
بروزرسانی: 24 خرداد 1404
نحوه انجام سئوی خارج از صفحه گام به گام (6 تکنیک)
ارائه بهترین نکات سئو ...
ارائه بهترین نکات سئو ...
یکی از نادیده گرفته شده ترین تکنیک های سئوی خارج از صفحه شامل مدیریت نظراتی است که مشتریان در فهرست های کسب و کار و رسانه های اجتماعی شما می گذارند.
سپس می توانید با صاحبان این سایت ها تماس بگیرید و جایگزینی برای آن پیشنهاد دهید. این یک موقعیت برد-برد برای هر دو طرف ایجاد می کند. شما بک لینک خود را دریافت می کنید در حالی که مالک سایت از تاثیرگذاری لینک های شکسته بر عملکرد سئو و تجربیات کاربر جلوگیری می کند.
این سه استراتژی زیر را امتحان کنید:
نه اینکه گوگل تنها پلتفرمی است که باید هدف قرار دهید. همچنین می توانید در Bing Places و Apple Maps نمایه هایی ایجاد کنید تا کسب وکار خود را در مقابل میلیون ها نفری که از آن خدمات برای یافتن مشاغل محلی استفاده می کنند، نشان دهید.
وقتی پاسخ می دهید، به یاد داشته باشید که مؤدب، حرفه ای و همدل باشید، حتی زمانی که بازبینی کننده همان ادب را به شما نشان نداده است. انجام این کار نشان می دهد که شما واقعاً برای مشتریان و بازخورد آنها ارزش قائل هستید، در حالی که مودبانه به شکایات و نظرات منفی پاسخ می دهید، و نشان می دهد که تلاش زیادی برای ارائه راه حل برای مشکلات کرده اید، نشان می دهد که شما یک تجارت متعهد به ارائه خدمات عالی به مشتریان هستید.
همانطور که متوجه شدید، بهترین شیوه های سئو خارج از صفحه بسیاری وجود دارد که می توانید در استراتژی بهینه سازی موتور جستجوی خود بگنجانید، از جمله ایجاد بک لینک، بهینه سازی برای سئوی محلی و مدیریت شهرت آنلاین خود. سرمایه گذاری در این فعالیت های سئوی خارج از صفحه آزمایش شده و قابل اعتماد می تواند به شما کمک کند رتبه بندی جستجوی خود را بهبود ببخشید، ترافیک بیشتری را افزایش دهید و به شما کمک کند آگاهی از برند خود را به ارتفاعات جدیدی ببرید.
یک بک لینک با کیفیت بالا از یک سایت قابل اعتماد و DA بالا به عنوان رای اعتماد به محتوای شما عمل می کند، به گوگل و سایر موتورهای جستجوی اصلی که مقاله شما را نشان می دهد، منبع معتبر و قابل اعتمادی است که باید در نتایج جستجو رتبه بالایی داشته باشد.
حتی در این صورت، در حالی که ایجاد بهترین محتوای ممکن همیشه باید هدف شما باشد، چه در حال ساخت بک لینک هستید یا نه، این رویکرد همه چیز را از کنترل شما خارج می کند. خوشبختانه، اقدامات پیشگیرانه دیگری وجود دارد که می توانید انجام دهید همانطور که در دو نکته بعدی خواهید دید.
به این ترتیب، ابتدا یک ایده هوشمندانه است که تمام وب سایت هایی را که نمایه ای دارید که به مشتریان اجازه می دهد نظرات خود را در آنها بنویسند، بررسی کنید. در مرحله بعد، از تنظیمات هر یک برای تنظیم هشدارها استفاده کنید تا همیشه هنگام ورود یک بررسی جدید به شما اطلاع داده شود. به این ترتیب، می توانید مطمئن باشید که همیشه آماده پاسخگویی فوری به آن نظرات هستید.
بنابراین چگونه می توانید این بک لینک های مورد علاقه را برای سئوی خارج از صفحه دریافت کنید؟
فراتر از آن، ایجاد حضور در فهرست های بالای فهرست کسب وکار DA و سایت های ایجاد نمایه نیز تضمین می کند که مشتری بالقوه بدون توجه به کجا که نگاه می کند، کسب وکار شما را پیدا می کند.
حداقل باید یک نمایه Google Business ایجاد کنید و آن را با جزئیات تماس، آدرس وب، عکس ها و نظرات مشتریان خود بهینه کنید. این شانس شما را برای به دست آوردن جایگاهی در «بسته های محلی» افزایش می دهد، که مجموعه ای از نتایج شامل کسب وکارهای محلی است که در بالای صفحه های نتایج برای درخواست های خاص ظاهر می شوند.
بک لینک ها بخشی جدایی ناپذیر از هر استراتژی بهینه سازی موتور جستجو هستند. بنابراین، هنگام یادگیری نحوه انجام سئوی خارج از صفحه به صورت گام به گام، این یک نقطه شروع طبیعی است.
بازاریابی رسانه های اجتماعی به خودی خود یک رشته بازاریابی مهم است، اما به بهینه سازی موتورهای جستجوی خارج از صفحه نیز می رسد. با ایجاد فالوور در رسانه های اجتماعی، می توانید ترافیک وب خود را با به اشتراک گذاری محتوای مورد علاقه دنبال کنندگان خود افزایش دهید.
ارسال مهمان