خلاصه ای از مزایای برتر پیوندهای dofollow عبارتند از:
- به عنوان یک سیگنال اعتماد برای الگوریتم های موتورهای جستجو عمل کنید.
- مقدار PageRank را از صفحه وب مبدا به صفحه مقصد منتقل کنید.
- به یک صفحه وب کمک کنید تا در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی هدف خود رتبه بالاتری داشته باشد.
- به موتورهای جستجو کمک کنید تا محتوا را برای اهداف فهرست بندی و رتبه بندی کشف کنند.
- به صفحه هدف، اعتبار صفحه بالاتری بدهید.
- به وب سایت کلی دامنه اعتبار بیشتری بدهید.
بنابراین، هر چه لینکهای dofollow با کیفیتتر به یک دامنه و صفحات وب مرتبط با آن اشاره کنند، اعتماد، اعتبار و اعتبار وبسایت و محتوای آن بالاتر است که منجر به رتبهبندی بالاتر و ترافیک جستجوی ارگانیک در گوگل، یاهو و بینگ میشود.
برای دریافت جزئیات بیشتر در مورد این مزایا، به این راهنمای مرتبط مراجعه کنید: چرا پیوندهای Dofollow برای SEO مهم هستند؟
چگونه لینک های Dofollow برای سئو کار می کنند
همانطور که متوجه شدید، بک لینک های dofollow لینک هایی هستند که به وب سایت یا وبلاگ شما برای خزیدن گوگل و سایر موتورهای جستجو اشاره می کنند. و پیوندهای dofollow، عنکبوتهای موتورهای جستجو را هدایت میکند تا لینک را بخزند و مرجع رتبه صفحه سایت مبدا را به سایت مقصد منتقل کنند.
توجه: مقایسه دقیق لینک های nofollow و dofollow را می توان در اینجا یافت: Dofollow vs Nofollow Links در سئو.
لینک های Dofollow در خلاصه SEO
می توانید با مراجعه به صفحه بررسی عمیق در اینجا درباره نحوه عملکرد هر یک از این ابزارهای تجزیه و تحلیل بک لینک dofollow اطلاعات بیشتری کسب کنید: بهترین ابزار جستجوگر لینک Dofollow برای SEO.
تفاوت بین لینک های Dofollow و لینک های Nofollow
امیدوارم از این راهنمای پیوندهای dofollow در سئو لذت برده باشید.
برای ایجاد پیوند dofollow باید متن را در یک صفحه وب برجسته کنید و سپس یک لینک به آن اضافه کنید، همانطور که در مثال کد HTML زیر مشاهده می کنید.
اگر می خواهید در مورد این نکات بک لینک سازی dofollow بیشتر بدانید، راهنمای کامل نحوه دریافت بک لینک Dofollow برای SEO را ببینید.
ابزارهایی برای بررسی پیوندهای Dofollow
فرآیند بک لینکهای dofollow شامل این است که یک مالک وبسایت یک هایپرلینک را در یک صفحه وب قرار میدهد تا آن را به یک صفحه وب در سایت دیگری که به آن اعتماد دارد متصل کند. هنگامی که گوگل و سایر موتورهای جستجو یک پیوند dofollow را در یک صفحه وب می بینند، دستورالعملی برای خزیدن URL پیوند شده ارسال می کند. در مقابل، یک بک لینک که با ویژگی nofollow تگ شده است به موتورهای جستجو اطلاع می دهد که لینک را نخزند (یعنی دنبال کنند).
در زیر، یک نمای کلی از بک لینک های dofollow، از جمله اینکه چه هستند، چگونه کار می کنند، اهمیت لینک های dofollow، و راه های بدست آوردن آنها برای بهینه سازی موتورهای جستجوی خارج از سایت (SEO) دریافت خواهید کرد.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتوانید ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.