Google رسماً فرم بازخورد محتوای مفید Google را منتشر کرده است که مدیران وبسایتها میتوانند از آن برای ارسال بازخورد درباره این تغییر الگوریتم اخیر استفاده کنند.
اگر متوجه شدید که وبسایت شما تحت تأثیر این آخرین بهروزرسانی محتوای مفید قرار گرفته است و فکر نمیکنید که باید تحت تأثیر قرار میگرفت، میتوانید از این فرم بازخورد جدید برای برقراری ارتباط مستقیم با Google استفاده کنید.
بازخوردی که می توانید در مورد سایت خود ارائه دهید شامل موارد زیر است:
- URL صفحه آسیب دیده
- پرس و جوی که نتایج غیر ایده آل را نشان می دهد
- نظرات در مورد تغییر نمایه سازی یا رتبه بندی
فرم بازخورد بهروزرسانی محتوای مفید Google
می توانید به فرم بازخورد محتوای مفید Google در اینجا.
با این حال، دو نکته مهم وجود دارد که باید قبل از ارائه مطالب خود در نظر بگیرید:
- بازخوردی که با این فرم ارائه می کنید تضمین نمی کند که وب سایت شما جایگاه اصلی خود را در SERP ها بازیابی کند. همانطور که در فرم بازخورد ذکر شده است، “در حالی که Google از این موارد ارسالی برای انجام اقدامات مستقیم استفاده نمی کند، این گزارش ها به ما کمک می کنند تا کیفیت نتایج جستجو را برای همه بهبود بخشیم.”
- این فرم برای ارسال نشانیهای وب یا نظرات برای نتایج جستجو که فکر میکنید به دلیل هرزنامه، پیوندهای پولی، بدافزار یا سایر مسائلی که دستورالعملهای وبمستر Google را نقض میکنند، در SERP رتبهبندی میشوند، استفاده نمیشود. گوگل یک فرم جداگانه برای این نوع گزارش دارد که می توانید در اینجا بیابید: هرزنامه، پیوندهای پولی یا بدافزار را گزارش کنید.
محتوای مفید Google بهروزرسانی اطلاعات سریع
میتوانید جزئیات کامل بهروزرسانی محتوای مفید Google را که قبلاً در وبلاگ SEO Chatter ارسال شده است، دریافت کنید یا این فهرست از حقایق سریع را در زیر بخوانید تا یک نمای کلی از این تغییر الگوریتم دریافت کنید.
- نام: بهروزرسانی محتوای مفید Google
- تاریخ اعلام: 18 آگوست 2022.
- تاریخ عرضه: 25 آگوست 2022.
- بازه زمانی عرضه: ممکن است تا دو هفته طول بکشد تا به طور کامل عرضه شود.
- هدف: پاداش دادن به محتوایی که به جای رویکرد موتور جستجو، رویکرد اول مردم را دارد. هدف بهروزرسانی محتوای مفید Google ارائه محتوای با کیفیت بالاتر در SERP است که به بازدیدکنندگان تجربه رضایتبخشی میدهد و در عین حال دید محتوایی را که انتظارات بازدیدکنندگان را برآورده نمیکند کاهش میدهد.
- تاثیر جستجو: انگلیسی فقط برای جستجوی گوگل در سطح جهانی جستجو می کند.
- تاثیر سایت: این یک سیگنال در سراسر سایت است که به سایت ها اعمال می شود. سایتهایی که محتوای غیر مفید بیشتری دارند، بیشتر از سایتهایی با محتوای غیر مفید کمتر تحت تأثیر قرار میگیرند. همچنین، سایتها ممکن است این سیگنال (یا طبقهبندیکننده) را در کل دامنه اعمال کنند که برای مدت چند ماه ادامه دارد، در حالی که الگوریتم مفید بودن محتوای آن را دوباره ارزیابی میکند. به این معنی که سایت باید محتوای غیر مفید را حذف (یا اصلاح کند) تا طبقه بندی کننده از دامنه حذف شود.
- دسته بندی های تحت تاثیر: همه دسته های وب سایت تا حدی تحت تأثیر قرار خواهند گرفت. با این حال، دسته بندی های زیر بیشترین تأثیر را خواهند داشت: مطالب آموزشی آنلاین، سرگرمی، خرید، و مرتبط با فناوری.
خلاصه فرم بازخورد به روز رسانی محتوای مفید
در تلاش برای کسب بازخورد درباره بهروزرسانی محتوای مفید Google، این شرکت فرم بازخورد محتوای مفید Google را منتشر کرد که مدیران وبسایتها میتوانند از آن برای ارسال نظرات خود در مورد این تغییر الگوریتم اخیر استفاده کنند.
ارسال نشانی وب سایتی که تحت تأثیر بهروزرسانی محتوای مفید قرار گرفته است، تضمینی برای اقدام مستقیم یا ارزیابی مجدد محتوا نیست، اما به Google کمک میکند تا کیفیت نتایج جستجو را برای همه بهبود بخشد.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتوانید ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.
منبع: https://seochatter.com/google-helpful-content-update-feedback-form/