در نهایت، از تست نتایج غنی گوگل استفاده کنید تا مطمئن شوید که داده های ساختاری شما به درستی پیاده سازی شده است و می تواند توسط گوگل برای نمایش نتایج جستجوی شما استفاده شود.
روش 2: از مولدهای داده ساختاریافته جایگزین استفاده کنید
در این صورت، همیشه میتوانید نشانهگذاری خود را به صورت دستی به این صورت کدگذاری کنید:
مرحله 1: از فرمت JSON-LD استفاده کنید
موتورهای جستجو مانند گوگل به داده های ساختاریافته متکی هستند تا به آنها کمک کند تا زمینه محتوای شما و ارتباط آن با عبارات جستجوی خاص را درک کنند. بنابراین آنها ابزار نشانه گذاری داده های ساخت یافته خود را ارائه می دهند تا به شما در ایجاد داده های ساختاریافته برای وب سایت خود کمک کنند.
این راهنمای بهینهسازی موتور جستجو (SEO) توضیح میدهد که چگونه میتوان نشانهگذاری دادههای ساختاریافته را برای سئو به وبسایت خود اضافه کرد.
ارائه بهترین نکات سئو …
اگر Google Structured Data Helper کاملاً نیازهای شما را برآورده نمیکند، ابزارهای دیگری وجود دارد که میتوانید برای ایجاد نشانهگذاری دادههای ساختاریافته استفاده کنید که سپس میتوان آن را کپی و در صفحه خود جایگذاری کرد.
از آنجا، مشخص کنید که میخواهید موتورهای جستجو درباره محتوای شما چه جزئیاتی را بدانند و برچسبهای دادههای ساختاریافته مرتبط را بیابید.
همچنین بخشی با منابع اضافی وجود دارد که اصول داده های ساختاریافته را توضیح می دهد تا به شما کمک کند دید جستجو و ترافیک وب سایت خود را بهبود بخشید و مؤثرترین استراتژی بهینه سازی موتور جستجو را برای موفقیت طولانی مدت ایجاد کنید.
وقتی از اینکه تمام اطلاعات مرتبط در مورد مقاله خود را گنجانده اید خوشحال هستید، می توانید با کلیک بر روی آن را به داده های ساختاری آماده برای وب سایت خود تبدیل کنید HTML ایجاد کنید دکمه.
سپس می توانید مقادیر داده های ساختاریافته خود را به صورت دستی در فرم ارائه شده وارد کنید (فرآیندی که ممکن است برای برخی از شما آسان تر از روش Google برای برجسته کردن موارد صفحه باشد) و نشانه گذاری شما بر این اساس به روز می شود.
مرحله 4: کد خود را کپی و جایگذاری کنید
یک تصویر برجسته را به نشانه گذاری داده های ساخت یافته وب سایت خود اضافه کنید.
مرحله 5: داده های ساخت یافته را تولید کنید
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید
چگونه داده های ساختاریافته را به وب سایت اضافه کنیم
روش 1: از Google Structured Data Markup Helper استفاده کنید
علامت گذاری داده ها را از ابزار Google کپی کنید، آن را در صفحه خود بین تگ های
همانطور که در بالا نشان داده شده است، قرار دهید و تغییرات خود را ذخیره کنید.
مرحله 8: داده های ساخت یافته خود را آزمایش و اعتبار سنجی کنید
ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.
وقتی کارتان تمام شد، روی Generate HTML کلیک کنید. تمام داده های ساختار یافته ای را که به عنوان JSON-LD Markup نیاز دارید تولید می کند. این را کپی کنید، سپس آن را در تگ
سایت خود به صفحه وب خود اضافه کنید.
یکی از مزایای استفاده از این ابزار برای کسب و کار شما این است که به شما امکان می دهد تا بر اساس انواع خاص کسب و کار خود، مانند فروشگاه های مواد غذایی یا فروشگاه های سخت افزار، برچسب هایی را که در نشانه گذاری خود قرار دهید، انتخاب کنید.
فهرستی از همه برچسبها برای سازمان، کسبوکار محلی، افراد و دادههای ساختاری مرتبط با محصول را در راهنمای نمونههای دادههای ساختاریافته ما پیدا خواهید کرد. از طرف دیگر، میتوانید فهرست کاملی از برچسبهای احتمالی را پیدا کنید Schema.org.
مرحله 3: داده های ساخت یافته خود را ایجاد کنید
اکنون صفحهای با پیشنمایش زنده از وبسایت خود در سمت چپ و برچسبهای داده ساختاریافته خود در سمت راست مشاهده خواهید کرد.
با فرض اینکه هیچ خطایی برای تصحیح وجود ندارد، میتوانید ادامه دهید و نشانهگذاری دادههای ساختاریافته را با قرار دادن آن بین تگهای
در وبسایت خود اضافه کنید.
درباره داده های ساخت یافته بیشتر بیاموزید
چندین فرمت برای نحوه قرار دادن داده های ساخت یافته در یک وب سایت وجود دارد. با این حال، JSON-LD تنها چیزی است که صاحبان وب سایت باید به آن توجه داشته باشند، زیرا اجرای آن ساده ترین است، خطر شکستن کد وب سایت شما را به همان شکلی که فرمت هایی مانند میکروداده دارند، ندارد، و مهمتر از همه، همه موتورهای جستجوی اصلی آن را تشخیص می دهند. .
مرحله 2: نوع داده و برچسب های مربوطه خود را انتخاب کنید
در اینجا چند مثال دیگر وجود دارد تا به شما نشان دهد چگونه عناصر مختلف صفحه خود را برجسته کنید و آنها را به تگ های نشانه گذاری مربوطه اضافه کنید.
اکنون می توانید با باز کردن صفحه مربوطه و دسترسی به کد منبع، داده های ساخت یافته را به وب سایت خود اضافه کنید.
در مرحله بعد، محتوایی را که میخواهید با دادههای ساختاریافته بهینه کنید، باز کنید، URL را کپی کرده و در کادر ارائه شده جایگذاری کنید.
برای این کار آدرس محتوای خود را وارد کرده و کلیک کنید تست URL
در نهایت، زمان آن رسیده است که بررسی کنید آیا همه کارها را با استفاده از ابزار Google دیگر به درستی انجام داده اید یا خیر تست نتایج غنی.
در مرحله بعد، تصمیم بگیرید که کدام نوع داده ساختاریافته را به وب سایت خود اضافه کنید. انواع متداول عبارتند از:
سازمان
تجارت محلی
شخص
سایت اینترنتی
تولید – محصول
رویداد
مقاله
وبلاگ
چگونه
سوالات متداول
مرور.
امیدواریم از این راهنما که نحوه افزودن داده های ساختاریافته به وب سایت برای SEO را توضیح می دهد، لذت برده باشید.
اگر به دنبال بهینه سازی محتوای موجود در وب سایت خود هستید، استفاده از این ابزار به دو دلیل بهترین روش است:
این ساده ترین و کارآمدترین راه برای تولید نشانه گذاری داده های ساختاریافته است.
این یک ابزار رسمی گوگل است، به این معنی که نه تنها می توانید به آن برای تولید کد با کیفیت و معتبر اعتماد کنید، بلکه به طور خاص برای کمک به بهبود دید سایت خود در همان موتور جستجویی طراحی شده است که اکثر مخاطبان شما احتمالاً از آن برای یافتن محتوای شما استفاده می کنند.
در نهایت کلیک کنید کپی 🀄 برای گرفتن نشانه گذاری ایجاد شده و چسباندن آن بین تگ های
وب سایت خود.
روش 3: نشانه گذاری داده های ساختاریافته خود را به صورت دستی کدنویسی کنید
برای شروع اضافه کردن مقادیر به آن تگ ها، تنها کاری که باید انجام دهید این است که قسمت مناسب صفحه را برجسته کنید. یک منوی کشویی برای تخصیص عنصر منفرد به یک تگ داده ساختاریافته می دهد.
اکنون زمان آن است که آن برچسب ها را به داده های ساختاریافته معتبر قالب بندی کنید. با اطمینان از قرار گرفتن کل چیز بین تگهای شروع کنید، و نوع اسکریپت روی آن تنظیم شده است. application/ld+json. سپس، هر تگ را که می خواهید اضافه کنید فهرست کنید و مقادیر مربوطه را اضافه کنید.
مرحله 4: داده های ساختاریافته خود را اعتبارسنجی و اضافه کنید
کد موجود در صفحه شما را اسکن میکند تا بررسی کند که آیا نشانهگذاری دادههای شما معتبر و صحیح است و آیا به نتیجه مطلوبی رسیده است که محتوای شما را واجد شرایط نشان دادن در قطعههای غنی در نتایج جستجو میکند یا خیر.
اگر چیزی طبق برنامه پیش نرود، همین صفحه نتایج جزئیات هر گونه خطایی را که باید ابتدا به آن رسیدگی کنید، ارائه می دهد.
پیوندهای زیر بیشتر در مورد داده های ساختاریافته و چگونگی ارتباط آن با بهینه سازی موتور جستجو توضیح می دهد. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.
برای خلاصه سئو، داده های ساختاریافته را به وب سایت اضافه کنید
گاهی اوقات، مولدهای نشانه گذاری خودکار، انعطاف پذیری و سفارشی سازی مورد نیاز برای تطبیق داده های ساختاریافته خود را با اهداف سئوی وب سایت به شما نمی دهند.
شما می توانید انواع مختلفی از داده های ساختاریافته را با این ابزار ایجاد کنید. برای این آموزش، ما یک نشانه گذاری برای یک مقاله ایجاد می کنیم.
مرحله 3: URL محتوای خود را وارد کنید
تاریخ انتشار مقاله خود را اضافه کنید.
در زیر، راهنمای گام به گام و مناسب برای مبتدیان را خواهید دید که به شما نشان می دهد چگونه داده های ساختاریافته را با استفاده از سه روش مختلف در یک وب سایت قرار دهید تا بتوانید بهترین رویکرد را برای محتوای خود تعیین کنید.
به عنوان مثال، در تصویر بالا، میتوانید ببینید که چگونه با انتخاب byline میتوانیم نام نویسنده را به تگ نام در نشانهگذاری اضافه کنیم.
همانطور که متوجه شدید، سه راه برای قرار دادن دادههای ساختاریافته در یک وبسایت وجود دارد: 1. استفاده از راهنمای نشانهگذاری دادههای ساختاریافته Google، 2. استفاده از تولیدکنندگان دادههای ساختاریافته جایگزین، و 3. کدگذاری دستی نشانهگذاری دادههای ساختاریافتهتان. فقط از روشی استفاده کنید که بهترین کار را برای شما و وب سایت شما دارد.
در اینجا نحوه کار آن آمده است:
مرحله 1: به راهنمای نشانه گذاری داده های ساخت یافته دسترسی پیدا کنید
ابزار Google به شما نشانگذاری دادههای ساختاریافته کاملاً کامل را ارائه میکند که آماده اضافه شدن به صفحه شماست.
مرحله 7: داده های ساخت یافته را در صفحه وب خود قرار دهید