیوندهایی که به محتوای شما از وبسایتهای شخص ثالث، ترجیحاً آنهایی که دارای اعتبار دامنه (DA) بالا هستند، اشاره میکنند.
همچنین بخشی با منابع اضافی وجود دارد که در مورد اصول بهینهسازی خارج از صفحه بیشتر توضیح میدهد تا به شما کمک کند مؤثرترین استراتژیها و تکنیکهای سئوی خارج از صفحه را برای کسبوکار خود به کار بگیرید.