لینک های Nofollow در سئو (راهنمای کامل)
انتشار: بهمن 21، 1401
بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1404

لینک های Nofollow در سئو (راهنمای کامل)

دانستن اینکه لینک های nofollow چگونه کار می کنند و چرا هنوز برای سئو مهم هستند (همانطور که در این صفحه توضیح داده شد) می تواند به افزایش دید طولانی مدت، رتبه بندی و ترافیک وب سایت شما در موتورهای جستجو مانند Google، Yahoo و Bing کمک کند.



منبع: https://seochatter.com/nofollow-links/

این راهنما پیوندهای nofollow را توضیح می دهد.

در 1 مارس 2020، گوگل شروع به برخورد با برچسب های لینک nofollow به عنوان یک اشاره برای اهداف خزیدن و فهرست کردن محتوا در موتور جستجو کرد و نه به عنوان یک دستورالعمل. بنابراین، اگر الگوریتم تشخیص دهد که برای اهداف رتبه بندی و نمایه سازی مفید است، پیوندهای nofollow ممکن است مقدار PageRank را پاس کنند.

در زیر، یک نمای کلی از بک لینک های نوفالو، از جمله اینکه چه هستند، چگونه کار می کنند، اهمیت لینک های نوفالو و راه های بدست آوردن آنها برای بهینه سازی موتورهای جستجوی خارج از سایت (SEO) دریافت خواهید کرد.

پیوندهای Rel=UGC

هدف ثانویه بک لینک های nofollow محافظت از سایت اصلی است که بک لینک را ایجاد می کند از مرتبط شدن با سایت مقصد. پیوندهای Nofollow راهی امن برای پیوند دادن به سایر صفحات وب در اینترنت بدون تضمین کیفیت، تخصص یا معتبر بودن محتوا هستند.

اهمیت لینک های Nofollow

برای دریافت جزئیات بیشتر در مورد این مزایا، به این راهنمای مرتبط مراجعه کنید: چرا لینک های Nofollow برای SEO مهم هستند؟