پرش به محتوا
سپس یک کاربر ممکن است گزینه های خود را با جستجوی “شلوار قرمز مردانه” محدود کند. آنها هنوز چیزی را که می خواهند پیدا نکرده اند، ممکن است با جستجوی “شلوار چرمی قرمز مردانه” بیشتر تمرکز کنند.
کلیدواژه های تعیین کننده مشتری عباراتی هستند که شامل کلماتی می شوند که مشتریان برای توصیف خود و نیازهایشان استفاده می کنند.
ارائه بهترین نکات سئو …
مثال های کلمه کلیدی دم بلند
نمونه های دیگری از کلمات کلیدی دم بلند که مکان های خاصی را هدف قرار می دهند عبارتند از:
- “بهترین رستوران ایتالیایی نزدیک آبشار نیاگارا”
- “معاملات ساعت خوش در شارلوت، NC”
- «نظافت سگ در شهرستان سونوما، کالیفرنیا»
- “وکیل طلاق مقرون به صرفه در پنساکولا”
- خدمات سفید کردن دندان در شهرستان داگلاس
- “تحویل گل در همان روز در شهر نیویورک”
- “رستوران مکزیکی اصیل در لس آنجلس”
- “فروشگاه لباس کودکان در لولینگ، لوئیزیانا”
- رستوران دیم سام در شیکاگو
- آپارتمان دوبلکس برای فروش در آتلانتا، جورجیا
- چشم پزشک در شهرستان بروارد
- “فروشگاه مواد غذایی ارگانیک در اسمیت ویل، تگزاس”
4. کلمات کلیدی مبتنی بر سوال
کلمات کلیدی دم بلند مبتنی بر سوال زمانی استفاده می شوند که افراد پاسخ یا راه حل های خاصی را از گوگل، یاهو یا بینگ می خواهند.
نمونه های دیگری از کلمات کلیدی دم بلند مبتنی بر سوال عبارتند از:
- چگونه گرفتگی توالت را بدون پیستون باز کنیم؟
- بهترین غذای سگ برای توله سگی با معده حساس چیست؟
- “چرا ماشین من وقتی به چپ میپیچم صدای عجیبی میدهد؟”
- بهترین زمان برای کاشت گوجه فرنگی در دلاور چه زمانی است؟
- “چه کسی بهترین بیمه خانه را برای مناطق پرخطر ارائه می دهد؟”
- چگونه برای یک نیمه ماراتن به عنوان یک مبتدی تمرین کنیم؟
- “تفاوت بین SEO و SEM چیست؟”
- “چرا کامپیوتر من پس از آخرین به روز رسانی کند است؟”
- چگونه از ابتدا ماکارونی خانگی درست کنیم؟
- بهترین تمرینات برای افزایش قدرت بالاتنه چیست؟
- “بهترین راه برای خلاص شدن از شر مورچه ها در آشپزخانه چیست؟”
- بهترین کارهایی که در پراگ باید انجام دهید چیست؟
- “چگونه می توانم وب سایت خود را کاربرپسندتر کنم؟”
- “چگونه می توانم مهارت های خواندن فرزندم را بهبود بخشم؟”
- “مزایای استفاده از نرم افزار مبتنی بر ابر برای تجارت من چیست؟”
- “چه مقدار بیمه عمر برای خانواده ام نیاز دارم؟”
- “هزینه یک سگ واکر حرفه ای چقدر است؟”
- “متوسط هزینه تعویض لنت ترمز چقدر است؟”
- “چه سوالاتی را باید از یک طراح داخلی قبل از استخدام بپرسم؟”
- “متوسط نرخ برای یک نویسنده آزاد چقدر است؟”
درباره کلمات کلیدی Long Tail بیشتر بدانید
بهعلاوه، اگر کاربر جزئیات زیادی را در جستوجوی خود قرار دهد، این احتمال وجود دارد که قبلاً تصمیم به خرید داشته باشد و شرکت شما بتواند با هدف قرار دادن کلمات کلیدی دم بلند مانند این، از آن پاداشهای مالی بهرهمند شود.
هدف قرار دادن چنین کلمات کلیدی دم بلندی می تواند به شما کمک کند شانس برنده شدن قطعه های ویژه را افزایش دهید، و به لطف رقابت معمولی کم آنها، این انواع کلمات کلیدی همچنین می توانند رتبه بندی وب سایت شما را در موتورهای جستجو بدون تلاش زیاد افزایش دهند.
در زیر، چند نمونه کلیدواژه دم بلند دیگر را در اختیار شما قرار می دهیم و به شما توضیح می دهیم که چگونه هدف قرار دادن آنها می تواند برای رتبه بندی و ترافیک وب سایت شما در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ مفید باشد.
1. نمونه های کلمه کلیدی تعریف کننده محصول
به عنوان مثال، “چکمه های پیاده روی” یک اصطلاح نسبتاً عمومی با حجم جستجوی بالا است که در تصویر مثال زیر مشاهده می کنید. در سئو، ما به این کلمه کلیدی “سر” می گوییم. با این حال، کلمه کلیدی دم بلند «کفش های پیاده روی برای زنان» قطعاً ترافیک کمتری دارد، اما رتبه بندی آن در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) بسیار آسان تر است، همانطور که می توانید با نمره دشواری کلمه کلیدی (KD) ببینید.
امیدواریم از این راهنما با مثال های کلیدواژه دم بلند لذت برده باشید.
کلمات کلیدی دم بلند کلمات کلیدی هستند که با جستجوهایی که طولانی تر و خاص تر از کلمات کلیدی استاندارد هستند مطابقت دارند. یک کلمه کلیدی دم بلند معمولاً 4 کلمه یا بیشتر طول دارد. و با توجه به جزئیات دقیق کلمات کلیدی دم بلند، این نوع جستجوها نسبت به عبارات کلیدی کوتاه تر، حجم جستجوی نسبتاً پایینی دارند اما رقابت بسیار کمی دارند و نرخ تبدیل بالاتری دارند.
برای مثال، یک فرد مسنتر که به دنبال بهبود سلامتی خود است، ممکن است از کلمه کلیدی عمومی سر «کلاسهای تناسب اندام» اجتناب کند و با جستجوی «کلاسهای تناسب اندام برای سالمندان» مستقیماً به سراغ چیزی برود که به بهترین وجه با نیازهای او مطابقت دارد.
ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.
این مثال کلمه کلیدی دم بلند راهی عالی برای نشان دادن این است که چگونه کلمات کلیدی تعیین کننده محصول می توانند به شما در افزایش رتبه جستجو کمک کنند. همانطور که در تصویر بالا می بینید، “شلوار چرمی قرمز مردانه” دارای حجم جستجوی 60 اما دقیقاً 0٪ دشواری کلمه کلیدی است. اگر فروشگاه پوشاکی دارید که شلوارهای چرمی قرمز مردانه میفروشد، این کلمه کلیدی برای هدفگیری عالی خواهد بود، زیرا تقریباً تضمین شده است که ترافیک ارگانیک رایگان را از Google، Yahoo و Bing دریافت کنید.
علاوه بر ابزار تحقیق کلمات کلیدی سئوی مورد علاقه شما، یک مکان عالی برای جستجوی نمونه هایی از کلمات کلیدی دم بلند مبتنی بر سوال، ویژگی People also Ask گوگل است که در SERP ها ظاهر می شود. این ویژگی متداولترین سؤالات مرتبط با کلیدواژه اصلی خود را به شما نشان میدهد که میتوانید در همان صفحه (در صورت بسیار مرتبط) یا به عنوان یک محتوای جدید (اگر صفحه خود را تضمین میکند) هدف قرار دهید.
همانطور که متوجه شدید، چندین نوع مختلف از مثال های طولانی وجود دارد، از جمله کلمات کلیدی تعریف کننده محصول و مشتری، و همچنین کلمات کلیدی مبتنی بر سوال و هدف گذاری جغرافیایی. با درک مثالهای مختلف کلمات کلیدی دم بلند، میتوانید تعیین کنید که کدام نوع را در استراتژی سئوی خود بگنجانید تا رتبه و ترافیک وب سایت خود را بهبود بخشد.