نحوه انتشار در رسانه (انتشار و انتشارات خود)

همانطور که متوجه شدید، دو راه برای انتشار در Medium وجود دارد: خودنشر و انتشار در نشریات. فقط روشی را انتخاب کنید که برای شما و اهداف شما به عنوان یک نویسنده متوسط ​​بهترین کار را دارد. ممکن است یکی یا دیگری یا هر دو باشد.

نحوه انتشار در رسانه

مقاله خود را در رسانه منتشر کنید

انتشار خود به شما کنترل و انعطاف بیشتری نسبت به انتشار در یک نشریه می دهد (که در ادامه توضیح داده می شود)، اما همچنین به این معنی است که شما باید برای تبلیغ و توزیع محتوای خود کار بیشتری انجام دهید.

برای انتشار مقاله خود در Medium:

  • روی دکمه “نوشتن” در منوی بالا کلیک کنید.
  • عنوان و داستان Medium خود را بنویسید.
  • روی دکمه «انتشار» در گوشه سمت راست بالای ویرایشگر Medium کلیک کنید.
  • حداکثر 5 برچسب (یعنی دسته بندی) به داستان خود اضافه کنید. برچسب ها کلمات کلیدی هستند که محتوای شما را توصیف می کنند و به خوانندگان کمک می کنند تا آن را پیدا کنند.
  • برای انتشار نوشته خود در پلتفرم Medium، روی دکمه «اکنون منتشر کنید» کلیک کنید.

برای پیوستن به برنامه شریک متوسط، باید این شرایط واجد شرایط بودن را داشته باشید:

  • حداقل 100 دنبال کننده در Medium داشته باشید.
  • در گذشته حداقل یک داستان در Medium منتشر کرده باشید (توجه: داستان ها باید از قوانین Medium پیروی کنند، نمی توانند پاسخ باشند، و نباید شامل موضوعات زیر باشند: متا پست های مربوط به برنامه شریک، فعالیت دنبال کردن برای دنبال کردن، یا غیر ارگانیک رشد فالوور).
  • در کشوری زندگی کنید که Stripe، پردازشگر پرداخت Medium، در آن فعالیت می کند.
  • 18 سال به بالا باشد.
  • برای حفظ وضعیت شریک، حداقل هر شش ماه یک بار یک داستان جدید منتشر کنید.