برخی از معتبرترین لینک هایی که می توانید برای ایجاد Domain Authority وب سایت خود استفاده کنید، بک لینک های دولتی (.gov) و آموزشی (.edu) و همچنین لینک های مرتبط با جایگاه ویژه هستند.
2. دامنه های ارجاع را افزایش دهید
همانطور که متوجه شدید، نکات زیادی برای بهینه سازی در سایت و خارج از سایت وجود دارد که می توانید برای بهبود امتیاز DA وب سایت خود برای بهینه سازی موتور جستجو، با بهترین شیوه های برتر Domain Authority از جمله دریافت لینک های با کیفیت بالا، دامنه های ارجاع دهنده و ترافیک دنبال کنید. لینک های رانندگی و همچنین ایجاد لینک های داخلی بیشتر و رفع بک لینک های خراب. پیروی از این دستورالعمل ها می تواند به بهبود معیار کلی DA شما برای رتبه بندی و ترافیک SEO بالاتر کمک کند.
آخرین راه برای بهینه سازی Domain Authority برای بهینه سازی موتورهای جستجو، در نظر گرفتن سن دامنه وب سایت است. اگرچه نمیتوانید سن یک وبسایت ایجاد شده را تغییر دهید، این معیار هنوز بخشی از امتیاز Domain Authority برای Moz است.
دوم، اعتبار وب سایت پیوند دهنده را در نظر بگیرید. بک لینک های وب سایت هایی با Domain Authority بالاتر اغلب ترافیک ارگانیک بیشتری را دریافت می کنند که می تواند به طور قابل توجهی تعداد بازدیدکنندگانی که از طریق بک لینک ها به وب سایت شما ارسال می شوند را افزایش دهد که می تواند موقعیت های رتبه بندی شما را در SERP ها بهبود بخشد.
6. پیوندهای داخلی بیشتری ایجاد کنید
یک تمرین خوب این است که به نمایه بک لینک وب سایت خود نگاه کنید و لینک های اسپم را حذف کنید تا امتیاز Domain Authority را افزایش دهید. می توانید این کار را با تماس با صاحبان سایتی که لینک های هرزنامه را ایجاد کرده اند انجام دهید و از آنها بخواهید آنها را حذف کنند یا از ابزار انکار گوگل برای خنثی کردن تأثیر آنها بر امتیاز DA وب سایت خود استفاده کنند.
5. پیوندهای ترافیکی را دریافت کنید
بهترین روش دیگر برای بهبود Domain Authority دریافت بک لینک از صفحات وب قسمت سومی است که نسبت لینک خروجی پایینی دارند. نسبت لینک خروجی پایین به تعداد کم لینک های خارجی در محتوا اشاره دارد.
هر صفحه وب در سایت شما بر اساس کیفیت و تعداد لینک های ورودی امتیاز Page Authority مخصوص به خود را دارد. و هنگامی که پیوندهای داخلی بین محتوای خود ایجاد می کنید، به انتقال ارزش Page Authority در کل دامنه کمک می کند.
همچنین هنگام جستجوی بک لینک های رانندگی پرترافیک، فاکتورهای مهمی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.
موتورهای جستجو مانند گوگل لینک هایی را که به وب سایت شما اشاره می کنند به عنوان رای اعتماد (یا تایید) برای کار شما می بینند. اگر سایتهای قابل اعتماد دامنه شما را تأیید میکنند، احتمالاً در مقایسه با سایتهایی که پیوندهای اسپم دارند، از رتبهبندی بهتری در صفحات نتایج جستجو (SERPs) برخوردار خواهید شد.
هنگامی که یک وب سایت فعال می شود، با اضافه کردن محتوا شروع به نمایه شدن می کند. دامنه همچنین پیوندهای داخلی و ورودی به دست می آورد که به آرامی امتیاز Domain Authority را بهبود می بخشد. بنابراین، اگر سایتی لینک های خوبی داشته باشد و قدیمی تر باشد، اغلب به متریک DA بالاتر مربوط می شود.
یک تاکتیک پیشرفته سئو برای تقویت معیارهای Domain Authority این است که دامنه های منقضی شده با پروفایل بک لینک خوب را خریداری کنید و تمام لینک های دریافتی را از طریق تغییر مسیر 301 به وب سایت خود هدایت کنید. با این حال، میخواهید از این روش در حد اعتدال استفاده کنید، زیرا تغییر مسیرهای 301 بسیار زیاد میتواند به عنوان یک عمل دستکاری لینک در نظر گرفته شود که میتواند وب سایت شما را توسط گوگل جریمه کند.
همچنین بخشی با منابع اضافی وجود دارد که در مورد اصول Domain Authority (DA) بیشتر توضیح می دهد تا به شما در ایجاد استراتژی بهینه سازی موتور جستجوی بهتر کمک کند.

1. لینک های با کیفیت بالاتر دریافت کنید
رفع بک لینک های شکسته می تواند به افزایش امتیاز Domain Authority وب سایت شما با بازیابی ارزش لینک از دست رفته برای SEO کمک کند. بک لینک های شکسته یک مشکل هستند زیرا لینک ها منجر به صفحه خطای 404 می شوند که ارزش صفحه رتبه را برای SEO برای بهبود Domain Authority وب سایت شما جمع آوری نمی کند.
یک بک لینک از یک دامنه ممکن است همیشه در مقایسه با دریافت لینک های زیادی از یک سایت، بهبود قابل توجهی در امتیاز Domain Authority شما ایجاد نکند. بنابراین، اگر میخواهید معیار Domain Authority خود را افزایش دهید، باید اطمینان حاصل کنید که در صورت امکان چندین لینک از هر دامنه دریافت میکنید.
4. بک لینک های اسپم را حذف کنید
اگر میخواهید Domain Authority خود را برای بهینهسازی بهتر موتور جستجو تقویت کنید، دریافت لینکهای محرک ترافیک نیز مهم است، زیرا ترافیک ارجاعی که از طریق آن پیوندها جریان مییابد، بخشی از محاسبه DA است.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتوانید ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.