یکی از راه های دریافت ترافیک بیشتر، استفاده از لینک های خارجی به سایت های معتبر است. در بسیاری از پروژه ها می توانیم صرفا با بهبود سئوی داخلی، رتبه های بالایی بدست آوریم. هنگامی ایندکس با استفاده از این فایل، ایندکس هیچ آدرسی فراموش نمی شود و قطعا تمامی صفحات ایندکس می شود. برای جلوگیری از ایندکس شدن یک صفحه در گوگل، باید از تگ noindex استفاده کنید اما اگر هدف شما این باشد که تعدا صفحات متعددی را به این وضعیت منتقل کنید نمیتوان از این تگ استفاده کرد. برای مثال موضوعی وجود دارد که شما قادر نیستید بیشتر از 700 واژه برای آن تولید محتوا کنید.
این درخواست می تواند شامل عکس فایل های CSS یا فایل های استایل یا فایل های جاوااسکریپت یا JS باشد. در نهایت بیش از 1000 مقاله در حوزه های مختلف (پزشکی، مد و فشن، دیجیتال مارکتینگ، فروشگاه های اینترنتی، ارز دیجیتال و فارکس، دکوراسیون، حوزه صنعتی و کشاورزی و …) این فرمول اجرا شد و نتایج عالی ای رو به دست آوردیم. همچنین افراد مختلفی که مخاطب مستقیم شما نیستند وارد سایت میشوند که در نهایت به مخاطب شما هم تبدیل نمیشوند. یکی دیگر از عوامل مهم در بهبود امتیاز سایت و کسب رتبه خوب سئو خارجی است. از سوی دیگر، اگر سئو در سئو سایت طلا و جواهر یک ناشر هستید، هدف شما ممکن است افزایش رتبه و ترافیک در جستجوهای جستجو با ویژگی محلی باشد.
منظور ما از هدف این است که “شما می خواهید کاربران پس از مطالعه محتوای شما چه کاری انجام دهند؟ اما محتوای مخاطب محور به چه معناست و چه تفاوتی با سایر محتوا دارد؟ این کد به این معناست که فقط ربات Googlebot هر فایلی را که در مسیر /example-subfolder/ وجود دارد را پیمایش (خزش ) نکند. سئو خارجی به کلیه اقدامات و استراتژیهایی اشاره دارد که در خارج از صفحه سایت برای کاهش رتبه در نتایج موتور جستجو گوگل انجام میدهید. آیا باید سایت را برای خزندهها هم بهینه کرد؟ این لینک دهی صحیح نه تنها سبب می شود کاربر براحتی تمامی صفحات سایت شما را ببینید، بلکه موتورهای جستجو نیز ارتباط بین صفحات را درک می کنند. این موارد به الگوریتم های جستجو مربوط می شود که این شرکت ها و موتورهای جست و جو دائماً تغییر الگوریتم می دهند. سئو داخلی به شکل های On-Site SEO و On-Page SEO نیز نامیده می شود. با استفاده از کدهای اسکیما می توانید محتوای خود را خیلی دقیق تر و ساختاریافته تر به مخاطبان خود و گوگل نشان دهید. هرچه اطلاعات شما بهتر سازماندهی شوند، تجزیه و تحلیل ارزش محتوای شما برای خوانندگان آسان تر خواهد بود. محتوای وب24 مخاطبان واقعی را هدف میگیرد و کسانی را به خود جذب میکند که تهیه کالا و خدمات شما برای آنها جذابیت داشته باشد.
با این کار، گوگل موضوع اصلی سایت را بدرستی درک کرده و آن را در نتایج موتورهای جستجو به شکلی صحیح نشان می دهد. در مرحله بعدی، ما می خواهیم دانه کلمات کلیدی خود را به یک موضوع کلمه کلیدی تبدیل کنیم، متشکل از کلمات کلیدی مرتبط به هم. حتما کلمات کلیدی (چه فارسی یا انگلیسی) را در آدرس بکار ببرید. نکته ای که باید اشاره کنیم این هست که همیشه هم نمیشه متوجه تصمیم الگوریتم پنگوئن شد و نیازمند آنالیزی زیادی هست تا بفهمیم واقعا پنگوئن مارو جریمه کرده یا خیر. اگر کدنویسی جاوااسکریپت و CSS به درستی انجام نشده باشد، در هر مرتبه بارگذاری کدهای زیادی باید از سرور فراخوانی شده و به کلاینت نشان داده شوند که همین مسئله تاثیر محسوسی بر سرعت بارگذاری سایت دارد. همچنین گوگل علاقه زیادی به محتوای چندرسانه ای بخصوص صوت و ویدئو دارد. برای بهبود بانس ریت سایت، می توانید از عکس و ویدئو هم کمک بگیرید. زیرا این کار باعث افزایش نرخ پرش یا بانس ریت صفحه می شود. سئو سایت فروشگاهی با توجه به تمام مواردی که گفته شد اما نیاز به یک دسته بندی کامل و جامعی دارد زیرا فروش در یک فروشگاه مهم ترین مساله ای است که برای آن تلاش می شود، پس به موارد زیر دقت کنید و آن ها را در وبسایت فروشگاهی مدنظر رعایت کنید.
کلید واژه به این معنی است که شما با ایجاد مقالات زیادی برای کلمات کلیدی مشابه رتبه های خود را از دست می دهید. 6. ابزار رتبهبندی سایت گوگل: این ابزار آپسئو برای بررسی و تحلیل رتبه بندی و رنکینگ وب سایت در گوگل است. کتاب سئو جامع دیگری در خصوص لینک بیلدینگ که سایت Backlinko منتشر کرده است. در این روش شما با مالک سایت دیگری صحبت میکنید تا لینکهای یکدیگر را درون سایتهای خود قرار دهید. اگر صفحاتی دارید که می خواهید به صورت یکسان به آنها منتقل شود، از مکانیسم مسدود کردن دیگری به غیر از robots.txt استفاده کنید. ریسپانسیو یا واکنشگرا بودن صفحات سایت سبب می شوند کاربران ازطریق تمامی ابزارهای غیر دسکتاپ نیز بتوانند سایت شما را براحتی و بدون هیچ مشکلی مشاهده کنند. گوگل ابزاری به نام Google Mobile-Friendly دارد که اطلاعات خوبی در ارتباط با واکنشگرا بودن یا نبودن سایت در اختیار قرار میدهد و در صورت وجود مشکل این موارد را به شما گوشزد میکند. بطورکلی دو بخش اصلی در سئو داریم: سئو داخلی یا on-page SEO و سئو خارجی یا off-page SEO.
در کل ما با استفاده از روش SEO سعی میکنیم تا بدون پرداخت هیچ هزینهای سایت خود را در نتایج بهتر موتورهای جستجو نمایش دهیم. این تنها راهی است که می توانید به کمک آن وب سایت یا وبلاگی که دارید کمک کند تا در نتایج موتورهای جستجو ، رتبه خوبی داشته باشد و از ترافیک بالایی برخوردار باشد. ALT یا متن جایگزین در سئو کردن عکس… یعنی برای متنی که 100 کلمه داره باید کمتر از 3 بار کلمه کلیدی رو داخل متن تکرار کنید. برای بهینه سازی سئو کل صفحات سایت بهتر است بین تمامی صفحات یک ارتباط داخلی وجود داشته باشد. عوامل متعددی بر سرعت سایت تاثیرگذار هستند. برخی برنامهها نیازمند افزونههای خاصی هستند که همین موضوع باعث کاهش سرعت سایت میشود. باید به این موضوع اشاره بکنیم که سئو به طور کلی به دو بخش تقسیم میشه! برای مثال در بخش قبلی مقاله، لینکی به یکی دیگر از مقالات سایت خودمان دادهایم. برای بررسی میزان درامد سئوکار که قصد استخدام در شرکتی را دارد، به جای تئوری پردازی اجازه دهید با هم چند نمونه درخواست استخدام سئوکار را بررسی کنیم. این نکات کاملا آزمایش شده و نتیجه هم گرفته شده است. در نتیجه سعی کنید تا با رعایت نکات ذکر شده و اعمال آنها در محتواهای خود، وبسایتتان را بهینه سازی کنید و در جهت افزایش رتبه قدم بردارید.
برای افزایش پیج آتوریتی صفحات سایتتان، به شما مطالعه مقاله افزایش پیج آتوریتی و دامین آتوریتی را توصیه می کنیم. YSlow Score: امتیازی است که از سمت یاهو برای رتبه بندی سایت ارائه می شود. میتوانید دکمه اشتراکگذاری را در انتهای صفحه سایت قرار دهید. امروزه بیش از 90 درصد افراد از شبکه های اجتماعی استفاده میکنند و یکی از بهترین راهها برای افزایش مخاطبان سایت و بهبود رتبه سایت اشتراکگذاری مطالب در شبکهها است. یکی از ابزارهای بسیار موثر و مفید در این زمینه، استفاده از ابزار Smush برای سایت های وردپرسی است. یکی از مهمترین معیارهای سئو تکنیکال و از تکنیک های سئو داخلی، واکنشگرایی سایت است. برخی از اقدامات بهبود سئو تکنیکال را در ادامه بررسی می کنیم. سئو تکنیکال یا سئوی فنی سایت، مراحلی از بهینه سازی سایت است که برای ایندکس راحت تر موتورهای جستجو انجام می گیرد. می دانید چرا باید بعضی از صفحات یا فایلها را ایندکس نکنیم؟ در بخش Content، اقدام به محتوانویسی، آپدیت محتوا یا بازنویسی و خلق مجدد محتوا میشود. با این حساب، دوره سئو محتوا آپدیت میشود و شما همیشه به محتواهای جدید دسترسی خواهید داشت.
این مکان بهترین فرصت برای استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما است. آدرس بهتر است کوتاه و فاقد کلمات اضافه باشد. پاسخ سوالات شما را در این بخش به صورت کوتاه میدهیم ولی پیشنهاد میکنیم برای توضیحات بهتر با بخش مشاوره تماس بگیرید. به همین دلیل باید آنها را کوتاه کنید. به همین دلیل یک قسمت اساسی از فرآیند نوشتن مطالب ما جمع آوری ورودی از مخاطبان هدف ما از طریق نظرسنجی مخاطبان است. محتوای تولید شده طی فرآیند سئو محتوا باید با کیفیت و تازه باشد. در این مرحله از فرآیند سئو عکس باید حجم تصاویر را بدون پایین آمدن کیفیت آنها کاهش دهید تا سریعتر بارگذاری شوند.
انتشار و اشتراکگذاری در شبکههای اجتماعی نقش مهم و تاثیرگذاری در افزایش تعداد مخاطبان سایت دارد. روش دیگر دریافت بکلینک به این صورت است که محتوایی مینویسید که مورد توجه مردم یا مالکان سایتها قرار دارد و آنها در شبکههای اجتماعی یا سایت خودشان لینک محتوای شما را قرار میدهند. سئو خارجی بهنامهایی مثل Off-site SEO یا Off-page SEO نیز شناخته میشود. گذاشتن مطالب به صورت منظم باعث افزایش چشمگیر سرعت ایندکس مطالب میشود اگر دقت کرده باشید در اکثر افزونه های نقشه سایت از شما زمان به روز رسانی سئوال میکنه این کار باعث میشه ربات موتورهای جستجو گر نظم خاصی گرفته و در یک ساعت خاص حتما به سایت شما سر بزند. موتور جستجوی گوگل چندین نوع روبات مخصوص به خود دارد که معروفترین آنها بانام Googlebot شناخته میشود و وظیفه بررسی و ایندکس صفحات وب را بر عهده دارد. این همیشه سود خوبی را در ترافیک جستجوی ارگانیک نشان می دهد، و سپس از آنجا بر روی آن شتاب ایجاد می کنیم.
بهترین زمان برای انجام سئو داخلی چه سایت reverse-seo زمانیست؟ اگر کسب و کار شما به جستجوی کاربران مرتبط بوده، محل فیزیکی کسب و کار شما در نقشه به محل زندگی کاربر نزدیک و امتیازاتی که در نقشه گوگل برای شما ثبتشده است بالا باشد، آنگاه شانس این را دارید که در نتایج جستجوهای محلی کاربران حضور داشته باشید. اگر بخواهید رتبه سایت بالا رود، باید زمان بارگذاری کم باشد، زیرا کاربران از صفحاتی که به کندی بالا بیاید بیزار هستند و گوگل نیز برای این موضوع امتیاز منفی در نظر میگیرد. و بهترین زمان برای انجام کارهای این بخش از سئو، از همان روز اولی است که سایت را بالا می آوریم. 1- برای شرکت در دوره پیش نیازی لازم نیست. حتی در برخی موارد، نیازی به سئو خارجی هم نخواهیم داشت.
بدون آن، دست و پا خواهید زد و نمی توانید ببینید به کجا می روید یا واقعاً می خواهید چه کاری انجام دهید. لیست کامل یعنی شما محتوایی تولید کنید که آن شامل انواع راهنمایی ها، موارد، تکنیک ها، دستورالعمل ها و یا تقریبا هر آنچه را که فکر می کنید برای یک موضوع کامل لازم است را گردآوری کنید. این به شما کمک خواهد کرد تا موتورهای جستجو عکسهایی را که برای کلمات کلیدی و عبارات هدف شما در نتایج خود نمایش میدهند، در رتبه بالاتری قرار دهد. پس از تحقیق کلمات کلیدی و درنظر گرفتن کانسپت کلمه کلیدی و تولید محتوا، نوبت به بهینه سازی عنوان سئو یا Meta title می رسد. در نهایت نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که پروژه خود را به افرادی که نمونه کار سئو قوی ندارند و یا قیمت کمی را پیشنهاد می دهند، ندهید! توجه داشته باشید که این عنوان همان متنی بوده که کاربر با توجه به آن وارد وب سایت شما می شود. Page Speed Score: یکی از امتیازهایی که سایت GTmetrix برطبق فاکتورهای گوگل به سایت ما اختصاص می دهد. قبل از اینکه بفهمیم چگونه می توانید محتوای خود را بهینه کنیم و یا محتوای سئو بیس تولید کنیم، ببینیم منظور ما از محتوا چیست.
اما ممکن است این سؤال در ذهنتان ایجاد شود که سئو چگونه میتواند به بازاریابی و افزایش فروش وبسایت شما کمک کند؟ در واقع در سئو، کاری میکنیم که صفحات سایت ما در موتورهای جستوجو مثل گوگل بهتر نمایش داده شوند و واضح است که هر چه صفحات کسبوکارمان بیشتر دیده شوند، میزان فروش نیز بالاتر خواهد رفت. باید دقت داشته باشید که صفحات شما همزمان از این دو تگ و ربات استفاده نکنند تا صفحات به درستی به موتورهای جستجو معرفی شوند. سعی کنید از عبارات انگلیسی مرتبط یا ترجمه عبارت کلیدی در عنوان استفاده کنید. اکثر مقالات قرار گرفته در صفحه اول گوگل دارای یک یا چند بکلینک اشاره شده به صفحات خارجی هستند. هر صفحه تنها دارای یک تگ H1 است. PageSpeed: در این قسمت، هر مورد دارای نمره زیر ۱۰۰، بررسی شده و می توانید با مشاهده آنها، خطاها را رفع کنید. تگ H3 برای زیر عنوان های تگ H2 استفاده می شود. چرا روی سئو داخلی کار کنیم و بهترین زمان برای انجام پروسه on-page seo چه زمانی است؟ اگر می خواهید ۱۲ تکنیک مهم این پروسه مهم از سئو را بیاموزید، پیشنهاد می کنم تا انتهای این مقاله را بخوانید.