نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوا (بدون جریمه)
انتشار: بهمن 17، 1401
بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1404

نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوا (بدون جریمه)


چگونه از هوش مصنوعی برای تولید محتوا بدون جریمه استفاده کنیم

مروری سریع بر هوش مصنوعی در محتوا

اگرچه هوش مصنوعی (AI) مدتی است که وجود داشته است، اما استفاده از هوش مصنوعی در تولید محتوا در چند ماه اخیر، به ویژه با ظهور ChatGPT، واقعاً به صحنه رسیده است.

ابزارهای دیگری مانند Jasper، Frase، Marketmuse، SurferSEO، سال هاست که نوعی هوش مصنوعی را برای سازندگان محتوا و صاحبان سایت پیاده سازی می کنند.

پس چرا در حال حاضر افزایش شدید محبوبیت جریان اصلی وجود دارد؟

تا حدودی به این دلیل که نحوه تعامل ChatGPT (و سایرین مانند جاسپر) با ما ... خوب، بسیار منظم است. به سادگی تایپ یک دستور در اعلان نتایج سریع و دقیقی را ارائه می دهد. اما تا حد زیادی، قابلیت های آن درهای جدیدی را به روی تولیدکنندگان محتوا و صاحبان سایت باز می کند.

اخیراً، وقتی مردم در مورد هوش مصنوعی صحبت می کنند، به نظر می رسد مکالمه همیشه تحت دو ایدئولوژی قرار می گیرد:

  • مردم فکر می کنند که تمام تولید محتوا را در اختیار خواهد گرفت.
  • یا کاملاً از آن دوری می کنند تا توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو جریمه نشوند.

اما چرا باید تحت این دو افراط قرار گیرد؟ آیا حد وسطی وجود ندارد؟

خوب، بله، وجود دارد!

وقتی به چگونگی تغییر چشم انداز محتوا توسط هوش مصنوعی نگاه می کنیم، نباید به این فکر کنیم که "این چیز کار من را خواهد گرفت!" یا "خب، هر کسی که از آن استفاده کند جریمه می شود". در عوض، باید بدانیم که این ابزار قدرتمندی است که می توان از آن برای کارآمدتر کردن خود استفاده کرد!

این دقیقاً همان چیزی است که هوش مصنوعی برای انجام آن ساخته شده است - زندگی ما را آسان تر می کند.

برای مثال، وقتی سوار ماشینم می شوم تا از خواربارفروشی به خانه بروم، سیری به من می گوید که چقدر دور هستم و چقدر طول خواهد کشید، با در نظر گرفتن الگوهای ترافیک. این عالی است! این کار من را از انجام این کار حذف می کند و به من یک نگاه اجمالی به مسیر خانه ام می دهد.

اما من اجازه نمی دهم سیری فرمان را در دست بگیرد…

به عبارت دیگر، هوش مصنوعی می تواند به ما کمک کند به جایی که می رویم برسیم، اما خود نمی تواند ما را به آنجا برساند. هوش مصنوعی همچنان به لمس انسان نیاز دارد. می تواند فرمان ها را اجرا کند، ایده ها را تولید کند و راهنمایی های ما را ارائه کند، اما همچنان به ما نیاز دارد که به او بگوییم چه کاری انجام دهد و چگونه آن را انجام دهد.



منبع: https://seochatter.com/how-to-use-ai-for-content-creation/