مثال های کلمه کلیدی دم بلند در سئو

سپس یک کاربر ممکن است گزینه های خود را با جستجوی “شلوار قرمز مردانه” محدود کند. آنها هنوز چیزی را که می خواهند پیدا نکرده اند، ممکن است با جستجوی “شلوار چرمی قرمز مردانه” بیشتر تمرکز کنند.

مثال کلمه کلیدی تعریف کننده محصول

کلیدواژه های تعیین کننده مشتری عباراتی هستند که شامل کلماتی می شوند که مشتریان برای توصیف خود و نیازهایشان استفاده می کنند.

ارائه بهترین نکات سئو …

کلمات کلیدی تعیین کننده محصول، کلمات کلیدی دم بلندی هستند که زمانی که کاربر آن را در موتور جستجو جستجو می کند، محصول را با جزئیات توصیف می کند. کاربران معمولاً عبارت‌های جستجویی مانند این را وارد می‌کنند تا به آنها کمک کند نوع دقیق محصول مورد نظر خود را در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کنند.

لینک های زیر بیشتر در مورد کلمات کلیدی دم بلند و نحوه استفاده موثر از آنها برای بهینه سازی موتور جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.

نمونه هایی از خلاصه کلمات کلیدی دم بلند

شما می توانید کلمات کلیدی هدف گذاری جغرافیایی را به عنوان شکلی از کلیدواژه تعیین کننده مشتری تقویت شده در نظر بگیرید که واقعاً بر برآورده کردن نیازهای خاص مشتری ایده آل شما تمرکز دارد.

به عنوان مثال، اگر فرد از کلمه کلیدی عمومی “شلوار مردانه” استفاده کند، به طور بالقوه میلیون ها نتیجه جستجو ارائه می شود که هر نوع شلوار مردانه را در هر رنگ موجود ارائه می دهد.

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید

مثال های کلمه کلیدی دم بلند

نمونه های دیگری از کلمات کلیدی دم بلند که مکان های خاصی را هدف قرار می دهند عبارتند از:

4. کلمات کلیدی مبتنی بر سوال

کلمات کلیدی دم بلند مبتنی بر سوال زمانی استفاده می شوند که افراد پاسخ یا راه حل های خاصی را از گوگل، یاهو یا بینگ می خواهند.

نمونه های دیگری از کلمات کلیدی دم بلند مبتنی بر سوال عبارتند از:

درباره کلمات کلیدی Long Tail بیشتر بدانید

به‌علاوه، اگر کاربر جزئیات زیادی را در جست‌وجوی خود قرار دهد، این احتمال وجود دارد که قبلاً تصمیم به خرید داشته باشد و شرکت شما بتواند با هدف قرار دادن کلمات کلیدی دم بلند مانند این، از آن پاداش‌های مالی بهره‌مند شود.

هدف قرار دادن چنین کلمات کلیدی دم بلندی می تواند به شما کمک کند شانس برنده شدن قطعه های ویژه را افزایش دهید، و به لطف رقابت معمولی کم آنها، این انواع کلمات کلیدی همچنین می توانند رتبه بندی وب سایت شما را در موتورهای جستجو بدون تلاش زیاد افزایش دهند.

کلمات کلیدی مبتنی بر سوال

در زیر، چند نمونه کلیدواژه دم بلند دیگر را در اختیار شما قرار می دهیم و به شما توضیح می دهیم که چگونه هدف قرار دادن آنها می تواند برای رتبه بندی و ترافیک وب سایت شما در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ مفید باشد.

1. نمونه های کلمه کلیدی تعریف کننده محصول

به عنوان مثال، “چکمه های پیاده روی” یک اصطلاح نسبتاً عمومی با حجم جستجوی بالا است که در تصویر مثال زیر مشاهده می کنید. در سئو، ما به این کلمه کلیدی “سر” می گوییم. با این حال، کلمه کلیدی دم بلند «کفش های پیاده روی برای زنان» قطعاً ترافیک کمتری دارد، اما رتبه بندی آن در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) بسیار آسان تر است، همانطور که می توانید با نمره دشواری کلمه کلیدی (KD) ببینید.

مثال کلمه کلیدی برای کفش های پیاده روی

امیدواریم از این راهنما با مثال های کلیدواژه دم بلند لذت برده باشید.

کلمات کلیدی دم بلند کلمات کلیدی هستند که با جستجوهایی که طولانی تر و خاص تر از کلمات کلیدی استاندارد هستند مطابقت دارند. یک کلمه کلیدی دم بلند معمولاً 4 کلمه یا بیشتر طول دارد. و با توجه به جزئیات دقیق کلمات کلیدی دم بلند، این نوع جستجوها نسبت به عبارات کلیدی کوتاه تر، حجم جستجوی نسبتاً پایینی دارند اما رقابت بسیار کمی دارند و نرخ تبدیل بالاتری دارند.

برای مثال، یک فرد مسن‌تر که به دنبال بهبود سلامتی خود است، ممکن است از کلمه کلیدی عمومی سر «کلاس‌های تناسب اندام» اجتناب کند و با جستجوی «کلاس‌های تناسب اندام برای سالمندان» مستقیماً به سراغ چیزی برود که به بهترین وجه با نیازهای او مطابقت دارد.

مثال های کلیدواژه تعیین کننده مشتری

ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.


منبع: https://seochatter.com/long-tail-keyword-examples-in-seo/

این مثال کلمه کلیدی دم بلند راهی عالی برای نشان دادن این است که چگونه کلمات کلیدی تعیین کننده محصول می توانند به شما در افزایش رتبه جستجو کمک کنند. همانطور که در تصویر بالا می بینید، “شلوار چرمی قرمز مردانه” دارای حجم جستجوی 60 اما دقیقاً 0٪ دشواری کلمه کلیدی است. اگر فروشگاه پوشاکی دارید که شلوارهای چرمی قرمز مردانه می‌فروشد، این کلمه کلیدی برای هدف‌گیری عالی خواهد بود، زیرا تقریباً تضمین شده است که ترافیک ارگانیک رایگان را از Google، Yahoo و Bing دریافت کنید.

علاوه بر ابزار تحقیق کلمات کلیدی سئوی مورد علاقه شما، یک مکان عالی برای جستجوی نمونه هایی از کلمات کلیدی دم بلند مبتنی بر سوال، ویژگی People also Ask گوگل است که در SERP ها ظاهر می شود. این ویژگی متداول‌ترین سؤالات مرتبط با کلیدواژه اصلی خود را به شما نشان می‌دهد که می‌توانید در همان صفحه (در صورت بسیار مرتبط) یا به عنوان یک محتوای جدید (اگر صفحه خود را تضمین می‌کند) هدف قرار دهید.

همانطور که متوجه شدید، چندین نوع مختلف از مثال های طولانی وجود دارد، از جمله کلمات کلیدی تعریف کننده محصول و مشتری، و همچنین کلمات کلیدی مبتنی بر سوال و هدف گذاری جغرافیایی. با درک مثال‌های مختلف کلمات کلیدی دم بلند، می‌توانید تعیین کنید که کدام نوع را در استراتژی سئوی خود بگنجانید تا رتبه و ترافیک وب سایت خود را بهبود بخشد.