در مرحله بعد، محتوایی را که می خواهید با داده های ساختاریافته بهینه کنید، باز کنید، URL را کپی کرده و در کادر ارائه شده جای گذاری کنید.
پیوندهای زیر بیشتر در مورد داده های ساختاریافته و چگونگی ارتباط آن با بهینه سازی موتور جستجو توضیح می دهد. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.
برای خلاصه سئو، داده های ساختاریافته را به وب سایت اضافه کنید
کد موجود در صفحه شما را اسکن می کند تا بررسی کند که آیا نشانه گذاری داده های شما معتبر و صحیح است و آیا به نتیجه مطلوبی رسیده است که محتوای شما را واجد شرایط نشان دادن در قطعه های غنی در نتایج جستجو می کند یا خیر.
اکنون صفحه ای با پیش نمایش زنده از وب سایت خود در سمت چپ و برچسب های داده ساختاریافته خود در سمت راست مشاهده خواهید کرد.
امیدواریم از این راهنما که نحوه افزودن داده های ساختاریافته به وب سایت برای SEO را توضیح می دهد، لذت برده باشید.
سپس می توانید مقادیر داده های ساختاریافته خود را به صورت دستی در فرم ارائه شده وارد کنید (فرآیندی که ممکن است برای برخی از شما آسان تر از روش Google برای برجسته کردن موارد صفحه باشد) و نشانه گذاری شما بر این اساس به روز می شود.
مرحله 4: کد خود را کپی و جایگذاری کنید
فهرستی از همه برچسب ها برای سازمان، کسب وکار محلی، افراد و داده های ساختاری مرتبط با محصول را در راهنمای نمونه های داده های ساختاریافته ما پیدا خواهید کرد. از طرف دیگر، می توانید فهرست کاملی از برچسب های احتمالی را پیدا کنید Schema.org.
مرحله 3: داده های ساخت یافته خود را ایجاد کنید
در اینجا چند مثال دیگر وجود دارد تا به شما نشان دهد چگونه عناصر مختلف صفحه خود را برجسته کنید و آنها را به تگ های نشانه گذاری مربوطه اضافه کنید.
ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.
یکی از مزایای استفاده از این ابزار برای کسب و کار شما این است که به شما امکان می دهد تا بر اساس انواع خاص کسب و کار خود، مانند فروشگاه های مواد غذایی یا فروشگاه های سخت افزار، برچسب هایی را که در نشانه گذاری خود قرار دهید، انتخاب کنید.
علامت گذاری داده ها را از ابزار Google کپی کنید، آن را در صفحه خود بین تگ های
همانطور که در بالا نشان داده شده است، قرار دهید و تغییرات خود را ذخیره کنید.
مرحله 8: داده های ساخت یافته خود را آزمایش و اعتبار سنجی کنید
اگر Google Structured Data Helper کاملاً نیازهای شما را برآورده نمی کند، ابزارهای دیگری وجود دارد که می توانید برای ایجاد نشانه گذاری داده های ساختاریافته استفاده کنید که سپس می توان آن را کپی و در صفحه خود جایگذاری کرد.
یکی را انتخاب کنید که بیشتر با شرکت شما مطابقت دارد و به مرحله بعدی بروید.
مرحله 3: مقادیر داده های ساخت یافته خود را وارد کنید
برای شروع تولید کد، روی ضربه بزنید شروع به برچسب زدن کنید.
مرحله 4: به تگ های داده های ساختاریافته خود ارزش اضافه کنید
اگر به دنبال بهینه سازی محتوای موجود در وب سایت خود هستید، استفاده از این ابزار به دو دلیل بهترین روش است:
این ساده ترین و کارآمدترین راه برای تولید نشانه گذاری داده های ساختاریافته است.
این یک ابزار رسمی گوگل است، به این معنی که نه تنها می توانید به آن برای تولید کد با کیفیت و معتبر اعتماد کنید، بلکه به طور خاص برای کمک به بهبود دید سایت خود در همان موتور جستجویی طراحی شده است که اکثر مخاطبان شما احتمالاً از آن برای یافتن محتوای شما استفاده می کنند.
اکنون می توانید با باز کردن صفحه مربوطه و دسترسی به کد منبع، داده های ساخت یافته را به وب سایت خود اضافه کنید.
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید
چگونه داده های ساختاریافته را به وب سایت اضافه کنیم
روش 1: از Google Structured Data Markup Helper استفاده کنید
در نهایت کلیک کنید کپی 🀄 برای گرفتن نشانه گذاری ایجاد شده و چسباندن آن بین تگ های
وب سایت خود.
روش 3: نشانه گذاری داده های ساختاریافته خود را به صورت دستی کدنویسی کنید
از آنجا، مشخص کنید که می خواهید موتورهای جستجو درباره محتوای شما چه جزئیاتی را بدانند و برچسب های داده های ساختاریافته مرتبط را بیابید.
اگر چیزی طبق برنامه پیش نرود، همین صفحه نتایج جزئیات هر گونه خطایی را که باید ابتدا به آن رسیدگی کنید، ارائه می دهد.
شما می توانید انواع مختلفی از داده های ساختاریافته را با این ابزار ایجاد کنید. برای این آموزش، ما یک نشانه گذاری برای یک مقاله ایجاد می کنیم.
مرحله 3: URL محتوای خود را وارد کنید
در زیر، راهنمای گام به گام و مناسب برای مبتدیان را خواهید دید که به شما نشان می دهد چگونه داده های ساختاریافته را با استفاده از سه روش مختلف در یک وب سایت قرار دهید تا بتوانید بهترین رویکرد را برای محتوای خود تعیین کنید.
برای شروع اضافه کردن مقادیر به آن تگ ها، تنها کاری که باید انجام دهید این است که قسمت مناسب صفحه را برجسته کنید. یک منوی کشویی برای تخصیص عنصر منفرد به یک تگ داده ساختاریافته می دهد.
همچنین بخشی با منابع اضافی وجود دارد که اصول داده های ساختاریافته را توضیح می دهد تا به شما کمک کند دید جستجو و ترافیک وب سایت خود را بهبود بخشید و مؤثرترین استراتژی بهینه سازی موتور جستجو را برای موفقیت طولانی مدت ایجاد کنید.
ابزار Google به شما نشان گذاری داده های ساختاریافته کاملاً کامل را ارائه می کند که آماده اضافه شدن به صفحه شماست.
مرحله 7: داده های ساخت یافته را در صفحه وب خود قرار دهید
وقتی از اینکه تمام اطلاعات مرتبط در مورد مقاله خود را گنجانده اید خوشحال هستید، می توانید با کلیک بر روی آن را به داده های ساختاری آماده برای وب سایت خود تبدیل کنید HTML ایجاد کنید دکمه.
مرحله 6: کد خود را کپی کنید
یک تصویر برجسته را به نشانه گذاری داده های ساخت یافته وب سایت خود اضافه کنید.
مرحله 5: داده های ساخت یافته را تولید کنید
گاهی اوقات، مولدهای نشانه گذاری خودکار، انعطاف پذیری و سفارشی سازی مورد نیاز برای تطبیق داده های ساختاریافته خود را با اهداف سئوی وب سایت به شما نمی دهند.
ابتدا یک نوع داده ساختاریافته را انتخاب کنید. برای این مثال، Local Business را انتخاب می کنیم.
مرحله 2: نوع خاص تر را انتخاب کنید
در اینجا نحوه کار آن آمده است:
مرحله 1: به راهنمای نشانه گذاری داده های ساخت یافته دسترسی پیدا کنید
اکنون زمان آن است که آن برچسب ها را به داده های ساختاریافته معتبر قالب بندی کنید. با اطمینان از قرار گرفتن کل چیز بین تگ های شروع کنید، و نوع اسکریپت روی آن تنظیم شده است. application/ld+json. سپس، هر تگ را که می خواهید اضافه کنید فهرست کنید و مقادیر مربوطه را اضافه کنید.
مرحله 4: داده های ساختاریافته خود را اعتبارسنجی و اضافه کنید
در نهایت، زمان آن رسیده است که بررسی کنید آیا همه کارها را با استفاده از ابزار Google دیگر به درستی انجام داده اید یا خیر تست نتایج غنی.
تاریخ انتشار مقاله خود را اضافه کنید.
اگر همه چیز همانطور که باید کار کند، یک علامت سبز رنگ و تعداد مواردی را در صفحه خود خواهید دید که برای نتایج غنی واجد شرایط هستند.
در نهایت، از تست نتایج غنی گوگل استفاده کنید تا مطمئن شوید که داده های ساختاری شما به درستی پیاده سازی شده است و می تواند توسط گوگل برای نمایش نتایج جستجوی شما استفاده شود.
روش 2: از مولدهای داده ساختاریافته جایگزین استفاده کنید
همانطور که متوجه شدید، سه راه برای قرار دادن داده های ساختاریافته در یک وب سایت وجود دارد: 1. استفاده از راهنمای نشانه گذاری داده های ساختاریافته Google، 2. استفاده از تولیدکنندگان داده های ساختاریافته جایگزین، و 3. کدگذاری دستی نشانه گذاری داده های ساختاریافته تان. فقط از روشی استفاده کنید که بهترین کار را برای شما و وب سایت شما دارد.
با فرض اینکه هیچ خطایی برای تصحیح وجود ندارد، می توانید ادامه دهید و نشانه گذاری داده های ساختاریافته را با قرار دادن آن بین تگ های
در وب سایت خود اضافه کنید.
درباره داده های ساخت یافته بیشتر بیاموزید
به عنوان مثال، در تصویر بالا، می توانید ببینید که چگونه با انتخاب byline می توانیم نام نویسنده را به تگ نام در نشانه گذاری اضافه کنیم.
در این صورت، همیشه می توانید نشانه گذاری خود را به صورت دستی به این صورت کدگذاری کنید: